eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Kępice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-13

Kępice: Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Kępice
Numer ogłoszenia: 145184 - 2016; data zamieszczenia: 13.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139743 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 59 8576621, faks 59 8576624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój infrastruktury sportowej na terenie Gminy Kępice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Zamówienie zostało podzielone na części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Poszczególne boiska stanowią odrębne części. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Na wykonanie każdej części zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta. 3.2 Przedmiotem inwestycji jest rozwój infrastruktury sportowej, tj.: modernizacja i remont wielofunkcyjnego boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Korzybiu oraz remont boiska sportowego w Osowie. 3.3 Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 3.3.1 Część I - Modernizacja i remont wielofunkcyjnego boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Korzybiu. 1) Zamówienie obejmuje prace modernizacyjne i remontowe boiska wielofunkcyjnego na działce nr 20/1 w miejscowości Korzybie. Inwestycja przeznaczona jest do celów wypoczynku, rekreacji oraz jako zaplecze sportowe przy szkole podstawowej. 2) Zakres inwestycji obejmuje wykonanie: a) boiska do piłki ręcznej- nawierzchnia syntetyczna, b) boiska do koszykówki- nawierzchnia syntetyczna, c) boiska do tenisa- nawierzchnia syntetyczna, d) boiska do siatkówki- nawierzchnia syntetyczna, e) wyposażenie sportowe, f) budowę ciągu komunikacyjnego i powierzchni przeznaczonej na kontener (odpadki stałe)- kostka betonowa gr. min 6 cm, w kolorze szarym, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. g) budowę ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową. 3.3.2 Część II - Remont boiska sportowego w Osowie: 1) Zamówienie obejmuje prace remontowe boiska wielofunkcyjnego na działce nr 3/15 w miejscowości Osowo. Inwestycja przeznaczona jest na cele sportowo- rekreacyjne. 2) Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nawierzchni boiska wielofunkcyjnego w Osowie, o wym. 24,0 m x 44,0 m, o powierzchni 1056,00 m kw. w skład którego wejdzie: a) boisko do piłki ręcznej, b) boisko do koszykówki, c) boisko do siatkówki, d) boisko do gry w tenisa ziemnego. e) wyposażenie sportowe f) ogrodzenie terenu na słupkach stalowych mocowanych na podmurówce betonowej, z 2 wejściami- furtkami. Dodatkowo za bramkami należy zamontować siatkę polipropylenową o oczkach 10x10 cm i grubości splotu 5 mm, kolor zielony zawieszoną na lince stalowej. 3.4 Do obowiązków Wykonawcy należy zinwentaryzowanie miejsca inwestycji celem upewnienia się o braku infrastruktury podziemnej. 3.5 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiący materiał pomocniczy), która łącznie stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia z materiałów zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość. Materiały muszą być fabrycznie nowe lecz nie mogą być prototypami. Materiały muszą spełniać wymogi określone w Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznej oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity; Dz. U. z 2016 r. poz. 290). Mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych, posiadające aprobaty techniczne wydane przez odpowiednie instytuty badawcze. Wykonawca powinien uzyskać przed zastosowaniem wyrobu- akceptację inspektora nadzoru. 3.7 W przypadku, gdy w Dokumentacji Projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów, urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w sporządzonej przez Zamawiającego dokumentach projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.8 Zamawiający informuje, że ubiega się o dofinansowanie na zadanie z części I- w ramach Programu rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej 2016 oraz na zadanie z części II- w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej 2016 (Wnioski złożone do Ministerstwa Sportu i Turystyki) i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowaną przez nie dotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń odszkodowawczych. 3.9 Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: 1) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 3.10 Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1 - 3.3 SIWZ. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 ze zm.). 3.12 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.13 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.14 W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 3.15 Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i dokumentacji projektowej. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów / braków w dokumentacji projektowej, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 3.16 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, lub SIWZ Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.17 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru ostatecznego całego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja i remont wielofunkcyjnego boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Korzybiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Ziegert ZIMAR, ul. Konarskiego 4, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 435146,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 385920,53

  • Oferta z najniższą ceną: 385920,53 / Oferta z najwyższą ceną: 476669,01

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Remont boiska sportowego w Osowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ryszard Ziegert ZIMAR, Konarskiego 4, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277869,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 299321,05

  • Oferta z najniższą ceną: 299321,05 / Oferta z najwyższą ceną: 388307,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.