eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach I, II i III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Siedlcach i Oddziału ZUS w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Warszawa: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach I, II i III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Siedlcach i Oddziału ZUS w Radomiu
Numer ogłoszenia: 146101 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 40 00, faks 22 827 83 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego w budynkach I, II i III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Siedlcach i Oddziału ZUS w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji i napraw systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach I Oddziału, II Oddziału i III Oddziału ZUS w Warszawie oraz Oddziału ZUS w Siedlcach i Oddziału ZUS w Radomiu.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające tożsame z przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 600,00 zł., w tym na: część nr 1 - 800,00 zł., część nr 2 - 1 600,00 zł., część nr 3 - 1 600,00 zł., część nr 4 - 1 700,00 zł., część nr 5 - 1 500,00 zł., część nr 6 - 2 000,00 zł., część nr 7 - 300,00 zł., część nr 8 - 300,00 zł., część nr 9 - 1 400,00 zł., część nr 10 - 1 400,00 zł. Wykonawca składający ofertę na wybrane części, dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych części.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca: 1. posiada zezwolenie Prezesa Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na obrocie, instalacji oraz obsłudze izotopowych czujek dymu zgodnie z art. 4 ustawy Prawo atomowe (Dz. U. z 2014 r., poz. 1512) - dotyczy części nr: 1, 3, 5, 7 i 9; 2. posiada koncesję Ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 15 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.) - dotyczy części nr: 2, 4, 6, 8 i 10

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca: 1. dysponuje osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r., Dz. U. nr 89, poz. 828 ze zm.). Na każde dwie części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę zobowiązany jest wykazać min. 1 osobę posiadającą ww. świadectwo - dotyczy części nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 2. dysponuje osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). Ilość wykazanych osób musi być nie mniejsza niż ilość części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - dotyczy części nr: 2, 4, 6, 8 i 10

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
  • 3 - Okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, Centrum Zamówień Publicznych, pok. 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacjia i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacjia i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System SSP - obiekt: ul. Senatorska 6/8, ul. Miodowa 5, 2) System SSP - obiekt: ul. Senatorska 10, 3) System SSP - obiekt: ul. Goleszowska 2, 4) System SSP - obiekt: Inspektorat Warszawa-Wola, ul. Wrocławska 20, 5) System SSP - obiekt: Inspektorat Warszawa-Żoliborz, ul. Kasprowicza 151.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System SSWiN, SKD - obiekt: ul. Senatorska 6/8, ul. Miodowa 5 (budynki nr od 4 do 10), 2) System SSWiN, SKD - obiekt: ul. Senatorska 10 (budynki nr 2, 3), 3) System SSWiN, SKD - obiekt: ul. Goleszowska 2, 4) System SSWiN, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS Warszawa-Żoliborz, ul. Kasprowicza 151, 5) System SSWiN, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS Warszawa-Wola, ul. Wrocławska 20, 6) System CCTV - obiekt: ul. Senatorska 6/8, ul. Miodowa 5 (budynki nr od 4 do 10), 7) System CCTV - obiekt: ul. Senatorska 10 (budynki nr 2, 3), 8) System CCTV - obiekt: ul. Goleszowska 2, 9) System CCTV - obiekt: Inspektorat ZUS Warszawa-Wola, ul. Wrocławska 20, 10) System CCTV - obiekt Inspektorat ZUS Warszawa-Żoliborz, ul. Kasprowicza 151.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System SSP - obiekt: Inspektorat ZUS w Nowym Dworze Maz., ul. Modlińska 10, 2) System SSP, SO - obiekt: Inspektorat ZUS w Otwocku, ul. Poniatowskiego 17, 3) System SSP - obiekt: Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Mieszka I nr 9, 4) System SSP - obiekt: Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Reja 20, 5) System SSP, SO - obiekt: Inspektorat ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20, 6) System SSP, SO - obiekt: siedziba II Oddziału ZUS w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 7) System SSP, SO - obiekt: Inspektorat ZUS Warszawa Praga Północ, ul. 11 Listopada 15a, 8) System SSP - obiekt: Archiwum Zakładowe Legionowie, ul. Piłsudskiego 43b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS w Otwocku ul. Poniatowskiego 17, 2) System SSWiN, CCTV - obiekt: Inspektorat ZUS w Wołominie ul. Mieszka I nr 9, 3) System SSWiN - obiekt: Archiwum Zakładowe w Legionowie ul. Piłsudskiego 43b, 4) System SSWiN, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS w Nowym Dworze