eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › REMONT PODDASZA W BUDYNKU NR 2 W GŁOGOWIE, UL. WOJSKA POLSKIEGO 58

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-05

Wrocław: REMONT PODDASZA W BUDYNKU NR 2 W GŁOGOWIE, UL. WOJSKA POLSKIEGO 58
Numer ogłoszenia: 144991 - 2015; data zamieszczenia: 05.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 65 68 40, faks 261 65 68 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PODDASZA W BUDYNKU NR 2 W GŁOGOWIE, UL. WOJSKA POLSKIEGO 58.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek koszarowy nr 2 Klub jest budynkiem czterokondygnacyjnym podpiwniczonym z poddaszem nieużytkowym o bryle prostej wzniesionej na planie wydłużonego prostokąta z dwuspadowym dachem krytym dachówką ceramiczną. Ściany zewnętrzne budynku murowane z cegły pełnej grubości 53 cm, konstrukcja stropów żelbetowa, więźba dachowa drewniana, schody kamienne oparte na belkach stalowych, pokrycie dachu dachówką ceramiczną karpiówką. Budynek wyposażony jest w instalacje elektryczną, teletechniczną , wodno kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz instalację odgromową.1.Zakres robót objętych w Specyfikacji Technicznej Ustalenia zawarte w Specyfikacji dotyczą prowadzenia prac przy realizacji remontu poddasza w budynku nr 2 w Głogowie wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej poziome grubości 160 i 40 mm z płyt układanych na sucho 259,24m, okładziny stropów na ruszcie metalowym pojedynczym na wieszakach z kształtowników CD i CU płyta GK np. NIDA OGIEŃ PLUS 15 gr. 15 449,64 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami GK na rusztach metalowych jednowarstwowo płytami NIDA OGIEŃ PLUS 15 gr. 12,5 mm 448 94 m2, okładziny połaci płytami GK gr. 15mm na ruszcie pojedynczym podwieszany metalowym CD i CU pierwsza warstwa i druga warstwa płyta np. RIGIPS RIGMATER FIRE Line PLUS DF 470,16 m2, montaż folii wstępnego krycia układanej na krokwiach 234,60 m2, montaż drabin wewnętrznych dł 3 mb 1 szt.,montaż wyłazu rewizyjnego w stropie podwieszanym w klasie EI 60, montaż podokienników PCV parapety wewnętrzne 15 szt, uzupełnienie tynków wewnętrznych 68,20, demontaż instalacji wodno kanalizacyjnej. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót, ich zgodność z przedmiarem robót, ST i poleceniami Inspektora Nadzoru. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy na zasadach i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę przekazanego terenu budowy do chwili ostatecznego odbioru robót. Uszkodzone lub zniszczone mienie Wykonawca odtworzy i naprawi na własny koszt. Koszty zabezpieczenia terenu budowy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę kontraktową. Wykonawca odpowiadać będzie za ochronę robót, wszelkie materiały i urządzenia podczas trwania budowy, od momentu rozpoczęcia do odbioru końcowego potwierdzonego przez Inspektora nadzoru2. Prace towarzyszące i roboty tymczasowe Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w przedmiarach, w szczególności transport, składowanie oraz utylizacja odpadów i gruzu, utrzymanie i likwidacja placu budowy, utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami, działania ochronne zgodnie z warunkami BHP, wydzielenie strefy bezpieczeństwa poprzez wygrodzenie taśmą ostrzegawczą wraz z tablicami ostrzegawczymi przy wejściach na poddasze Wymienione roboty nie podlegają oddzielnej zapłacie.Materiały z rozbiórki Wykonawca robót przekaże własnym transportem i na własny koszt do Firmy Specjalistycznej zajmującą się recyklingiem . Kartę przekazania materiałów z rozbiórki dostarczy Zamawiającemu celem rozliczenia zadania. Wytwórcą powstałych w trakcie remontu odpadów będzie Wykonawca robót.Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów poświadczone za zgodność z oryginałem. Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przywróci do stanu pierwotnego. 