eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej. Etap - I stan surowy zamknięty, nr sprawy PN1/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Nowy Tomyśl: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej. Etap - I stan surowy zamknięty, nr sprawy PN1/2015
Numer ogłoszenia: 146083 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowotomyski Ośrodek Kultury , ul. Tysiąclecia 3, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 61 442 31 21, faks 61 44 21 218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nok.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej. Etap - I stan surowy zamknięty, nr sprawy PN1/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy rozbudowie i przebudowie Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej zlokalizowanego na działce nr ewid. 467, przy ulicy Wolsztyńskiej, inwestorem zamierzenia inwestycyjnego jest Nowotomyski Ośrodek Kultury. 2. Przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany pn.: Rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w lokalizacji Boruja Kościelna, ul. Wolsztyńska, 64-300 Nowy Tomyśl, działka nr ewid. 467 wykonana przez Zakład Projektowania Piotr Brychcy z Nowego Tomyśla, oraz branżowa dokumentacja projektowa z zakresu instalacji sanitarnych opracowana przez Lucjana Jadziewicza i Jerzego Blachnierka, a także branżowa dokumentacja z zakresu instalacji elektrycznych opracowana przez Władysława Graczyka (dokumentacja udostępniona na stronie internetowej zamawiającego). Sporządzona dokumentacja projektowa jest opracowaniem kompleksowym i kompletnym przygotowanym na okoliczność projektowanej rozbudowy i przebudowy Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej, jest opracowaniem wielobranżowym i obejmuje zakresem rozbudowę istniejącego budynku o część zapewniającą funkcję zaplecza kuchennego do obsługi świetlicy wiejskiej w Wiejskim Domu Kultury (kuchnia na zasadzie cateringu) oraz przebudowę, obejmującą swym zakresem niezbędne wykucia i zamurowania, a także termo renowację ścian i dachu części istniejącej, rozbudowa obejmuje zespól pomieszczeń szatniowo - sanitarnych dla obsługi, kuchnię oraz minimalny zakres zaplecza kuchni, a w tym zmywalnię i obieralnię. W ramach kompletnej, dokumentacji projektowej występuje także wykonanie niezbędnego utwardzenia terenu w postaci chodników umożliwiających dostęp do planowanych w rozbudowie i przebudowie pomieszczeń. Zakres robót do wykonania w etapie I - w stanie surowym zamkniętym, zgodnie z przygotowanym przedmiarem robót do wykonania ograniczają się do wykonania: 1) robót ziemnych i fundamentowych, 2) robót murowych do stanu surowego zamkniętego wraz z elewacją elementu budynku po rozbudowie, 3) robót konstrukcji i pokrycia dachu, 4) robót związanych z wykonaniem podbetonów, izolacji przeciwwilgociowych i izolacji cieplnych, 5) robót związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, 6) robotach rozbiórkowych i uzupełniających, 7) robót tynkarskich (tynki wewnętrzne), 8) robotach różnych zewnętrznych. Dane charakterystyczne projektowanej rozbudowy i przebudowy: - powierzchnia zabudowy - 108,50m2, - powierzchnia całkowita - 128,50m2, - powierzchnia użytkowa - 106,20m2, - kubatura - 510,60m3. Dla przedmiotowego zakresu robót Zamawiający posiada zatwierdzony projekt budowlany, udzielający pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych w Decyzji Nr 837 /2010 z dnia 08.12.2010r., w okresie od otrzymania ww decyzji przeprowadzono na budowie wyłącznie prace przygotowawcze. 3. Zamawiający w dokumentacji przedmiotowego zamówienia dołącza przedmiary robót do wykonania (w tym także w formacie pliku ath) z zastrzeżeniem; że stanowią one jedynie podstawę informacyjną, nie są obligatoryjne dla Wykonawcy i mają jedynie znaczenie pomocnicze. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w przedstawionej dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym i projektach branżowych przygotowanych na okoliczność wykonania przedmiotowego zamierzenia (inwestycji) nie są robotami dodatkowymi. 4. Parametry przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli w projektowej dokumentacji budowlanej - projekcie budowlanym lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostały przedstawione wskazania techniczne lub materiały z podaniem nazw lub producenta, należy traktować je jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp art. 29. