eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica Duża › plac dla wszystkich - inwestycja polegajaca na zagospodarowaniu centrum miejscowości Niedrzwica koscielna poprzez budowę oświetlenia miejsc postojowych i paRKU, WYKONANIE UTWARDZENIA TERENU , a także obiektów małej architektury i nasadzeń roslinności.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Niedrzwica Duża: plac dla wszystkich - inwestycja polegajaca na zagospodarowaniu centrum miejscowości Niedrzwica koscielna poprzez budowę oświetlenia miejsc postojowych i paRKU, WYKONANIE UTWARDZENIA TERENU , a także obiektów małej architektury i nasadzeń roslinności.
Numer ogłoszenia: 146015 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108777 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30, 24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie, tel. 081 5175085, faks 081 5175085.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: plac dla wszystkich - inwestycja polegajaca na zagospodarowaniu centrum miejscowości Niedrzwica koscielna poprzez budowę oświetlenia miejsc postojowych i paRKU, WYKONANIE UTWARDZENIA TERENU , a także obiektów małej architektury i nasadzeń roslinności..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ, tj. w szczególności dokumentacja projektowa. 2.Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w momencie podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy uproszczony zawierający ceny jednostkowe i wartość robót wykonany na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys będzie miał charakter pomocniczy przy rozliczeniu się Zamawiającego z Urzędem Marszałkowskim z wykonanej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym w projekcie wykonawczym) nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, w cenie umówionej. 4.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót ujętego przedmiarem robót, wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: - doprowadzeniem terenu prac i terenu przyległego do prowadzonych robót, po wykonaniu robót, do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich, - naprawą uszkodzonych w trakcie prac elementów w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy, - organizacją placu budowy, - wykonaniem wszelkich robót i elementów nie ujętych w przedmiarze, a ujętych w projektach budowlanych i SIWZ - wykonaniem wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym w przypadku rozbieżności pomiędzy projektem a przedmiarem robót. 5.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy do terenu robót. 6.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót a niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego . Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji w celu określenia rodzaju i sposobu wykonania prac. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót a wynikających z dokumentacji technicznej i niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania Wykonawca zrealizuje te prace na własny koszt. 7.Wykonawca który zaproponuje w trakcie robót produkty oraz rozwiązania równoważne wymagające uzyskania decyzji zamiennych, będzie musiał - w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego i za jego zgodą, uzyskać powyższe decyzje gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. 8.Nie dopuszcza się możliwości zamknięcia całego terenu na czas prowadzenia robót. W przypadku gdy Wykonawca będzie musiał zamknąć teren ze względów technologicznych wykonywanych robót przedstawi on Zamawiającemu do akceptacji termin oraz obszar do zamknięcia. 9.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji położonych przy terenie objętym pracami przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względu na charakter prowadzonych robót. O zamknięciu odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. Wykonawca we własnym zakresie powiadomi właścicieli posesji o utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami i ustali z nimi szczegóły dotyczące komunikacji. 10.Dotyczy opraw oświetleniowych i słupów: Parametry techniczne, jakie powinny spełniać oprawy oświetleniowe zostały określone w projekcie technicznym. Wykonawca może zastosować oprawy oświetleniowe innego producenta niż opisane w projekcie tylko w przypadku, gdy proponowane oprawy będą miały parametry nie gorsze niż zaprojektowane. Przed montażem Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej 3 modele opraw oświetleniowych i słupów do zaakceptowania wybranego modelu przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania oprawy innego producenta oferent przedstawi specyfikację techniczną proponowanych opraw zapisaną w taki sposób, aby możliwe było porównanie z parametrami opraw ujętymi w projekcie. 11.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia , które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. 12.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały. 13.Wykonawca po zakończeniu prac przedłoży w dniu odbioru końcowego dokumentację powykonawczą niezbędną do zgłoszenia zakończenia robót w PINB (w tym powykonawczą inwentaryzację geodezyjną). 14.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska wszelkie niezbędne zgody i zezwolenia na prowadzenie robót. 15.Wykonawca we własnym zakresie przygotuje dokumentację niezbędną do podpisania umowy o dostarczanie energii przez PGE. 16.Poz. 2 przedmiaru dla robót dotyczących zagospodarowania terenu - z uwagi na rosnące blisko budynku drzewo do wycięcia, a także przebiegającą w jego bliskości sieć gazową należy do wyceny oferty określić bezpieczną metodę jego usunięcia. 17.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Wykonawca we własnym zakresie wystąpi do GDDKiA o zajęcie pasa drogowego w celu wykonania prac. 18.Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. 19.Przedmiotowe zadanie jest dofinansowywane przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zadanie jest difinansowane przez Urząd Marsząłkowski Województwa lubelskiego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Standrog Przedsiębiorstwo budownictwa Drogowego inż. Stanisław Król, ul. orlanda 19, 20-712 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187744,27

  • Oferta z najniższą ceną: 187744,27 / Oferta z najwyższą ceną: 199089,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.