eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-02

Białystok: Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 144349 - 2015; data zamieszczenia: 02.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wiat przystankowych na terenie miasta Białegostoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Część I - dostawa i montaż na terenie miasta Białegostoku czterech wiat przystankowych o konstrukcji stalowej, 2) Część II - dostawa i montaż na terenie miasta Białegostoku jednej wiaty przystankowej o konstrukcji aluminiowej. 2. Opis części I - wiaty o konstrukcji stalowej: 2.1. Wiaty powinny być zgodne z wzorem plastycznym określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ, wykonane na podstawie dokumentacji Zamawiającego zawartej w Załącznikach nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f do SIWZ, zamontowane na następujących przystankach i o parametrach wymienionych poniżej: - nr przystanku: 387, ul. Sokólska, nazwa przystanku: Szkoła, długość wiaty x szerokość wiaty: 4mx0,6m, ilość gablot rozkładowych: 2, typ stelaża do znaku D-15: C, typ fundamentu: płytowy; - nr przystanku: 421, ul. H. Sienkiewicza, nazwa przystanku: Ogrodowa, długość wiaty x szerokość wiaty: 6mx0,6m, ilość gablot rozkładowych: 3, typ stelaża do znaku D-15: E, typ fundamentu: punktowy; - nr przystanku: 170, ul. Konstytucji 3-go Maja, nazwa przystanku: Al. Jana Pawła II, długość wiaty x szerokość wiaty: 4mx1m, ilość gablot rozkładowych: 1, typ stelaża do znaku D-15: C, typ fundamentu: punktowy; - nr przystanku: 183, ul. Legionowa, nazwa przystanku: Piękna, długość wiaty x szerokość wiaty: 6mx1m, ilość gablot rozkładowych: 2, typ stelaża do znaku D-15: E, typ fundamentu: płytowy. 2.2. Wymagania dotyczące konstrukcji oraz materiałów użytych do wykonania wiaty: 2.2.1. Konstrukcja nośna wiaty (profile zamknięte o przekroju prostokątnym), listwy i kształtowniki obróbki wykonane ze stali; 2.2.2. Zabezpieczenie antykorozyjne: konstrukcja stalowa wiaty i wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo a następnie malowane proszkowo systemem DUPLEX lub przy zastosowaniu technologii malowania elementów stalowych cynkowanych ogniowo równoważnych systemowi DUPLEX. Wykonawca przed cynkowaniem konstrukcji wiat uzgadnia z Zamawiającym rozmieszczenie, wymiary i sposób zamknięcia otworów technologicznych. 2.2.3. Kolor wiaty: czerwony - RAL 3020; 2.2.4. Konstrukcja ścian osłonowych wiaty wypełniona szybami o grubości 8,3 mm ze szkła bezpiecznego klejonego o oznaczeniu handlowym 44.1. Szyby w gablotach rozkładowych o grubości 6,3 mm ze szkła bezpiecznego klejonego o oznaczeniu handlowym 33.1. 2.2.5. Zamocowanie szyb w ścianach osłonowych na całej długości krawędzi z zastosowaniem podkładek (uszczelek) gumowych naklejonych na konstrukcję ram i na listwach mocujących; 2.2.6. W ścianie tylnej, w modułach po lewej stronie wiaty, zamontowane gabloty informacyjne - ilość gablot podana w pkt. 2.1. Okna gablot otwierane od strony wewnętrznej wiaty; 2.2.7. Pokrycie dachu wykonane z poliwęglanu komórkowego dymionego grubości minimum 10mm, mocowane do konstrukcji wiaty wkrętami konstrukcyjnymi o średnicy 6,3 mm z podkładkami EDPM. Na obrzeżach szczytów, na całej szerokości wiaty, poszycie dachu przymocować z zastosowaniem listew stalowych malowanych proszkowo kolor czerwony - RAL 3020, w celu zabezpieczenia przed zrywaniem przez silne wiatry. 2.2.8. Siedzisko ławki (2 szczeble o przekroju 45mm x 160mm) oraz oparcie (3 szczeble o przekroju 30mm x 80mm) wykonane z drewna iglastego, impregnowane, bejcowane i lakierowane na jasny brąz wg Załącznika nr 7e do SIWZ. Ławki w wiatach zamontowane w modułach powtarzających z lewej, najazdowej strony wiat. 2.2.9. Wzdłuż wiaty rynna z odprowadzeniem wody deszczowej rurą na chodnik; 2.2.10. Wiata wyposażona w stelaż ze znakiem D-15 oraz ekranami zawierającymi informacje: nr linii, nazwa ulicy i nazwa przystanku. 2.2.11. W konstrukcji dachu zamontowane oświetlenie LED wykonane wg. projektu stanowiącego Załącznik nr 7 d do SIWZ. 2.2.12. Do czoła zadaszenia przymocowana plansza informacyjna wykonana wg rysunków i opisu zawartych w Załączniku nr 7f do SIWZ. 2.2.13. Pozostałe, nie wymienione wyżej wymagania określa dokumentacja projektowa w Załączniku nr 7 (a, b, c, d, e, f) przygotowanych do SIWZ zamówienia. Uwaga - w Załączniku nr 7a wymiary listew ławki wymienione w pkt II, ppkt 8 oraz zabezpieczenie antykorozyjne opisane w pkt II, ppkt 10, nie dotyczą bieżącego zamówienia. 3. Opis części II - wiata o konstrukcji aluminiowej. 3.1. Wiata powinna odpowiadać poniższym parametrom oraz wzorowi plastycznemu przedstawionemu w załączniku nr 8 do SIWZ: - nr przystanku: 158, ul. Kolejowa, nazwa przystanku: Dworzec PKP, długość wiaty x szerokość wiaty: 8,4mx1m (6 modułów x 1,4m), ilość gablot rozkładowych: 3, długość ławki: 7m, typ fundamentu: punktowy. 3.2. Konstrukcja wiaty wykonana z kształtowników aluminiowych. 3.3. Kolor wiaty: czarny - RAL 9005; 3.4. Pokrycie dachu wykonane z poliwęglanu litego dymionego grubości minimum 4 mm. 3.5. Na powierzchniach informacyjnych wzdłuż dachu zamieszczone: nazwa przystanku, logo, numery linii, wykonane techniką i o wymiarach stosownie do konstrukcji wiaty oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, 3.6. Wiata wyposażona w gabloty podświetlane - jednostronną rozkładową i dwustronną informacyjną, oraz w stelaż ze znakiem drogowym D-15. 