eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa malowarek drogowych i szorowarek akumulatorowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-07

Kraków: Dostawa malowarek drogowych i szorowarek akumulatorowych
Numer ogłoszenia: 146219 - 2015; data zamieszczenia: 07.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa malowarek drogowych i szorowarek akumulatorowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2015r. malowarek drogowych oraz szorowarek akumulatorowych. Zakres zamówienia obejmuje 2 poniżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - malowarki drogowe do odnawiania oznakowania dziennego lotnisk - 3 szt.(ilość gwarantowana) Zadanie nr 2 - szorowarki akumulatorowe - 4 szt.(ilość gwarantowana) Zamówienie w zakresie zadania nr 1 oraz zadania nr 2 przewiduje PRAWO OPCJI. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu w ramach zadania nr 1 oraz zadania nr 2 oprócz ilości gwarantowanych dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia tj: dla zadania nr 1 - dodatkowo - 1 szt. malowarki drogowej, dla zadnia nr 2 - dodatkowo - maksymalnie 2 szt. szorowarek akumulatorowych. Zamówienia w ramach prawa opcji realizowane będą w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.00.00-9, 42.99.50.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: dla zadania nr 1 - 1 500,00 zł dla zadania nr 2 - 1 600,00 zł W przypadku składania ofert na obydwa zadania wykonawca musi wnieść wadium na kwotę 3 100,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez wykonawcę tego warunku dokonana zostanie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wraz z ofertą złoży oświadczenie, w którego treści potwierdzi, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kartę charakterystyki zawierającą zdjęcie oraz opis urządzenia oferowanego w ramach danego zadania. Karta charakterystyki musi wskazywać w szczególności: - nazwę producenta, - typ oferowanego (w ramach danego zadania) urządzenia - model oferowanego (w ramach danego zadania) urządzenia - dane techniczne oferowanego (w ramach danego zadania) urządzenia - zawierać zdjęcie oferowanego (w ramach danego zadania) urządzenia . Dane techniczne muszą zawierać informacje o wszystkich parametrach, o których mowa w pkt. 3 wymagań eksploatacyjno-technicznych dla danego zadania (załączniki do SIWZ) tj. danych konstrukcyjnych w tym zasadniczych danych eksploatacyjno-technicznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną 2.Wypełniony formularz cenowy - w zakresie zadań, których realizacje wykonawca oferuje UWAGA! W formularzu cenowym (załącznik do SIWZ) wykonawca musi obowiązkowo wypełnić kolumnę nr 2 tj. podać producenta, typ, model oferowanego w ramach każdego z zadań urządzenia w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a)Zmiany miejsca dostawy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą, b)zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, c)przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania zaś momentem zakończenia dzień uznania odwołania przez Zamawiającego bądź dzień wydania postanowienia lub wyroku przez KIO, d)zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia, - zgodnie ze zmienionymi przepisami, e)innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. f)zmiany w zakresie przedmiotu umowy w stosunku do poszczególnych urządzeń - gdy towar, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że towar zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego oraz że cena nie przekroczy wartości oraz cen jednostkowych zawartych w załączniku nr 1 do umowy. g)Zamawiający może dokonać zmiany §11 ust. 3 poprzez jego wykreślenie bądź zmianę terminu, jeżeli jest to uzasadnione interesem Sił Zbrojnych. 2.W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy w zakresie zmian, o których mowa w ust. 1, wraz z ich uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok 19- Sekcja Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok 19- kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowarki drogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa malowarek drogowych do odnawiania oznakowania dziennego lotnisk w ilości 3 szt. (ilość gwarantowana). Zamówienie w zakresie zadania nr 1 przewiduje PRAWO OPCJI. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu w ramach zadania nr 1 oprócz ilości gwarantowanych (3 szt.) dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia - ilości opcjonalnych (dodatkowo 1 szt.) Zamówienia w ramach prawa opcji realizowane będą w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może dla zadania nr 1 zaoferować termin realizacji zamówienia spośród dwóch dopuszczonych przez zamawiającego terminów tj.: do dnia 16.11.2015r. albo do dnia 30.11.2015r. od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin realizacji dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szorowarki akumulatorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szorowarek akumulatorowych w ilości 4 szt. (ilość gwarantowana). Zamówienie w zakresie zadania nr 2 przewiduje PRAWO OPCJI. Prawo opcji w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu w ramach zadania nr 2 oprócz ilości gwarantowanych (4 szt.) dodatkowych ilości przedmiotu zamówienia - ilości opcjonalnych (dodatkowo maksymalnie 2 szt.) Zamówienia w ramach prawa opcji realizowane będą w okolicznościach przewidzianych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może dla zadania nr 2 zaoferować termin realizacji zamówienia spośród dwóch dopuszczonych przez zamawiającego terminów tj.: do dnia 16.11.2015r. albo do dnia 30.11.2015r. od daty podpisania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. termin realizacji dostawy - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.