eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Międzyrzecz: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 144447 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu , Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7421988, 7422494, faks 95 7421988, 7422494.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (Część I lub II). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przy utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2015/2016 na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 8 km dróg - IV standard) przy użyciu sprzętu do zimowego utrzymania dróg: Część I: świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Popowie (na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard) przy użyciu: - zadanie 1 - piaskarki (ECOS SCHMIDT) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 2 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 3 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 4 - ładowarki do załadunku piasko - soli - 1 szt. stanowiącej własność lub będącej w dyspozycji Wykonawcy. - zadanie 5 - ciągnik rolniczy o min. mocy silnika: 150 KM, napęd na tylne i przednie koła wraz z pługiem o min. szerokości roboczej 2,60 m, wysokości min. 1,20 m, prawo/lewo skrętny, dociążany. Część II: świadczenie usług z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu (na terenie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard) przy użyciu: - zadanie 6 - piaskarki (P1) - 1 szt. i pługa odśnieżnego średniego (SCHMIDT) - 1 szt. stanowiących własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 7 - piaskarki (P1) - 1 szt. stanowiącej własność Zamawiającego na podstawie umowy użyczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pługa średniego 1 szt. stanowiącego własność lub będącego w dyspozycji Wykonawcy - wymagany nośnik (samochód ciężarowy) 1 szt., - zadanie 8 - piaskarki - 1 szt. i pługa średniego - 1 szt. stanowiących własność lub będących w dyspozycji Wykonawcy wraz z wymaganym nośnikiem (samochód ciężarowy) - 1 szt., - zadanie 9 - ładowarki do załadunku piasko - soli - 1 szt. - do załadunku z bazy Obwodu Drogowego w Trzcielu. Zamówienie obejmuje: - Prowadzenie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz obsługę posypywarek (obsługa techniczna, zakup paliwa i oleju, nadzór nad załadunkiem materiałów do posypywania na piaskarki z zachowaniem zasad p.poż i BHP) i obsługę pługa odśnieżnego. - Zakres usług polegających na odśnieżaniu i posypywaniu dróg materiałami Zamawiającego (po uprzednim otrzymaniu dyspozycji od koordynatora akcji zimowej) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu - wg PKWiU 90.00.30 (zgodnie z załączonymi standardami utrzymania - załącznik nr 7 do SIWZ) na obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu z podziałem na obsługę terenu działania Obwodu Drogowego w Trzcielu oraz Obwodu Drogowego w Popowie (zgodnie z załączoną mapą - załącznik nr 6 a/b do SIWZ): - dla usług świadczonych z bazy OD Popowo (załadunek materiału w Popowie) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Skwierzyna, Przytoczna, Bledzew oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard). - dla usług świadczonych z bazy OD Trzciel (załadunek materiałów w Trzcielu) obejmuje drogi powiatowe na terenie gmin: część Międzyrzecza, Trzciel, Pszczew, część Przytocznej oraz w granicach administracyjnych miasta Międzyrzecz (ok. 4 km dróg - IV standard). - Utrzymanie ciągłej przejezdności dróg z dopuszczalnymi odstępstwami jak w załączniku nr 7 - standardy i zasady zimowego utrzymania dróg. - Odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej długości i szerokości bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość przy użyciu mieszanki soli z piaskiem (stosunek 1:3). - Zwalczanie śliskości prowadzone będzie przez posypywanie bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska powodującego śliskość - dopuszcza się po intensywnych opadach pozostawienie na jezdni cienkiej warstwy zajeżdżonego śniegu nie utrudniającego ruchu. - Zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg. - W przypadku awarii sprzętu Wykonawcy uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt. - Zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających ciągłą łączność ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków koordynatorowi w Trzcielu z prowadzonej akcji zimowej. - Podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu. - Wyposażenie każdego pojazdu pracującego na drodze w światła wysyłające żółte sygnały błyskowe oraz łańcuchy (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych). - Wyposażenie nośnika w urządzenia otrzymane od Zamawiającego umożliwiające jego lokalizację przy pomocy systemu GPS. - Wyposażenie nośnika w całodobową łączność za pomocą telefonu komórkowego. - W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową Wykonawca obowiązany jest do pokrycia szkód. - Zamawiający zastrzega sobie prawo przydziału sprzętu do nośnika, który spełnił wymagania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wskazanie miejsca jego postoju. - Wykonawca będzie miał obowiązek podjąć pracę w ciągu 20 minut (pojazd musi wyjechać na drogę) od chwili otrzymania wezwania od uprawnionego pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu w czasie pełnienia płatnego dyżuru lub 6 godz. poza dyżurem. Załadunek piasko - soli: do 20 minut. - Zamawiający zapłaci Wykonawcy za godzinę dyżuru na bazie Obwodu Drogowego (pozostanie w gotowości do podjęcia działań) w wysokości 30% stawki za 1 godzinę efektywnej pracy nośnika (z zaokrągleniem w górę do pełnych złotych) - dyżur w dni powszednie w godz. 4:00 - 7:00, w dni ustawowo wolne od pracy oraz święta w godz. 4:00 - 11:00.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP - zamówienia z wolnej ręki. Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający przyjmie jako maksymalne składniki cenotwórcze te, które wykonawca podał w swojej ofercie do tego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 750,00 zł. 10.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 10.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 10.5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 10.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług*, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. * przez główne usługi o zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedno porównywalne zadanie odpowiadające zakresem przedmiotowi zamówienia tj.: Wykonawca musi udowodnić, że posiada doświadczenie zawodowe do wykonania zamówienia. Wymaga się od wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich trzech lat minimum: jedną usługę zimowego utrzymania drogi: wojewódzkiej, krajowej, powiatowej lub gminnej. o wartości: nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek musi spełnić jeden podmiot

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia niniejszego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia, celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty, względnie poszczególnych rat. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej, tj. przedłożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż wymagana kwota. Wykonawca usług powinien posiadać aktualny pakiet ubezpieczenia o.c. przez cały okres realizacji zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; Odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw; Rodzaj prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom; Wypełniony formularz cenowy: wypełnić formularz cenowy. Formularz cenowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie Formularza cenowego w innej formie spowoduje odrzucenie oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wartość umowy ulegnie odpowiedniej zmianie, jeżeli w toku realizacji usługi zmienią się przepisy dotyczące stawki VAT. Wszelkie zmiany umowy następują w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może być rozwiązana: 1. Za zgodą obu stron w każdym czasie. 2. Z trzymiesięcznym wypowiedzeniem. 3. Przez Zamawiającego bez wypowiedzenia umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a w szczególności, gdy realizacja umowy nie będzie zgodna z wymaganym standardem i wytycznymi zimowego utrzymania dróg

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, ul. Skoki 21, 66 - 300 Międzyrzecz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, ul. Skoki 21, 66 - 300 Międzyrzecz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.