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania (w tym i materiały), z zachowaniem odpowiednich, równoważnych (tj. nie gorszych niż wskazane w projektowej dokumentacji budowlanej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót) parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej poprawnej i należytej funkcjonalności całego układu rozbudowy i przebudowy budynku Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej, będącego przedmiotem projektu budowlanego - dokumentacji projektowej, z zapewnieniem uzyskania przez Wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym także w przypadku takiej potrzeby - zgody i akceptacji autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na zaproponowane rozwiązania i zaproponowane materiały, inne niż wskazane przez projektanta. 2) W zakres robót wchodzi wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i rozbiórkowych oraz tymczasowych i wszystkie roboty odtworzeniowe i porządkowe. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zmniejszenia zakresu robót z przedmiotu zamówienia do wysokości środków zabezpieczonych na to zadanie w swoim budżecie na 2015r. (jeżeli zajdzie taka potrzeba). 4) Zamawiający zachęca wszystkich potencjalnych Wykonawców do bezpośredniego zapoznania się z przyszłym terenem budowy (dokonania wizji lokalnej w terenie - w Borui Kościelnej, ul. Wolsztyńska - Wiejski Dom Kultury), w którym będzie wykonywany przedmiot zamówienia i uzyskania tym sposobem między innymi wszelkich niezbędnych informacji dla właściwego przygotowania oferty i późniejszego wykonania zamówienia. Uwaga: podkład geodezyjny na którym został sporządzony plan zagospodarowania terenu działki z projektowaną rozbudową i przebudową może nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) W związku z krótkim okresem realizacji obiektu, Wykonawcy winni przewidywać możliwość rozpoczęcia robót odwrotnie, po podpisaniu umowy na realizację projektowanej rozbudowy i przebudowy Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej, ewentualne niekorzystne warunki atmosferyczne panujące w okresie od podpisania umowy do wymaganego terminu zakończenia przedmiotu umowy nie będą brane pod uwagę jako przyczyna, lub powód ewentualnej możliwości przedłużenia ostatecznego terminu wykonania zamówienia wyznaczonego na dzień 15 grudnia 2015r. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za należyte i prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość i zgodność z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz Decyzją udzielającą pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych, a także warunkami technicznymi i jakościowymi opisanego przedmiotu zamówienia, zawartymi w siwz, projekcie budowlanym, projektach branżowych przygotowanych na okoliczność wykonania przedmiotowej inwestycji oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, z zastosowaniem materiałów i urządzeń dopuszczonych do stosowania w budownictwie, które spełniają wymagania wynikające z polskich norm przenoszących normy europejskie. 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotowego zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego i powołanego na tę okoliczność inspektora nadzoru inwestorskiego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych, numerów faksu oraz poczty elektronicznej i innych ustaleń niezbędnych dla należytego, sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność i ryzyko prowadzenia robót na terenie czynnego obiektu Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej. 6. Inne wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 1) geodezyjne wytyczenie obiektu, 2) wykonanie wszelkich badań, prób i sprawdzeń potwierdzających prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia niezbędnych do jego zakończenia (i oddania do użytkowania), Zamawiający w Decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonywanie robót budowlanych został zobowiązany do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie, 3) wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej - 3szt., 4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuka budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu Polskich Norm, polskich aprobat technicznych i polskich specyfikacji technicznych oraz przepisów bhp i p.poż., 5) wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ich parametry jakościowo techniczne muszą odpowiadać parametrom wytyczonym przez Wspólnotę Europejską, muszą posiadać atesty lub certyfikaty akceptowalne przez Wspólnotę, bądź pochodzić z jednego z krajów stowarzyszonych z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez wykonawcę dokumentacji projektowej - projektu budowlanego w opisie technicznym, bądź zaproponowane przez Wykonawcę po akceptacji projektanta, 6) na czas prowadzenia robót Wykonawca wydzieli i ogrodzi plac budowy (panele ogrodzenia winny być nieprzezroczyste) odgradzając go od pozostałej czynnej części Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej, wyznaczając za zgodą zamawiającego miejsce na składowisko materiałów i sprzętu, Wykonawca ustawi odpowiednie znaki informacyjne i ostrzegawcze oraz zapewni właściwe zabezpieczenie i oświetlenie terenu budowy (w przypadku takiej potrzeby), a po zakończeniu robót teren uporządkuje i zagospodaruje. 