3. MATERIAŁY Wszystkie wbudowane materiały i urządzenia użyte w trakcie robót winne posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania i obrotu w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia certyfikatów, aprobat technicznych na wbudowane wyroby i materiały przed ich wbudowaniem. Materiały nie odpowiadające wymaganiom zostaną przez Wykonawcę wywiezione z placu budowy, bądź złożone w miejscu wskazanym przez Inspektora. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i zapłaceniem. 3.1 MATERIAŁY BUDOWLANE płyty gipsowo kartonowe np GK NIDA Ogień Plus gr. 12,5 I 15 mm, płyty gipsowo kartonowe np. GK RIGIPS RIGIMETR FIRE Line DF gr. 15 mm, wełna mineralna z płyt gr. 160 i 40 mm np. ROKWOOL SYPERROCK. drabina wewnętrzna stalowa o długości 3 mb, wyłaz rewizyjny systemowy w klasie EI 60 o wymiarach 80x80 cm, podokienniki PCV. zaprawa tynkarska, farba emulsyjna. 3.1 MATERIAŁY ELEKTRYCZNE .Akumulatory 3,4Ah12V do 3 central szt. 6. Centrala oddymiania kompaktowa np. MERCOR MCR 9705 szt. 3.0 Płyta fotoluminescencyjna oznacznik dla przycisku oddymiania szt. 9.0. Optyczna czujka dymu z gniazdem DOR 40 szt. 6.0. Przewód HDGs 3x2,5 m 105.00. Przewód HTKSH ekw 4x2x0,8 m 62,00. Przewód HDGs 4x1 m 6.00. Przewód YnTKSY ekw. 1x2x0,8 m 59.00. Ręczny przycisk oddymiania RPO np. MERCOR szt. 9.0. Ręczny przycisk przewietrzania PP np. MERCOR nt szt. 3.0. Puszka połączeniowa PIP 1A szt. 6.0. Listwa elektroinstalacyjna LN 40x16 m 94,00 z łącznikami ŁK i ŁP i zaślepkami. Listwa elektroinstalacyjna LN 25x16 m 129.00 z łącznikami ŁK i ŁP i zaślepkami. Oprawa jarzeniowa OPK 236 IP 54 szt. 8.0 ze świetlówkami 16 szt. TLD 36. Łącznik nt 1 bieg. 250V10A z podśw.IP 55 . Łącznik nt schodowy 250V10A z podśw. IP55 szt. 4. Puszka odgałęźna nt PO 95x115 IP55 szt. 6. Rura instalacyjna RB18mm m 114,00 ze złączkami ZCL 18. Przewód YDYżo 3x1,5 m 59,00. Przewód YDYżo 4x1,5 m 51,00.Dławik kablowy PG16 szt.42,00 4.ROBOTY BUDOWLANE. Ocieplenie stropu i ścian poddasza. Ocieplenie połaci dachu oraz stropu pośredniego poddasza należy wykonać płytami z wełny mineralnej np. ROCKWOOL SUPERROCK o współczynniku lambda równym 0,037 WmK. Grubość ocieplenia stropu powinna wynosić 20 cm natomiast grubość docieplenia połaci dachu wynika z grubości krokwi i powinna wynosić 16 cm oraz dodatkowo warstwą wełny mineralnej grubości 4 cm. Przystępując do izolacji poddasza użytkowego najpierw należy dokładnie zmierzyć rozstaw pomiędzy krokwiami w świetle tak, aby przyciąć wielkowymiarowe płyty na odpowiedni wymiar. Po umieszczeniu płyty między krokwiami klinuje się ona i samodzielnie utrzymuje pomiędzy elementami dachu. Drugą warstwę izolacji z płyt SUPERROCK należy umieścić w przestrzeni pomiędzy krokwiami, a płytą gipsowo kartonową. Przestrzeń taką uzyskamy poprzez zastosowanie rusztu o lekkiej konstrukcji. Najlepiej do tego celu wykorzystać wieszaki do poddaszy o regulowanej wysokości w kształcie litery U i profile typu C biegnąceprostopadle do krokwi. Druga warstwa izolacji pozwoli na zniwelowanie podłużnych mostków termicznych pochodzących od krokwi. Folia paroizolacyjna Folię paraizolacyjną wstępnego krycia gr. 0,3 mm zapobiegającą ewentualnemu odparowaniu wilgoci z przegrody do wewnątrz należy ułożyć na istniejących krokwiach przy rozstawie kontrłat 0,80cm. Montaż płyt GK. Do wykończenia połaci wewnątrz poddasza należy stosować płyty gipsowo kartonowe np. NIDA Ogień Plus grubości 15 mm oraz 4 mm montowane na ruszcie stalowym. Płyty ogniochronne powinny być łączone na styk. Płyty mogą mieć krawędzie kwadratowe albo fazowane. Złącza drugiej warstwy płyt, powinny być przesunięte minimum o 300 mm względem złączy pierwszej warstwy płyt. Cięcie i obróbka maszynowa płyt ogniochronnych powinny być wykonywane przy użyciu konwencjonalnych narzędzi do obróbki drewna. Cięcie powinno być wykonywane zgodnie z EN 12101 7, paragraf B.1.2. Zaleca się wykorzystanie ostrzy pił z utwardzonymi zębami albo z pochylonymi ostrzami z końcówkami ze spiekanych węglików. Przy obróbce maszynowej płyt ogniochronnych przy pomocy narzędzi z napędem elektrycznym, wydobywa się kurz i należy unikać wdychania pyłu. Obicie drewnianych elementów w strefie poddasza należy wykonać