Maz., ul. Modlińska 10, 5) System SSWiN, SKD- obiekt: Inspektorat ZUS Warszawa Praga Północ, ul. 11 Listopada 15a, 6) System SSWiN, CCTV - obiekt: Inspektorat ZUS w Wołominie, ul. Reja 20, 7) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: siedziba II Oddziału ZUS, ul. Podskarbińska 25, 8) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), systemów oddymiania (SO) i systemów oświetlenia awaryjnego (OA) w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), systemów oddymiania (SO) i systemów oświetlenia awaryjnego (OA) w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System SSP, SO, OA - obiekt: siedziba III Oddziału ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 2) System SSP, OA - obiekt: Biuro Terenowe ZUS w Warszawie, ul. Dembego 23b, 3) System SSP, OA - obiekt: Inspektorat ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34B, 4) System SSP, SO, OA - obiekt: Inspektorat ZUS w Żyrardowie, ul. Bankowa 1 oraz ul. Cicha 2/8, 5) System SSP - obiekt: Biuro Terenowe ZUS w Grodzisku Maz., ul. Sienkiewicza 45, 6) System SSP - obiekt: Punkt Informacyjny ZUS w Błoniu, ul. Nowakowskiego 2/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach III Oddziału ZUS w Warszawie: 1) System CCTV, SKD - obiekt: siedziba III Oddziału ZUS w Warszawie, ul. Czerniakowska 16, 2) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: Biuro Terenowe ZUS w Warszawie, ul. Dembego 23b, 3) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS w Piasecznie, ul. Puławska 34B, 4) System SSWiN, CCTV, SKD - obiekt: Inspektorat ZUS w Sochaczewie, ul. Reymonta 20, 5) System SSWiN, SKD - obiekt: Biuro Terenowe ZUS w Grodzisku Maz., ul. Sienkiewicza 45, 6) System SSWiN, SKD - obiekt: Punkt Informacyjny ZUS w Błoniu, ul. Nowakowskiego 2/4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), systemów oddymiania (SO) i systemów oświetlenia awaryjnego (OA) w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), systemów oddymiania (SO) i systemów oświetlenia awaryjnego (OA) w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach: 1) System SSP, OA - budynek Oddziału ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12, 2) System SSP, SO, OA - budynek Inspektoratu ZUS w Mińsku Maz., ul. Warszawska 84, 3) System SSP, SO, OA - budynek Inspektoratu ZUS w Garwolinie, ul. Kościuszki 38a, 4) System SSP, OA - budynek Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2, 5) System SSP, SO, OA - budynek Biura Terenowego ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15, 6) System SSP - budynek Biura Terenowego ZUS w Łosicach, ul. Kilińskiego 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) i systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) i systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach Oddziału ZUS w Siedlcach: 1) System SSWiN, CCTV, SKD - budynek Oddziału ZUS w Siedlcach, ul. Browarna 12, 2) System SSWiN, CCTV, SKD - budynek Inspektoratu ZUS w Mińsku Maz., ul. Warszawska 84, 3) System SSWiN, CCTV, SKD - budynek Inspektoratu ZUS w Garwolinie., ul. Kościuszki 38a, 4) System SSWiN, CCTV, SKD - budynek Inspektoratu ZUS w Sokołowie Podlaskim, ul. Piłsudskiego 2, 5) System SSWiN, CCTV, SKD - budynek Biura Terenowego ZUS w Węgrowie, ul. Wieniawskiego 15, 6) System SSWiN - budynek Biura Terenowego ZUS w Łosicach, ul. Kilińskiego 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji pożaru (SSP) w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu: 1) System SSP - obiekt: budynek B2 (nowy) Oddziału ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, 2) System SSP, SO - obiekt: budynek B1 (stary) Oddziału ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, 3) System SSP - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6, 4) System SSP - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10, 5) System SSP - obiekt: budynek Biura Terenowego ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9, 6) System SSP - obiekt: budynek Biura Terenowego ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) i systemów obserwacji telewizyjnej (CCTV) w obiektach Oddziału ZUS w Radomiu: 1) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Oddziału ZUS w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A, 2) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10, 3) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 43, 4) System SSWiN - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Przysusze, ul. Radomska 30, 5) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Inspektoratu ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6, 6) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Biura Terenowego ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20, 7) System SSWiN, CCTV - obiekt: budynek Biura Terenowego ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 9, 8) System SSWiN - obiekt: budynek Biura Terenowego ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena 1 roboczogodziny brutto - 26
    • 3. Okres gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.