eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Łódź: Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 145973 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi , ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dotyczy postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80 50 00 00-9 - szkolenia 2.Szacunkowa ilość osób: Zamawiający przewiduje skierować na szkolenie 18 osób - członków Zespołu Interdysyplinarnego. 3.Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy w zakresie pracy z osobami z problemami zdrowia psychicznego, doznającymi przemocy oraz kobietami uwikłanymi w przemoc - jakie działania podejmować, by nakłonić je do współpracy (metodą warsztatową). 4.Program szkolenia obejmuje 2 dni szkoleniowe na terenie miasta Łodzi, w łącznym wymiarze 14 godzin lekcyjnych (godzina lekcyjna to 45 minut, przerw na posiłek nie wlicza się do czasu trwania zajęć). 5. Zakres merytoryczny szkolenia obejmować powinien przekazanie wiedzy w zakresie: a)Rozpoznania zjawiska przemocy; b)Opracowania diagnozy osobowości klienta i jego sytuacji życiowej; c)Planowania i rozwijania współpracy z klientem przy uwzględnieniu jego potrzeb, zasobów i możliwości (skuteczne metody zachęcające do współpracy i przeciwdziałania zjawisku przemocy w rodzinie). 6. Organizacja szkolenia: 1)Usługa szkoleniowa winna obejmować: a)Zapewnienie certyfikowanej kadry trenerskiej - co najmniej jeden trener posiadający kwalifikacje i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, przeprowadził minimum trzy szkolenia, zgodne z przedmiotem zamówienia (trzy odrębne umowy); b)Zapewnienie materiałów dydaktycznych i programu szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia oraz osoby monitorującej (w formie drukowanej) zbindowane lub w inny trwały sposób połączone, zawierające również harmonogram szkolenia, a także długopis i notatnik; c)Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu, w terminie 3 dni od podpisania umowy harmonogramu szkolenia zawierającego w szczególności godziny oraz bloki tematyczne wraz z podaniem nazwisk osób prowadzących poszczególne zajęcia oraz wzoru ankiety ewaluacyjnej i przedstawi je do akceptacji Zamawiającemu; d)Wydanie uczestnikom szkolenia, którzy je ukończą, zaświadczenia o jego ukończeniu; e) Zapewnienie posiłków (zestawów obiadowych) oraz serwisu kawowego dla każdego z uczestników szkolenia: Zestaw obiadowy składa się z zupy (300 ml), drugiego dania (ok. 480 g, w tym porcja mięsa- 1 rodzaj z wymienionych: kotlet schabowy, zraz wołowy z serem, kotlet de Volaile z serem lub pieczarkami, ryba, pieczeń wołowa z sosem - 150 g na osobę, porcja ziemniaków- 180 g na osobę, surówka warzywna - 150 g na osobę, sok naturalny- 250 ml na osobę. Każdy zestaw obiadowy podawany ma być na ciepło, Serwis kawowy: gorąca kawa rozpuszczalna i herbata, podane w termosach, kawa- 200 ml na osobę, herbata 200 ml na osobę, dodatki: cukier w saszetkach 2 sztuki po 5 g, cytryna w płynie 1 sztuka po 7,5 g, śmietanka do kawy 2 sztuki po 10 g, woda mineralna gazowana i niegazowana podawana w butelkach plastikowych o pojemności 500 ml po 1 sztuce z każdego rodzaju na osobę, mieszanka kruchych ciasteczek (co najmniej 3 rodzaje) po 40 g każdego rodzaju na osobę; f)Przeprowadzenie ankiety ewaluacyjnej na zakończenie zajęć (wzór ankiety winien być zaakceptowany przez Zamawiającego) oraz opracowanie wyników ewaluacji i przekazanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia szkolenia; g)Prowadzenie i przechowywanie do dnia 31.12.2020 roku następującej dokumentacji z przebiegu szkolenia: Programu szkolenia Listy obecności (z każdego dnia szkolenia) uwzględniającej podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematykę szkolenia, Rejestru wydanych materiałów szkoleniowych, Rejestru wydanych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; h)Zapewnienie pomieszczenia do spożycia posiłku w higienicznych warunkach. Pomieszczenie to będzie wyposażone w stoliki i krzesła i będzie się znajdowało w tym samym budynku, co sale szkoleniowe. 7. Kserokopie dokumentów, o których mowa w części 6 pkt 1 lit. g, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, w terminie 14 dni od momentu zakończenia szkolenia. 8. Miejsce organizacji szkolenia - zajęcia odbywać się będą w sali konferencyjnej na terenie miasta Łodzi z dogodnym dojazdem środkami komunikacji miejskiej. Nie dopuszcza się usytuowania sal szkoleniowych w piwnicach i suterenach. 9.Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu oferty dokładnego adresu realizacji szkolenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostki szkoleniowej w zakresie zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych przed rozpoczęciem szkolenia, a także prawo zajęć edukacyjnych w trakcie trwania szkolenia. 11. Zamawiający wymaga, zawarcia przez Wykonawcę na rzecz uczestników szkolenia, na czas jego trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. 12. Czas realizacji szkolenia - Zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkolenia była zgodna z programem szkolenia (godzina lekcyjna to 45 minut, przerwy na posiłek nie wliczają się do czasu trwania zajęć). Zajęcia nie mogą rozpoczynać się wcześniej niż o godzinie 8:00, a kończyć nie później niż o godzinie 16:00. Nie dopuszcza się możliwości organizowania szkolenia w sobotę i w niedzielę. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji umowy, 2)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3)Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksów oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 4)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania terminu zamówienia, 5)W przypadku powierzenia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiadał za działania lub zaniechania podwykonawców jak za własne, 6)Każdy Wykonawca w prowadzonym postępowaniu może złożyć tylko jedną ofertę. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jednym trenerem mającym kwalifikacje i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń (co najmniej 3 przeprowadzone szkolenia zgodne z przedmiotem zamówienia - 3 odrębne umowy) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami winien zawierać załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jednym trenerem mającym kwalifikacje i doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń (co najmniej 3 przeprowadzone szkolenia zgodne z przedmiotem zamówienia - 3 odrębne umowy) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami winien zawierać załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów wskazaną w pkt. 4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającymi, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnianie warunków o których mowa w art.22 ust. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość wykonanych usług o tym samym charakterze,co przedmiot zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90 - 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90 - 012 Łódź, ul. Kilińskiego 102/102a, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.