eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Przebudowa odcinka drogi przygranicznej powiatowej Nr 3429 L Adelina - Mircze - Kryłów w km od 8+415 do 9+715

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-17

Hrubieszów: Przebudowa odcinka drogi przygranicznej powiatowej Nr 3429 L Adelina - Mircze - Kryłów w km od 8+415 do 9+715
Numer ogłoszenia: 145850 - 2015; data zamieszczenia: 17.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie , ul. Grabowiecka 18b, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962091, faks 084 6962595.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdh.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi przygranicznej powiatowej Nr 3429 L Adelina - Mircze - Kryłów w km od 8+415 do 9+715.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi przygranicznej powiatowej Nr 3429 L Adelina - Mircze - Kryłów o łącznej długości 1300 mb w km od 8+415 do km 9+715, w km 9+755 do km 14+044. Zakres robót przewidzianych do wykonania obejmuje : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym. w km 8+415 - 9+715 - 1,30 km - karczowanie pni o śr. 56-65 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności wg. obmiaru - szt. 1 - karczowanie pni o śr. 66-75 cm koparką podsiębierną w gruntach kat.III-IV o normalnej wilgotności wg. obmiaru - szt. 1 - wywożenie dłużyc na odległość do 2km. - mp 2 - wywożenie gałęzi na odległość do 2km. mp 2 -wywożenie na odl. do 2 km korzeni i pni o średnicy 56-65 cm w terenie normalnym - szt. 1 -wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 m w gruncie kat. III z przerzutem poprzecznym wg. wykazu transportu mas - m3 393,7 - wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z przerzutem poprzecznym wg. wykazu transportu mas- m3 918,6 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. z wbudowaniem w nasyp wg. wykazu transportu mas - m3 18,5 roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. - z dokopu wg. wykazu transport mas 1296 - 98 ( z kolektora ) - 248,4 ( z wykopów pod przepusty ) - m3 949,6 - formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3,0 mspycharkami w gruncie kat.III wg. wykazu transportu mas - m3 2626,8 - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat.II-IV - do 40 cm głębok.koryta - m2 1300 - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - m2 1300 - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm wg. zestawienia - m2 1300 - podbudowy - w-wa dolna z kruszywa stabilizowanego cementem 2,5 MPa gr.15 cm pielęgnowane piaskiem i wodą wg. zestawienia - m2 1300 - warstwa górna podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie gr. 20 cm - analogia wg. zestawienia - m2 1300 - rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych w miejscach przepustów gr. 6 cm mechanicznie - analogia wg. zestawienia przepustów1x 5,50 x 3,0 Krotność = 1.5 - m2 16,5 - rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 15 cm mechanicznie j.w.- m2 16,5 - wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV - pod przepusty wg. zestawienia przepusów - m 3 124,4 - wykopy liniowe o szerokości 0,40-2,5 m i głębokości do 1,5 m o ścianach pionowych w gruntach suchych kat. IIIIV - wykonane ręcznie j.w.- m3 20 - części przelotowej prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych jednootworowych z rur o śr. 80 cm w tym 2 zakończenia skośne 4+4+11+89+2- m 110 - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1000 mm w gotowym wykopie o głębok. do 3m - stud. 2 - obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych j.w. - m3 8,22 - wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV - pogłębienie rowów do i odpływowych- m3 12 - brukowanie wlotów i wylotów przepustów kostką brukową gr. 8 cm na podsypce z piaskuwg. zestawienia przepustów- m2 17.1 - mechaniczne zasypywanie wnęk za ścianami budowli inżynieryjnych przy wys. zasypania do 4 m; grunt kat.III-IV- m3 112,20 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.60 m3 w gr.kat. I-III w ziemi uprzednio zmag.w hałdach z transp.urobku na odl. 1 km sam.samowyład. - z wbudowaniem w nasyp - m3 248,4 - warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - obmiar jak w poz 18- m2 16,5 - warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm- m2 16,5 - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni w gruncie kat.II-IV - 20 cm głębok.koryta pod ścieżkę rowerową 963*2,00-pow. Zjazdów- m2 1603,75 - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ścieżki rowerowej- m2 1603,75 - podbudowa betonowa min. 2,50 MPa gr.10 cm pielęgnowana piaskiem i wodą j.w. - m2 1603,75 - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce cementowo-piaskowej j.w. - m 963 - ścieki podchodnikowe z pref.betonowych o grub. 15 cm na podsypce cem.piaskowej 4 szt. x 3,00*2,00 - m 24 - obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową j.w. - m 844,5 - nawierzchnia ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem j.w.- m2 1603,75 -wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - śr.grub.warstwy po zagęszcz.do 10 cm - m3 299 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa klinująca) Krotność = 0.75 - m2 1365 - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 warstwy wyrównawczej nawierzchni - m2 1365 - ułożenie geowłókniny wzdłuż połączeń z poszerzeniami - analogia wg. zestawienia poszerzeń i robót nawierzchniowych- m2 2600 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) - m2 4235 - skropienie emulsją asfaltową w ilości 0,50 kg/m2 warstw wiążących nawierzchni - m2 7800 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grub.po zagęszcz. 3 cm- m2 7800 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - każdy dalszy 1 cm grub.po zagęszcz. Krotność = 2- m2 7800 - wykonanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod utwardzenie poboczy wg. zestawienia- m2 1227,75 - utwardzenie poboczy mieszanką kruszywa wielofrakcyjego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm j.w.- m2 1227,75 - wykopy oraz przekopy o głęb.do 3.0 m wyk.na odkład koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.25 - 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z przerzutem poprzecznym wg. wykazu zjazdów - m3 54 - roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyzki 0.60 m3 w gr.kat. III-IV z transp.urobku na odl.do 1 km sam.samowyład. - z dokopu j.w. - m3 167 - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 60 cm wg. wykazu zjazdów- m 20 - rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 40 cm j.w.