płytami 1 12,5 mm np. RIGIMETR FIRE Line PLUS DF. Mocowanie okładzin z płyt gipsowo kartonowych o grubości 12.5 mm 1 warstwa wkrętami 3,5x25 mm co 750 mm. Przy mocowaniu płyt gipsowo kartonowych grubości 15 mm dwuwarstwowo należy zastosować wkręty w przypadku 1 warstwy 3,5x25 mm co 750 mm natomiast 2 warstwę mocować wkrętami 3,5x 45 mm co 750 mm. Podokienniki wewnętrzne PCV marmurek parapety wewnętrzne Parapety wewnętrzne powinny być osadzone w dolnej części ościeża okna w ościeżu z uwzględnieniem uszczelniania pod progiem ościeżnicy. Płaszczyzna parapetu z wrębem ościeżnicy powinna być tak uszczelniona, aby nie dopuścić do penetracji wody i pary wodnej w połączenie między progiem okna a ościeżem. Podokienniki okienne parapety powinny być wpuszczone na stałe w specjalnie do tego wykonany wrąb w progu ościeżnicy okiennej oraz w uprzednio przygotowane bruzdy w płycie GK w pionowych powierzchniach ościeży okiennych.. Na bokach podokienników należy zamontować specjalne zaślepki osadzone w murze które zapobiegają pękania t tuż przy podokienniku. Odkryte krawędzie parapetu należy okleić obrzeżem lub paskiem laminatu dekoracyjnego przy użyciu kleju wodoodpornego lub uszczelniacza poliuretanowego. Przy obróbce wykańczającej nie można dopuścić do powstawania szczeliny na krawędzi styku obrzeża z laminatem dekoracyjnym i papierem przeciwprężnym. Stosowane do montażu i uszczelnienia środki oraz materiały powinny posiadać aktualne atesty Państwowego Zakładu Higieny oraz Instytutu Techniki Budowlanej. TynkiTynki wewnętrzne należy wykonać jako cementowo wapienne, kategorii II. Tynki należy wykonywać w temperaturze nie niższej niż +5stC pod warunkiem, że w ciągu doby nie nastąpi spadek poniżej 0 stC. Odbiór podłoża należy przeprowadzić przed rozpoczęciem robót tynkarskich. Podłoże powinno być czyste, odtłuszczone, wolne od plam rdzy. Suche podłoże należy zwilżyć wodą. Spoiny muru ceglanego powinny być nie wypełnione zaprawą na głębokość 10 15 mm od lica muru. Minimalna wymagana przyczepność tynków do podłoża musi wynosić min 0,025 Mpa. Dopuszczalne odchylenie powierzchni tynku od płaszczyzny i krawędzi od linii prostej nie większej niż 3 mm i w liczbie nie większej niż 3 na długość łaty kontrolnej 2 m od kierunku pionowego: nie większe niż 2 mmm i ogółem nie więcej niż 4 mm w pomieszczeniach do 3,5 m wysokości. Wykonane tynki powinny odpowiadać PN 70B10100 Roboty tynkowe. Tynki zwykłe. Wymagania i badania przy odbiorze. Wyłaz rewizyjny EI 60.Wyłaz rewizyjny przeciwpożarowy EI60 o wymiarach 80x80 cm przeznaczony jest do zamknięcia otworów w poziomych elementach oddzielenia pożarowego wydzielających strefy pożarowe, na strych lub poddasze. Wyłaz rewizyjny montować w istniejącym otworze w poddaszu strychu o wymiarach 85x85x cm przykręcając go do istniejących krokwi za pomocą wkrętów do drzewa. W strefie montażu wyłazu rewizyjnego należy w ścianie nośnej osadzić drabinkę stalową wykonaną z płaskownika 10x30 mm wys. 3 m malowanej proszkowo w kolorze szarym. Malowanie Malowanie farbami poliwinylowymi tynków gładkich należy rozpocząć od przygotowania powierzchni, która powinna być sucha, czysta i odtłuszczona. Przed malowaniem farbę należy dokładnie wymieszać. Przed pierwszym malowaniem należy powierzchnię zagruntować a następnie dwukrotnie malować pędzlem, wałkiem lub natryskowo. Prace malarskie prowadzić w temperaturze +5 do+250 C. Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych farbą lateksową w kolorze istniejących ścian.5. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Montaż Instalacji oświetleniowej poddasza ciąg komunikacyjny. Instalację elektryczną oświetlenia poddasza ciąg komunikacyjny wykonać jako instalację nt w rurkach instalacyjnych. 