eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I, II i III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-07

Opole: Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I, II i III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 145987 - 2014; data zamieszczenia: 07.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego , ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwo.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I, II i III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I, II i III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Zadanie nr 1: OPZ pn. Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Zadanie nr 2: OPZ pn. Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Zadanie nr 3: OPZ pn. Dostawa fabrycznie nowych kaset z tonerami i kartridży do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, będących na wyposażeniu Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający wymaga w celu wykazania spełnienia warunku złożenia Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie oprócz Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt. 3) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OPIS SPEŁNIENIA WARUNKU: Zamawiający nie wyznacza sposobu spełnienia warunku w tym zakresie oprócz oświadczenia o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Zgodnie z art. 26 ust. 2b PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§13 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków określonych w umowie lub zmiany osób, o których mowa w § 4. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1. ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bez wpływu na cenę brutto, o której mowa w § 5 ust. 1, 2) jeżeli wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, niewynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do wykonania niniejszego zamówienia, termin realizacji zamówienia ulega wydłużeniu o ten okres czasu. 3) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca (na terenie miasta Opola), 4) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto, 5) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 6) gdy nastąpi zmiana dot. względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych lub gdy konieczne będą oszczędności środków publicznych Zamawiający może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy lub zmniejszyć przedmiot umowy o max. 30 % jego wartości brutto, 7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację zadań programu operacyjnego, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 8) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 9) inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm. ).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwo.opole.pl lub www.opolskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, Opole, pok. 102 Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, Opole, pok. 102 Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie nr 1 w ramach Schematu I Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Zadanie 2 w ramach Schematu II Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Zadanie 3 w ramach Schematu III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.