- m 5 - rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe j.w.- m3 2 - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o średnicy 50 cm ( zwykłe + kołnieżowe ) j.w. ( 186+62 )- m 248 - profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wg. wykazu zjazdów- m2 1189,59 - warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm- m2 1189,59 - podbudowy betonowe gr.20 cm pielęgnowane piaskiem i wodą- m2 514,45 - nawierzchnie z kamienia tłuczonego - warstwa dolna o gr. 20 cm - m2 695,14 - nawierzchnia zjazdów z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm - kolor -na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem j.w.- m2 514,45 - oporniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm bez ław na podsypce piaskowej j.w.- m 118,50 - pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych wg. projektu oznakowania - szt. 10 - pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0.3 m2 j.w.- szt. 10 - pionowe znaki drogowe - tabliczki informacyjne o pow. do 0.3 m2 j.w. - szt. 3 - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne ciągłe malowane mechanicznie j.w.- m2 52 - poręcze ochronne sztywne U -12 z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 2.5 m j.w.- m 150 - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruntach kat.IV wg tabeli powierzchi skarp - m2 3077,50 - plantowanie (obrobienie na czysto) skarp i korony nasypów w gruntach kat.IV j.w. - m2 4670 - wykopy liniowe lub jamiste o głębokości do 1,5 m ze skarpami o szer. dna do 1,5 m w gruncie kat. IV - odkopanie kabli energetycznych i telefonicznych 48 x 0,5 x 1,30 - m3 31,20 - wykonanie przepustów rura dwudzielna osłonowa 100 mm pod drogami i innymi przeszkodami wykopem otwartym w gr. kat.III- m 48 - zasypanie wykopów .fund.podłużnych,punktowych,rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszcz.mechanicznym spycharkami (gr.warstwy w stanie luźnym 30 cm)- kat.gr. III-IV- m3 31,2 Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie czasowej organizacji ruchu na czas robót oraz oznakowania robót zgodnie z projektem. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji projektowej użyte zostały nazwy materiałów i urządzeń, to należy je traktować jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych od proponowanych w projekcie. Wykonawca ma obowiązek wytyczyć geodezyjnie roboty w terenie i wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr konta: PKO BP 80 1020 5356 0000 1202 0143 5999 z dopiskiem Wadium - przetarg na przebudowę odcinka drogi przygranicznej powiatowej Nr 3429 L Adelina - Mircze - Kryłów w km od 8+415 do 9+715. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., nr 42 poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w ww. formie powinno być wystawione na: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie, ul. Grabowiecka 18 b, 22-500 Hrubieszów. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium i jego kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu należy dołączyć w sposób umożliwiający jego zwrot bez uszkodzenia. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach wskazanych w ustawie pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od daty składania ofert jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych ( t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 260 z późn. zm.) o wartości robót minimum 1 000000,00 zł brutto (słownie: jeden milion zł) oraz minimalnej długości 1 ( jednego ) kilometra) w ramach jednej umowy, co potwierdzi załączając dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodem na powyższe będą poświadczenie lub inne dokumenty jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że Wykonawca: - dysponuje co najmniej (1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej. Uprawnienia budowlane, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunek wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach: a) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny ( np. wycofanie z obrotu), zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, na podstawie których był dokonany wybór Wykonawcy; b) konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez Strony, zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy; c) zmiana obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; d) zmiana stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 2 ust.1 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; e) zaistnienie okoliczności, (technicznych, gospodarczych itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) wystąpienie zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; g) wprowadzenie nowej technologii przedmiotu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego modyfikację poprzez użycie technologii równoważnych lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie; h) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania robót; i) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa, zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia; j) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego; k) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zmiana osoby kierownika budowy w sytuacji: a) choroby, wypadku lub innych okoliczności powodujących brak możliwości pełnienia funkcji. W tym wypadku Wykonawca musi przedstawić na stanowisko kierownika budowy, osobę posiadającą odpowiednie ( wymagane w SIWZ) uprawnienia. 5. Zmiana przewidziana w umowie może być inicjowana przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany i uzupełniania umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdh.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie 22 - 500 Hrubieszów ul. Grabowiecka 18 b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie 22 - 500 Hrubieszów ul. Grabowiecka 18 b ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Rozwój terenów przygranicznych poprzez przebudowę drogi Adelina - Mircze - Kryłów, etap II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Osi Priorytetowej V Transport, Działanie 5.2. Lokalny układ transportowy, typ projektu: drogi powiatowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.