eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2015/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Skoki: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2015/2016
Numer ogłoszenia: 145993 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127657 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki, ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Skoki w sezonie 2015/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników, placów i parkingów w okresie zimowym 2015 2016 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych. Do obowiązków wykonawcy należy całodobowe świadczenie usług zimowego utrzymania przejezdności poprzez odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi dróg, chodników placów i parkingów oraz rozstawienie, napełnienie i uzupełnienie skrzyń z piaskiem na terenie m. Skoki. Wykonanie zamówienia ma na celu wyeliminowanie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołane takimi czynnikami jak śliskość zimowa i opady śniegu. Wielkość zamówienia uzależniona będzie w zależności od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usługi będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane kilometry - godziny sprzętu wg cen jednostkowych określonych w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wykonanie usługi polegać będzie w szczególności na : -pełnieniu dyżurów całodobowych ok. 133 dni płatne tylko za dni, w których nie będzie pełniona akcja zimowa, -odśnieżaniu dróg na długości 195km, -usuwaniu gołoledzi na długości dróg 97,5 km, -transport piasku z kopalni KRUSZGEO w Niedźwiedzinach na plac składowy 300t (piasek zakupi Zamawiający ), -wykonaniu mieszaniny piasku z solą ok. 350 t na placu komunalnym przy ul. Rogozińskiej 10 w Skokach (sól zakupi Zamawiający ), -odśnieżaniu i usuwaniu gołoledzi na chodnikach placach i parkingach na pow. ok. 18.864.m2, -rozstawieniu, zasypaniu mieszaniną piasku z solą i zebraniu po akcji zimowej skrzyń na terenie m. Skoki - 55 szt, -uzupełnianie w miarę potrzeb mieszaniną piasku i soli skrzyń na terenie m. Skoki, W przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych ( obfite opady śniegu, niebezpieczna śliskość-gołoledź ) zlecona zostanie dodatkowa usługa polegająca na zapewnieniu przejezdności dróg nie wymienionych z nazwy do zimowego utrzymania oraz wywóz śniegu samochodem ciężarowym. Płatność za wykonanie tej usługi nastąpi wg cen jednostkowych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym wykonawcy za faktycznie przepracowane godziny- km pracy sprzętu. Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżury w czasie trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia monitoringu stanu pogodowego na terenie gminy oraz do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez wszystkie jednostki sprzętowe w trakcie trwania umowy przez 24 godziny na dobę. Koordynację akcji zimowej będzie pełnił pracownik Zamawiającego w godz. od 600 do 2200. W pozostałych godzinach (2200 do 600 ) sygnałem do rozpoczęcia akcji zimowej będzie otrzymana informacja telefoniczna od dyżurnego w Powiatowym Zarządzie Dróg w Wągrowcu. Czas rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg od czasu otrzymania dyspozycji wynosi maksymalnie 60 minut. Za termin ten uznaje się wyjazd gotowych jednostek sprzętowych na drogi gminne celem pełnienia akcji zimowego utrzymania dróg. Przepracowane godziny pracy sprzętu powinny być odnotowane przez wykonawcę z uwzględnieniem dat, godzin pracy sprzętu, miejscowości gdzie była prowadzona akcja zimowa oraz rodzaju wykonywanej usługi i przekazane tych danych Zamawiającemu następnego dnia roboczego celem ich zweryfikowania. Strony ustalają, że przepracowana godzina odpowiada godzinie zegarowej (60 minut). Rozliczeniu podlegają tylko godziny przepracowane w ramach wykonywania przedmiotowej usługi na drodze Czas postoju pojazdu, jego załadunku nie jest wliczany do czasu realizacji zadania i nie przysługuje za niego wynagrodzenie. Przyjmuje się, że za każdą przepracowaną godzinę przysługuje wynagrodzenie w stawce określonej w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Wynagrodzenie wykonawcy wypłacane będzie na podstawie faktury wystawionej raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będzie wykaz prac wykonanych w danym miesiącu. Zamawiający przed podpisaniem umowy dokona kontroli sprzętu wskazanego w ofercie przetargowej Wykonawcy, jako do dyspozycji Zamawiającego biorąc pod uwagę jego zgodność z ofertą oraz sprawność techniczną. Wykonawca przedstawi sprzęt do przeglądu na placu Zamawiającego przy ul. Rogozińskiej 10 w Skokach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Transportowo - Drogowe, Roszkowo 1A/4, 62-085 Skoki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171757,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143943,00

  • Oferta z najniższą ceną: 143943,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219891,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.