6. ROBOTY BRANŻY TELETECHNICZNEJ .Montaż Instalacji teletechnicznych okablowanie. Przed przystąpieniem do wykonania instalacji teletechnicznych okablowania należy sprawdzić wykrywaczem metalu w miejscach prowadzenia robót układania listew elektroinstalacyjnych czy nie są one w kolizji z ułożonymi pod tynkiem istniejącymi instalacjami elektrycznymi. Montaż urządzeń i aparatów systemów oddymiania klatek schodowych Montaż instalacji powinien być wykonany przez odpowiednio wykwalifikowany personel z zastosowaniem właściwych materiałów i urządzeń. Osprzęt instalacyjny należy mocować do podłoża w sposób trwały zapewniający mocne i bezpieczne jego osadzenie. Połączenia między żyłami przewodów oraz między żyłami i innym wyposażeniem powinny być wykonane w taki sposób, aby był zapewniony bezpieczny i pewny styk. Przewody muszą być ułożone swobodnie i nie mogą być narażone na naciągi i dodatkowe naprężenia. Centralki sterujące oddymianiem klatek schodowych należy zainstalować na ścianie, powyżej wysokości 1,5 m od podłogi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 4 500,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 20.10.2015 r. do godz. 10.00. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie gotówki do kasy Zamawiającego. Wadium wniesione w postaci poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych oraz poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) musi zawierać co najmniej nazwę i adres Wykonawcy, nazwę i adres beneficjenta, nazwa zadania, na które składane jest wadium, kwotę, termin ważności, wskazanie wszystkich przypadków powodujących utratę wadium zgodnie z art. art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. Wadium, o którym mowa w pkt 3.6.3 SIWZ A musi zostać złożone w kasie Zamawiającego (bud. RZI, pok. 20) w terminie do dnia - 20.10.2015 r. do godz. 10.00. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy je wpłacić na konto NBP o/Okr we Wrocławiu 78 1010 1674 0030 7213 9120 1000, z dopiskiem Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego na remont poddasza w budynku nr 2, Głogów, ul. Wojska Polskiego 58.Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 3.6.7 SIWZ A. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlana o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia polegającą na wykonawstwie instalacji elektrycznej i teletechnicznej system oddymiania w budynkach użyteczności publicznej. Na potwierdzenie ww. warunku należy załączyć wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania oryginał podpisany przez Wykonawcę - Formularz nr 3 SIWZ A, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za główną robotę budowlaną Zamawiający uznaje robotę wskazaną w pkt 1.5.3 SIWZ .Dowodem, o którym mowa powyżej jest poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww poświadczenia. Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie roboty budowlane, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Formularz Nr 8 SIWZ A. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu np. jako podwykonawca, doradca, konsultant.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach, określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, podmioty te są zobowiązane załączyć dokument, o którym mowa w pkt 1.1 ppkt 1.1.3 SIWZ A.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia i należy do właściwej izby samorządu zawodowego kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej - bez ograniczeń. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, kierownik robót instalacyjnych o specjalności instalacji elektrycznych w ograniczonym zakresie. Osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy tj. przed 1 stycznia 1995 r. (Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. - art. 104), uzyskały uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budownictwie zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Wykonawca musi wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie ww. warunków należy załączyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz nr 4 SIWZ A oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oryginał podpisany przez Wykonawcę - Formularz nr 5 SIWZ A. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia Formularz Nr 8 SIWZ A. