eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie do 31 grudnia 2015 r. - łącznie dla około 220 osób (miesięcznie około 200 osób) do 21 773 godzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-06

Tarnów: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie do 31 grudnia 2015 r. - łącznie dla około 220 osób (miesięcznie około 200 osób) do 21 773 godzin
Numer ogłoszenia: 145681 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 20 20, faks 14 688 20 35 , strona internetowa www.mops.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w okresie do 31 grudnia 2015 r. - łącznie dla około 220 osób (miesięcznie około 200 osób) do 21 773 godzin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla osób uprawnionych na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego - w formie podstawowych usług opiekuńczych - zwanych dalej usługami, określonych w art. 50 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.). Usługi realizowane będą na rzecz świadczeniobiorców zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Tarnowa, wskazanych przez Zamawiającego. USŁUGI obejmują pomoc w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem, a w szczególności: 1) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej: - mycie świadczeniobiorcy w łóżku, - kąpanie świadczeniobiorcy, - zmiana bielizny osobistej i pościelowej, - zmiana pampersa, 2) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3) pielęgnacja ran i odleżyn, 4) stały kontakt z lekarzem prowadzącym i pielęgniarką środowiskową, 5) realizacja recept oraz nadzór nad prawidłowym przyjmowaniem leków, 6) pomoc przy usprawnianiu ruchowym poprzez ćwiczenia rehabilitacyjne oraz korzystanie ze sprzętu rehabilitacyjnego, 7) dbanie o kondycję psychoruchową: - organizowanie spacerów, - podtrzymywanie kontaktów sąsiedzkich, - czytanie prasy, - prowadzenie rozmów, 8) utrzymanie czystości pokoju świadczeniobiorcy, kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 9) pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie, 10) zanoszenie i odbiór odzieży oraz bielizny pościelowej z pralni, 11) przynoszenie opału i palenie w piecu, jeśli środowisko tego wymaga, 12) zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego, 13) przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety lub przynoszenie posiłków z lokalu gastronomicznego, 14) pomoc przy spożywaniu posiłków, 15) załatwianie spraw urzędowych. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców, a także załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, zakup dla świadczeniobiorcy podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego. Usługi będą świadczone codziennie w godzinach od 7:00 do 20:00, przy czym w niedziele i święta - w uzasadnionych przypadkach. Rozpoczęcie realizacji zamówienia nastąpi bezpośrednio po zrealizowaniu przez Wykonawcę 91 304 godzin usług - zgodnie z umową z dnia 30 grudnia 2014 r. Usługi realizowane będą do dnia 31 grudnia 2015 r. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę wykonanych usług..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.20.00 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2014 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 z późn. zm.) do zadań Zamawiającego należy m. in. organizowanie i świadczenie usług opiekuńczych. W okresie od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. na podstawie umowy z dnia 30 grudnia 2014 r. realizację usług opiekuńczych w formie podstawowych usług opiekuńczych zlecono Wykonawcy: Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., Warszawa. W umowie określono, że łączna liczba godzin w okresie realizacji zamówienia wynosić będzie do 91 304 godzin. W okresie styczeń 2015 r. - sierpień 2015 r. Wykonawca zrealizował 73 961 godzin, do realizacji pozostało 17 343 godzin. Liczba ta jest niewystarczająca w stosunku do występujących potrzeb. Biorąc pod uwagę powyższe dane ustalono, że 91 304 godzin usług opiekuńczych zostanie zrealizowanych przez Wykonawcę już w miesiącu październiku 2015 r. W związku z powyższym istnieje konieczność zapewnienia świadczeniobiorcom dodatkowo do 21 773 godzin. Usługi te będą świadczone bezpośrednio po zrealizowaniu przez Wykonawcę 91 304 godzin usług - ustalonych w umowie z dnia 30 grudnia 2014 r., co nastąpi około 15 października 2015 r. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki - w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym przypadku zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - 2014/S 232 - 409286 z dnia 02 grudnia 2014 r. Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 30 grudnia 2014 r. Wykonawcy - Nadzieja Opieka Pielęgniarstwo Rehabilitacja sp. z o.o., ul. Rzeźbiarska 88, 04 - 609 Warszawa - na okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • NADZIEJA OPIEKA PIELĘGNIARSTWO REHABILITACJA - SP. Z O. O., UL. RZEŹBIARSKA 88, 04-609 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.