eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › ZP.272.30.2015 Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego - zamówienie uzupełniające do umowy ZP.273.8.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Nowy Sącz: ZP.272.30.2015 Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego - zamówienie uzupełniające do umowy ZP.273.8.2015
Numer ogłoszenia: 144583 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 4141600, faks 18 4141700 , strona internetowa www.nowosadecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.272.30.2015 Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego - zamówienie uzupełniające do umowy ZP.273.8.2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 54 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zmianami/. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Pakowanie, załadunek, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji, z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po zawarciu umowy. - Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. - Odpady w trakcie załadunku na w/w posesjach będą ważone, a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. - Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko zostanie wskazane w umowie na realizację zamówienia. - W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia (sporządzane w 4 egzemplarzach - dla Powiatu, Gminy, właściciela posesji i Wykonawcy) z poszczególnych gmin powiatu. Rozliczenie zawierać będzie: Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, ze zmianami). - Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę w/w rozliczeń sporządzonych oddzielnie dla każdej gminy, przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni informacja dotycząca podziału procentowego należnych kosztów za wykonaną usługę. Na podstawie zawartych umów pomiędzy Powiatem a Gminami przyjęto że: - Powiat ureguluje minimum 50 % wynagrodzenia - faktura/rachunek dla Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. - Gminy uregulują maksimum 50 % wynagrodzenia - faktura/rachunek dla danej gminy za usunięcie i przekazanie do unieszkodliwia odpadów zawierających azbest. - Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD), z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest - min. 3 fotografie z każdej posesji tj. przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie załadunku (widok wyświetlacza wagi odpadów). Fotografie muszą zawierać oznaczenie rzeczywistej daty i godziny prowadzonych prac.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907, ze zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 1. Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: ZP.272.7.2015 Zamówienie na usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. W specyfikacji istotnych warunków zamówienia (pkt 6) oraz ogłoszeniu o zamówieniu (pkt II.1.5.) Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 20 % wartości zamówienia podstawowego obejmującego usunięcie i przekazanie do unieszkodliwienia maksymalnie do 92 Mg odpadów zawierających azbest). 2. W wyniku postępowania o udzielenie zamówienia podstawowego (ZP.272.7.2015) została zawarta w dniu 6 maja 2015 r. umowa z Radosławem Rokoszem - prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Remontowo - Budowlana RAGAR, z siedzibą: os. 1000 Lecia 35/16, 31-610 Kraków. Wartość umowy wyniosła 144 867,80 zł brutto (cena 1Mg 314,93 zł x 460 Mg). 3. Zamówienie uzupełniające zatem: a) zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, b) zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy usług (zaproszono do negocjacji Radosława Rokosza - prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Firma Remontowo - Budowlana RAGAR, z siedzibą: os. 1000 Lecia 35/16, 31-610 Kraków, c) stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość netto wyniosła 134 136,85 zł). Szacunkowa wartość (netto) zamówienia uzupełniającego wynosi 54 Mg x 291,60 zł = 15 746,40 zł. d) Przedmiotem zamówienia uzupełniającego są usługi usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie Powiatu Nowosądeckiego. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 54 Mg. Usuwanie i unieszkodliwienie odpadów powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach /Dz. U. z 2013 r., poz. 21, ze zmian./. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Pakowanie, załadunek, transport (bez możliwości magazynowania na terenie powiatu nowosądeckiego) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie. Wykaz posesji, z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po podpisaniu umowy na realizację zamówienia. - Przed przystąpieniem do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. - Odpady w trakcie załadunku na w/w posesjach będą ważone, a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. - Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko zostanie wskazane w umowie na realizację zamówienia. - W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia (sporządzane w 4 egzemplarzach - dla Powiatu, Gminy, właściciela posesji i Wykonawcy) z poszczególnych gmin powiatu. Rozliczenie zawierać będzie: Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649, ze zmianami). - Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę w/w rozliczeń sporządzonych oddzielnie dla każdej gminy, przekazana zostanie Wykonawcy w terminie 14 dni informacja dotycząca podziału procentowego należnych kosztów za wykonaną usługę. Na podstawie zawartych umów pomiędzy Powiatem a Gminami przyjęto że: - Powiat ureguluje minimum 50 % wynagrodzenia - faktura/rachunek dla Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. - Gminy uregulują maksimum 50 % wynagrodzenia - faktura/rachunek dla danej gminy za usunięcie i przekazanie do unieszkodliwia odpadów zawierających azbest. - Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD), z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest - min. 3 fotografie z każdej posesji tj. przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie załadunku (widok wyświetlacza wagi odpadów). Fotografie muszą zawierać oznaczenie rzeczywistej daty i godziny prowadzonych prac. e) Warunki udziału w niniejszym postępowaniu są takie same jak w zamówieniu podstawowym. Zamawiający żąda: - oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (na każdej zapisanej stronie) zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05 - wydanego przez właściwego Starostę ze względu na miejsce siedziby Wykonawcy, - oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, w trybie art. 24 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający odstępuję od żądania: - aktualnego wpisu do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; które to zezwolenie i wpis Zamawiający jest w stanie zweryfikować we własnym zakresie. Wykonanie zamówienia uzupełniającego będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co w zamówieniu podstawowym (opisany w specyfikacji przedmiot zamówienia podstawowego jest taki sam - różni się jedynie ilością odpadów azbestu przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia). Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Radosław Rokosz Firma Remontowo - Budowlana RAGAR, os. 1000-Lecia 35/16, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.