eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Szkolenie specjalistyczne na obsługę systemów CCNA CISCO-2015 oraz LINUX DEBIAN-2015 w zakresie SDP-10N i SDP-20 dla kadry JW 3688 w Sochaczewie w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Radom: Szkolenie specjalistyczne na obsługę systemów CCNA CISCO-2015 oraz LINUX DEBIAN-2015 w zakresie SDP-10N i SDP-20 dla kadry JW 3688 w Sochaczewie w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 144367 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 261 511 500, faks 261 511 300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.42blsz.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.42blsz.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie specjalistyczne na obsługę systemów CCNA CISCO-2015 oraz LINUX DEBIAN-2015 w zakresie SDP-10N i SDP-20 dla kadry JW 3688 w Sochaczewie w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów/szkoleń specjalistycznych w zakresie: 1) Kurs/szkolenie w zakresie administrowania i zarządzania sieciami CCNA CISCO. 2) Kurs/szkolenie w zakresie administrowania systemem operacyjnym Linux Debian..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) część I: 1 600,00 zł; b) część II: 2 000,00 zł;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat, nie mniej niż 3 usługi (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). Zakres zrealizowanych usług szkoleniowych musi być zbliżony z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych dowodami poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ). W odniesieniu do usług nadal wykonywanych dowodami poświadczenia powinny być dokumenty wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie potwierdzające uprawnienia do wydania dokumentu(certyfikatu) nabycia umiejętności w zakresie administrowania przedmiotowym systemem teleinformatycznym wynikającym z załącznika nr 2 pkt 8 i 9 Decyzji Nr 7/MON z dnia 20 stycznia 2012 r. w sprawie organizacji ochrony systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 09.02.2012 r., poz. 8) - wymagane w części II - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy; 2. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ).3.Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ);4.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2; 5.Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 6. Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Certyfikat jakości usług - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1).2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT).3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) z powodu okoliczności siły wyższej. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.42blsz.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, nr pokoju 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek Sztabu, nr pokoju 242 Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenia w zakresie administrowania i zarządzania sieciami CCNA CISCO..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:BLOK I - Podstawy Technologii Sieciowych:architektura sieci,modele sieci (TCP-IP oraz OSI),protokoły IPv4 i IPv6,system operacyjny IOS, konfiguracja urządzeń sieciowych.BLOK II - Routing:routing statyczny,routing dynamiczny,protokoły routingu RIPv2, EIGRP, OSPF,architektura wieloobszarowa OSPF.BLOK III - Switching: architektura i działanie sieci lokalnej,VLANy - protokół VTP,routing między VLANami i Switche warstwy 3,redundancja w warstwie 2 modelu OSI - protokół STP,agregacja łączy,redundancja w warstwie 3 modelu OSI - protokół HSRP. BLOK IV - Usługi Sieciowe i WAN:monitorowanie sieci,bezpieczeństwo urządzeń i sieci - ACL,usługi DHCPv4 i DHCPv6,protokół NAT,architektura łączy WAN, połączenia szeregowe - protokół PPP,protokół Frame-Relay..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Certyfikat jakości usług - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenia w zakresie administrowania systemem operacyjnym Linux Debian..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:BLOK I - Przygotowanie do instalacji Linuksa:przygotowanie dysku twardego;instalacja systemu operacyjnego i aplikacji.BLOK II - Poznawanie podstawowych poleceń Linuksa: cykl pracy systemu;praca z wierszem poleceń systemu Linux;praca z urządzeniami;użyteczne programy systemu Linux.BLOK III - Konfiguracja i administracja systemu Linux: administracja użytkownikami i grupami; administracja systemem plików;uruchamianie i zatrzymywanie systemu i usług; przeglądanie informacji systemowych i dzienników;ustawianie czasu systemowego i strefy czasowej.BLOK IV - Praca z aplikacjami i klientami systemu Linux:aplikacje biurowe Linuksa;pozostałe metody pracy biurowej. BLOK V - Konfiguracja sieci LAN opartej na systemie Debian GNU/Linux: konfiguracja i administracja siecią; Samba; konfiguracja i używanie klientów Samby.BLOK VI - Łączenie z siecią Internet:łączenie z Internetem;konfiguracja modemu;praca z programem wvdial; klient PPP;przeglądarka internetowa; klient gFTP;programy minicom i seyon;nawiązywanie połączenia PPP. BLOK VII - Konfiguracja sieci WAN opartej na Linuksie:serwer FTP; instalacja i konfiguracja serwera WWW;praca z serwerem pocztowym; konfiguracja serwera Secure Shell (SSH);konfiguracja serwera Dial-in. BLOK VIII - Powłoka BASH:powłoka Linuksa;używanie powłoki; poznawanie skryptów powłoki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Certyfikat jakości usług - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.