7) Wykonawca zabezpieczy teren budowy w dostawę niezbędnych mediów i pokrywa koszty ich zużycia w trakcie prowadzonych prac i zabezpieczenia terenu, oraz wykonuje na swój koszt wszelkie niezbędne badania i próby w celu wykazania poprawnego i zgodnego z siwz i jej załącznikami wykonania przedmiotu zamówienia, 8) przed przystąpieniem do robót Wykonawca zawiadomi zainteresowane instytucje i użytkowników, o zamierzonym terminie ich rozpoczęcia. 9) Wykonawca zapewnia; - materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie przedmiotowego zadania (z uwzględnieniem prawa opcji obejmującego ewentualne zamienniki wskazane przez autora projektu budowlanego w jego opisie technicznym, lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót), posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na stosowanie w budownictwie, - urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a w tym transport materiałów na plac budowy (dostarczenie i eksploatacja maszyn oraz urządzeń obciąża Wykonawcę), - wykonanie badań sprawdzających potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 10) Wykonawca w trakcie wykonywania robot ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników, własne oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego terenu budowy z tytułu prowadzonych robót, jak i poruszającego się sprzętu transportowego, oraz na swój koszt zabezpiecza urządzenia, sprzęt i materiały pozostawione na terenie placu budowy, 11) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów, w tym odpadów budowlanych wytworzonych na terenie placu budowy. 7. Wymagania organizacyjne: 1) uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień łącznie z przyjęciem przez właściwy organ nadzoru budowlanego obiektu, po zawiadomieniu o zakończeniu budowy, a przed przystąpieniem do użytkowania (w przypadku takiej potrzeby). 2) przygotowanie organizacyjne przedsięwzięcia pod kątem najmniejszej uciążliwości dla czynnego Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej z pokryciem ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody wyrządzone zamawiającemu, czy osobą trzecim podczas prowadzonej budowy, 3) pokrycie ewentualnych kosztów napraw uszkodzonych urządzeń i instalacji, wyrządzonych szkód zamawiającemu czy osobą lub gestorom oraz doprowadzenie do stanu wymaganego z przed zaistnienia uszkodzenia. 8. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca udziela co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty obejmujące wszystkie etapy z dokumentacji projektowej - projektu budowlanego, 2) termin gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru robót i przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, 3) Wykonawca przekaże dokumenty gwarancyjne producentów wbudowanych przez siebie materiałów i urządzeń technicznych oraz zamontowanego osprzętu, 4) udzielona gwarancja nie wyklucza dochodzenia swoich praw przez Zamawiającego w tytułu rękojmi za wady, początkiem biegu terminu rękojmi jest wydanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu po podpisaniu końcowego protokółu odbioru robot. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 12. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie całości zamówienia lub ich części podwykonawcom, w takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym jakie części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający informuje: 1) jeżeli będzie posiadał środki zabezpieczone w budżecie Nowotomyskiego Ośrodka Kultury na 2015r., lub kiedy wartość zabezpieczonych środków na realizację przedsięwzięcia będzie wyższa od wartości wybranej oferty najkorzystniejszej przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie wykonania robót budowlanych. 2) jeżeli w trakcie realizacji umowy i wykonywania robót budowlanych z przedmiotowego zamówienia wystąpią zmiany rozwiązań technicznych równorzędne, lub polepszające funkcjonowanie całego układu przebudowy i rozbudowy budynku Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej i zmiany jego technologii, od tego jaki przewiduje projekt budowlany, a wartość najkorzystniejszej wybranej oferty będzie niższa, niż wartość środków zabezpieczonych w budżecie na to zadanie, a zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, lub wystąpią roboty dodatkowe niezawinione przez Wykonawcę, które nie dają się przewidzieć przed rozpoczęciem robót i na etapie projektowania i wymagają dodatkowego wynagrodzenia. 