eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AZP/261/D/58/ABK-073/4/2016 - dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-20

Białystok: AZP/261/D/58/ABK-073/4/2016 - dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020.
Numer ogłoszenia: 144823 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/58/ABK-073/4/2016 - dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie dostawy z wdrożeniem narzędzia do diagnozowania kompetancji. Wykonawca wskaże w wykazie dostaw - przedmiot zamówienia, datę wykonania i podmiot, na rzecz którego dostawa i wdrożenie zostało wykonane, na druku stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ, oraz załączy dowody potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą - Szkoleniowcem - która przeprowadziła co najmniej dwie usługi szkoleniowe z obsługi wdrażanego narzędzia do diagnozowania kompetencji, Wykonawca wskaże w wykazie osób, stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ - minimum jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat jej doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2. pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 3) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 5 do SIWZ). 4) wypełniony Załącznik Nr 7 do SIWZ - tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba kompetencji badanych przy użyciu narzędzia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

paragraf 4 pkt 3. wzoru umowy - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w § 5 ust. 1, w szczególności w przypadku przedłużenia procedury przetargowej, informując o tym wcześniej Wykonawcę na piśmie (poczta elektroniczna), a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w uzgodnionym przez obie Strony nowym terminie. paragraf 9 pkt 1. wzoru umowy - Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednak Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje dokonanie takich zmian w razie: a) zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, na zasadach określonych w § 3 ust. 4, przy czym zmieniony personel musi spełniać wymogi określone w SIWZ; b) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych, korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, przy czym zmieniony podwykonawca musi spełniać wymogi określone w SIWZ; c) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; d) gdy konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych (lewe skrzydło Pałacu Branickich, I piętro, pok. 231) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie narzędzia do diagnozowania kompetencji (bez limitu badań do narzędzia) wraz z usługą przeszkolenia pracowników ABK z zakresu obsługi zakupionego narzędzia w ramach projektu Rozwój i poszerzenie oferty Akademickiego Biura Karier działającego na UMB współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. 2. Termin wykonania zamówienia: a) zakup narzędzia: 2 tygodnie od daty podpisania umowy, nie później niż do dnia 31.08.2016 r., termin ten może ulec zmianie w przypadku przedłużenia procedury przetargowej, b) szkolenie z obsługi zakupionego narzędzia: po wdrożeniu narzędzia, nie później niż do dnia 30.09.2016 r. 3. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena (PC) - 80%, liczba kompetencji badanych przy użyciu narzędzia (PK) - 20%. 2. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu. 3. Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium cena, zostanie wyznaczona według wzoru: PC = (CN / CR ) x 80 gdzie : CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, CR - cena oferty rozpatrywanej, 80 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 80%. 4. Ilość punktów PK, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium liczba kompetencji badanych przy użyciu narzędzia zostanie przyznana w następujący sposób: minimum 5 kompetencji (minimalny dopuszczony) - 0 pkt, 6 - 8 kompetencji - 10 pkt, 9 - 11 kompetencji - 15 pkt, 12 i więcej kompetencji - 20 pkt. 20 - maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium liczba kompetencji badanych przy użyciu narzędzia - 20 %. 5. Jako oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru: P = PC + PK. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze wymaganej liczby kompetencji badanej przy użyciu narzędzia Zamawiający przyjmie minimalną dopuszczoną liczbę kompetencji, t.j. 5 kompetencji i przyzna ofercie - 0 pkt..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.