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału oraz wiedzy i doświadczenia należy wskazać, w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu np. jako podwykonawca, doradca, konsultant.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi udokumentować że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, polegającą na wykonawstwie instalacji elektrycznej i teletechnicznej system oddymiania w budynku użyteczności publicznej.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    informacje ogólne o Wykonawcy Formularz Nr 1, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz Nr 2, propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz nr 6 oraz 6a, tabela elementów scalonych oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz Nr 7, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz Nr 2a SIWZ A, informację o przynależności do grupy kapitałowej oryginał podpisany przez Wykonawcę Formularz nr 9 SIWZ A

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 80
    • 2 - Gwarancja - 20

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie 1.Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub kierownika budowy w sytuacjach wskazanych w Ustawie prawo budowlane, a także wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. siły wyższej np. powodzie, huragany, gwałtowne burze uniemożliwiających realizację robót. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe właściwe dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu umowy, twierdzenia, że w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego zgodnie z par 1 ust. 2 umowy, znajdują się błędy uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy, wprowadzenia rozwiązań zamiennych na zasadach określonych w par. 2 umowy, których wprowadzenie miało wpływ na termin realizacji zamówienia, zmiany limitów finansowych lub terminów realizacji określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej, zawarcia umowy na zamówienie dodatkowe, którego realizacja wpływa na realizację zamówienia podstawowego, wydłużenia procedury przetargowej spowodowanej m. in. przedłużeniem przez Zamawiającego terminu związania ofertą, wpłynięcia odwołania, ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przeszkód w obiekcie lub terenie gruncie, ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, przedłużenia, określonych w Ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego Dz. U. z 2013 r. poz. 267 oraz w przepisach szczegółowych, terminów do uzyskania decyzji administracyjnych, pod warunkiem, że przedłużenie ww. terminów nie jest zawinione przez Wykonawcę.2.Wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w szczególności przepisów prawa podatkowego 3.Wysokości limitów w przypadku zmiany limitów finansowych określonych w centralnych planach rzeczowych Resortu Obrony Narodowej 4.Wprowadzenia rozwiązań zamiennych o których mowa w par. 2 umowy 5.Zmiany kierownika budowy lub kierowników robót, pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej funkcji 6.Zmiany zakresu robót realizowanych przez podwykonawcę, wskazanych w Formularzu nr, lub powierzenia części zamówienia podwykonawcy mimo braku takiego wskazania w Formularzu nr z przyczyn obiektywnie uzasadnionych. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy poza zamianami wskazanymi w pkt 3, 5 i 6 projektu umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej poprzez spisanie aneksu do umowy. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianie formy prowadzonej działalności oraz zmianie adresu siedziby firmy i zamieszkania jej właściciela, pod rygorem uznania korespondencji kierowanej na ostatni podany przez Wykonawcę adres za doręczony. Powyższe zobowiązanie dotyczy okresu obowiązywania umowy, rękojmi gwarancji oraz nie zakończonych rozliczeń wynikających z umowy.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul.Obornicka 126, pokój 26.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2015 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU 50 - 984 Wrocław, ul.Obornicka 126, pokój 101 kancelaria jawna.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.