3) jeżeli zaistnieje potrzeba Wykonawca wykona zamówienie uzupełniające jedynie na wyraźne polecenie Zamawiającego, na podstawie oddzielnego dodatkowego zamówienia - dodatkowej umowy realizowanej zgodnie z art. 4 ust. 8 lub art. 67 ust. 1 pkt.6) lub zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5) ustawy Pzp, dla którego zostanie sporządzona przez Wykonawcę dodatkowa wycena w oparciu o obowiązujące katalogi nakładów rzeczowych i złożoną w postępowaniu ofertę, zgodnie z cenami jednostkowymi czynników cenotwórczych do zamówienia podstawowego, jednakowych jak przyjęte w złożonej ofercie podstawowej i faktycznie przewidzianych do wykonania ilości robót (potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 500,00zł słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 60 1020 4144 0000 6802 0078 4363 w PKO BP S.A., z adnotacją - wadium - Oferta przetargowa, rozbudowa i przebudowa Wiejskiego Domu Kultury w Borui Kościelnej, nr sprawy PN 1/2015 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), przed upływem terminu do składania ofert (tj. do dnia 23.01.2012r.), sposób przekazania: oryginał dokonania zapłaty wadium należy dołączyć do składanej oferty. 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego, oznacza to, że przed terminem składania ofert na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu, Wykonawca bezwzględnie dołącza do składanej oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią wykonawcy, którzy : - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, co najmniej dwie (2) roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (np.: budowa lub rozbudowa a w tym i przebudowa obiektów użyteczności publicznej - o kubaturze min. 500,0m3 o wartości co najmniej 150 000,00zł brutto, w jednym zamówieniu - w jednej robocie) i posiadają dokumenty poświadczające, że roboty te zostały wykonane należycie oraz prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku/ udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią wykonawcy, którzy: - wykażą jaką część zamówienia zamierzają powierzyć podwykonawcom w wykonaniu przedmiotowego zamówienia z określeniem rodzaju powierzonej części zamówienia do wykonania, - wykażą, że dysponują minimum jedną osobą (kierownikiem budowy) posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie i specjalności objętej zamówieniem (specjalność konstrukcyjno - budowlana) odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 ze zm.), - bądź przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - kierownika budowy, osób zdolnych i odpowiedzialnych, przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełnią wykonawcy, którzy : - posiadają opłaconą polisę, potwierdzającą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000złotych, - posiadają środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000złotych. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wydłużenia okresu gwarancji jakości powyżej 36 miesięcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający w dokumentacji zamówienia przedstawił projekt umowy, będący zał. nr 8 do siwz, a w nim dopuszczalne zmiany: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartych w umowie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 3. Niedopuszczalna jest taka zmiana niniejszej umowy, która byłaby niekorzystna dla Zamawiającego, jeśli przy jej uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej usprawniających funkcjonowanie rozbudowywanego i przebudowywanego obiektu, 5. Wystąpienie robót zamiennych; ewentualne roboty zamienne, realizowane będą na podstawie zatwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego protokołów konieczności oraz wprowadzeniu ewentualnych, uzasadnionych zmian przez autora projektu (do robót zamiennych Zamawiający wymaga sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysów zamiennych dokumentujących zastosowane roboty zamienne). 6. Wystąpienie robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia, niezawinionych przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, nie później niż w dniu następnym od zaistnienia przyczyn do wykonania robot dodatkowych, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie. 7. W przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie przedmiotu zamówienia; 8. W razie zaistnienia istotnych okoliczności wskazujących na wprowadzenie zmian korzystnych dla Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, po pisemnym udokumentowaniu tych zmian, oraz po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nok.home.pl, w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowotomyski Ośrodek Kultury, ul. Tysiąclecia 3, 64-300 Nowy Tomyśl, sekretariat ośrodka, bezpłatnie na nośniku CD.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Nowotomyski Ośrodek Kultury, ul. Tysiąclecia 3, 64-300 Nowy Tomyśl, sekretariat ośrodka,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.