eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Ludowym w Grojcu na potrzeby przedszkola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Oświęcim: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Ludowym w Grojcu na potrzeby przedszkola.
Numer ogłoszenia: 145802 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126000 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń w Domu Ludowym w Grojcu na potrzeby przedszkola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy, zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń 1-go piętra w budynku przy ul. Głównej 1 w Grojcu na potrzeby nowego oddziału Przedszkola Samorządowego oraz dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, obejmujące wykonanie obudowy i oddymiania klatek schodowych stanowiących drogę ewakuacyjną z przedszkola, wewnętrznej instalacji hydrantowej, oraz podział budynku na strefy pożarowe 2. Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Oświęcimiu w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z niezbędnymi odbiorami Powiatowej Straży Pożarnej oraz Sanepidu z uwzględnieniem terminu koniecznego na czynności odbiorowe i ich zakończenie w terminie zakończenia przedmiotu umowy tj. do 28.08.2015r. . 3. W ramach zadania zostaną wykonane roboty, a w szczególności : - przebudowa istniejących pomieszczeń w budynku, - zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na kondygnacji 1-go piętra na potrzeby Przedszkola, - przebudowa i rozbudowa wewnętrznych instalacji budynku, - dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej, obejmujące wykonanie obudowy i oddymiania klatek schodowych stanowiących drogę ewakuacyjną z przedszkola, wewnętrznej instalacji hydrantowej, oraz podział budynku na strefy pożarowe 4. Zakres prac obejmuje: - roboty wyburzeniowe budynku oraz rozbiórkowe, - roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń w obiekcie istniejącym - roboty związane z przebudową instalacji wewnętrznych wod-kan wybranych węzłów sanitarnych oraz dobudowa instalacji p.poż dla Dom Ludowego, - roboty związane z przebudową instalacji elektrycznej - roboty związane z przebudową instalacji centralnego ogrzewania 5. Zamawiający informuje, że prace budowlane muszą odbywać się z uwzględnieniem funkcjonowania Wiejskiego Ośrodka Zdrowia, Sali Widowiskowej oraz Biblioteki Publicznej w trakcie prowadzenia prac. Wykonawca zapewnia dostęp do ww. pomieszczeń. 6. W razie niemożności wykonywania robót z uwzględnieniem funkcjonowania ww. użytkowników Domu Ludowego, Wykonawca zorganizuje roboty po godzinach ich działalności. 7. Zamawiający informuje, że z dniem 01.09.2015r. musi rozpocząć się działalność przedszkola w remontowanych pomieszczeniach. 8. Do obowiązków Wykonawcy będzie prawidłowe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót przed narażeniem zdrowia i życia osób korzystających z pomieszczeń DL w Grojcu. 9. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót które mają charakter pomocniczy. Nadrzędnym dokumentem jest projekt budowlano-wykonawczy, następnie specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 10. Wykonawca winien zaplanować prace związane z wymianą stolarki w hollu oraz sali widowiskowej w lipcu 2015 r. w terminach ustalonych z Zamawiającym ze względu na zawarte umowy wynajmu sali - warunek przystąpienia do robót. 11. Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt , w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 14. Spełnienie innych wymagań określonych w projekcie Istotnych Postanowień Umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 15. Zamawiający przyjmuje ryczałtowe rozliczenie wykonania przedmiotu zamówienia/umowy jedną fakturą wystawioną po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego. 16. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny i pomocniczy do kalkulacji cenowej. Podstawą dla wykonawcy winna być jego kalkulacja własna wynikająca z rachunku ekonomicznego, wykonanego w oparciu o wiedzę techniczną, projekt budowlany, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 17. Z uwagi na funkcjonowanie w budynku przedszkola wizję lokalną należy wykonać po uprzednim zgłoszeniu zamiaru Zamawiającemu. 18. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu ofertowego robót oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 19. Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte podczas realizacji przedmiotu umowy. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w projekcie istotnych postanowieniach umowy. 21. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOMABUD Firma Budowlana Kowalski, Mazur Spółka Jawna, ul. Ceglana 3, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 254849,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 311116,24

  • Oferta z najniższą ceną: 311116,24 / Oferta z najwyższą ceną: 311116,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.