eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przebudowa dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Wągrowiec: Przebudowa dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 146169 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu , ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 2685480, faks 67 2685480.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Nazwa zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych wg podziału na zadania - części, jak niżej: ZADANIE NR 1 obejmuje: przebudowę drogi powiatowej Nr 1600P odcinek ul. Walki Młodych m. Gołańcz, o długości odcinka 0,679 km, od km 9+530 do km 10+209; ZADANIE NR 2 obejmuje: przebudowę drogi powiatowej Nr 1627P odcinek ul. Nad Nielbą m. Wągrowiec, o długości odcinka 0,056 km, od km 1+163 do km 1+219; ZADANIE NR 3 obejmuje: 1. przebudowę drogi powiatowej Nr 1675P odcinek ul. Rościńska m. Skoki, o długości odcinka 0,245 km, od km 0+000 do km 0+245. II. Lokalizacja dla zadań i zakres objęty zamówieniem : ZADANIE NR 1 - teren miasta i gminy Gołańcz - Droga powiatowa nr 1600P Pawłowo Żońskie - Rybowo - Gołańcz (ul. Walki Młodych). Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty przygotowawcze terenu pod budowę, roboty ziemne, obrzeża betonowe, krawężniki, oporniki i ścieki, wymiana podbudowy, warstwy bitumiczne ( wiążąca, wyrównawcza, i ścieralna), ułożenie kostki betonowej wraz z podbudową gr. 8 cm na chodnikach i zjazdach, odwodnienie drogi, prace uzupełniające i wykończeniowe, inwentaryzacja powykonawcza. ZADANIE NR 2 - teren gminy miejskiej Wągrowiec. Droga powiatowa nr 1627P ul. Nad Nielbą Wągrowiec; Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty ziemne, podbudowa ( warstwa odsączająca, podsypka cementowo-kruszywowa, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie), krawężniki, warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, odwodnienie do istn. wpustów, inwentaryzacja powykonawcza. ZADANIE NR 3 - teren miasta i gminy Skoki Droga powiatowa nr 1675P ul. Rościńska m. Skoki Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty przygotowawcze terenu pod budowę, roboty ziemne, obrzeża betonowe, krawężniki, ściek z kostki betonowej, warstwa wyrównawcza, ułożenie geowłókniny, warstwa ścieralna, ułożenie kostki betonowej wraz z podbudową gr. 8 cm na chodnikach, zjazdach i zatokach parkingowych, odwodnienie drogi, prace uzupełniające i wykończeniowe, inwentaryzacja powykonawcza. III. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące integralną część SIWZ: 1. projekt budowlany; 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; 3. przedmiar robót; 4. projekt umowy. IV. Ustalenia dodatkowe : 1. Czasowa organizacja ruchu - po stronie Wykonawcy. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i przedłożenia go Zamawiającemu w terminie maksymalnie 7 dni od daty podpisania umowy. Kontrola i utrzymanie przedmiotowego oznakowania po stronie Wykonawcy. 2. Ewentualny nadzór archeologiczny - po stronie Wykonawcy. W razie konieczności wyznaczyć uprawnionego archeologa lub jednostkę archeologiczną i wspólnie z nią złożyć do Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu, wniosek o pozwolenie na wykonanie badań archeologicznych (dotyczy zadania Nr 1). 3. Dla zadania Nr 3 - Skoki ul. Rościńska, należy udostępnić inwestorowi tj. Gminie Skoki wejście na teren budowy w celu montażu lamp (6 szt). Roboty będą prowadzone równolegle z robotami drogowymi.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej jak 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (powtórzenie tych samych robót na tych samych ciągach dróg)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9, 45.23.31.61-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: na ZADANIE NR 1 m. Gołańcz - 8 000,00 zł, na ZADANIE NR 2 m. Wągrowiec - 2 000,00 zł, na ZADANIE NR 3 m. Skoki - 7 500,00 zł Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa Ofertę na dwa lub więcej zadań warunek musi być spełniony łącznie. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj w : pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. 2014 r. Nr 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego 2) określenie przedmiotu zamówienia 3) nazwę i adres Wykonawcy 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. Nr 76 1020 4027 0000 1102 1361 6067, z dopiskiem Wadium - Przebudowa dróg - zadanie 1, 2, 3 (a dowód wpłaty ub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty ). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) Dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200000,00 zł (każda) lub jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 400000,00 zł, podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną (najważniejszą) zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) Dla zadania Nr 3 minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 250000,00 zł (każda) lub jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 500000,00 zł, podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną (najważniejszą) zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa Ofertę na trzy zadania warunek musi być spełniony dla zadania Nr 1 i 2 i dla zadania Nr 3.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli wykaże, że zapewni wśród osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia minimum jedną osobę zatrudnioną w charakterze kierownika budowy. Osoba ta musi: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 2 budowach związanych z budową, przebudową lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1)Dla zadania Nr 1 i zadania Nr 2 minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (każda) lub jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł, podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną (najważniejszą) zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) Dla zadania Nr 3 minimum 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (każda) lub jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł, podobną do robót objętych przedmiotem zamówienia. Za robotę podobną (najważniejszą) zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych polegających między innymi na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz OFERTA ( sporządzony wg wzoru -załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Arkusz Cenowy ( zał. Nr 2); 3) Dowód wniesienia wadium; 4) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeżeli dotyczy); 6) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy, a których konieczności zlecenia Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy; b) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy (np. przez Urząd Ochrony Zabytków, itp.); c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego (np. przedłużająca się procedura przetargowa), d) działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót - fakt ten musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, 2. Zmiana osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy, np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniały wymagania stawiane w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. Dopuszczalna jest zmiana osób występujących po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego. 3. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 5. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6. Zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany. 7. Zmiany w zakresie podwykonawstwa § 14 umowy. II. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych - Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1600P odcinek ul. Walki Młodych m. Gołańcz, o długości odcinka 0,679 km, od km 9+530 do km 10+209. 2. Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty przygotowawcze terenu pod budowę, roboty ziemne, obrzeża betonowe, krawężniki, oporniki i ścieki, wymiana podbudowy, warstwy bitumiczne ( wiążąca, wyrównawcza, i ścieralna), ułożenie kostki betonowej wraz z podbudową gr. 8 cm na chodnikach i zjazdach, odwodnienie drogi, prace uzupełniające i wykończeniowe, inwentaryzacja powykonawcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 75.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych - Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1627P odcinek ul. Nad Nielbą m. Wągrowiec, o długości odcinka 0,056 km, od km 1+163 do km 1+219. 2.Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty ziemne, podbudowa ( warstwa odsączająca, podsypka cementowo-kruszywowa, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie), krawężniki, warstwa wiążąca, warstwa ścieralna, warstwa ścieralna z kostki betonowej gr. 8cm, odwodnienie do istn. wpustów, inwentaryzacja powykonawcza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.61-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych - Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1675P odcinek ul. Rościńska m. Skoki, o długości odcinka 0,245 km, od km 0+000 do km 0+245. 2. Zamówienie obejmuje między innymi następujące elementy robót: roboty przygotowawcze terenu pod budowę, roboty ziemne, obrzeża betonowe, krawężniki, ściek z kostki betonowej, warstwa wyrównawcza, ułożenie geowłókniny, warstwa ścieralna, ułożenie kostki betonowej wraz z podbudową gr. 8 cm na chodnikach, zjazdach i zatokach parkingowych, odwodnienie drogi, prace uzupełniające i wykończeniowe, inwentaryzacja powykonawcza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.60-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.