4. Szczegółowa lokalizacja wiat została oznaczona na mapach terenu przystanków, które stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w zakresie realizacji zamówienia obejmuje: 5.1. Sporządzenie projektu przyłącza elektrycznego zasilania oświetlenia LED dla wiat do zamontowania na przystankach nr: 158, 387, 170, 183 w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, zgodnie z wymogami: a) projekty powinny być wykonane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz zawierać wszystkie uzgodnienia, opinie i decyzje, b) w projekcie należy uwzględnić instalację uziemiającą, c) Wykonawca zaprojektuje dla poszczególnych wiat zasilanie oświetlenia LED od najbliższego lub najbardziej korzystnie usytuowanego słupa sieci oświetleniowej miasta. Powyższy zakres nie obejmuje przystanku nr 421, który jest wyposażony w przyłącze do podłączenia wiaty. 5.2. Odnośnie przystanków nr 170, 183, 387, 421 - uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłączy energetycznych. Odnośnie montażu wiaty na przystanku nr 158 - uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz Oddziałem Gospodarowania Nieruchomościami Polskich Kolei Państwowych S.A. w Warszawie warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłącza energetycznego. 5.3. Zamontowanie wiat w zaprojektowanych miejscach oraz podłączenie oświetlenia gablot i oświetlenia dachowego wiat do sieci oświetleniowej miasta na przystankach komunikacji miejskiej wymienionych w pkt 2.1. i w pkt 3.1. 5.4. Wykonanie niezbędnych badań oraz pomiarów odbiorczych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: a) badanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b) badanie stanu izolacji przewodów elektrycznych, c) badanie skuteczności pętli zwarcia obwodu elektrycznego, d) rezystancja uziemienia. 5.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych oraz przyłączy elektrycznych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą a także uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres minimum 3 lat, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego oraz wydania Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - zrealizował co najmniej jedno zamówienie na dostawę oraz montaż obiektu budowlanego o konstrukcji metalowej (typu: wiata przystankowa, wiata rowerowa, budynek magazynowy, garaż itp.), na kwotę co najmniej 10 000 PLN brutto - z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia, - zrealizował co najmniej jedno zamówienie na dostawę oraz montaż obiektu budowlanego o konstrukcji aluminiowej (typu: wiata przystankowa, wiata rowerowa, budynek magazynowy, garaż itp.), na kwotę co najmniej 25 000 PLN brutto - z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana należycie - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w Sekcji III.3.2); - zamawiający nie wymaga złożenia do oferty wykazu wszystkich wykonanych dostaw oraz informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2 tiret 2 oraz sekcji III.4.4 tiret 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie; 3) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1 i 2, powinien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na lub wg załącznika nr 4 do SIWZ), oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualnie pełnomocnictwo należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów stanowiące dowody, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2-3 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, przedkładając w tym celu dokumenty dotyczące w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie wykonawcy potencjału wiedzy i doświadczenia przez podmiot trzeci wiąże się z udziałem podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia. 4 Dowodami, o których mowa w Sekcji III.4.1 tiret 1 są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o których mowa w ppkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 2) dokument, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, lub zastępujący je dokument o którym mowa wyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Podwykonawcy: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z paragrafem 2 ust. 2 i 3 umowy: 1. Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1) konieczność wykonania dodatkowych i nie możliwych do przewidzenia prac, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 2) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia przedmiotu umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, w szczególności będą następstwem: bardzo trudnych warunków pogodowych, uzasadnionych problemów w uzyskaniu uzgodnień od organów niepodległych Wykonawcy - w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia prac, 3) wystąpienie niesprzyjających warunków uniemożliwiających prawidłowy montaż wiat zgodnie z wiedzą techniczną, 4) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, nie złoży Zamawiającemu na piśmie uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. Zgodnie z par. 11 ust. 2 i 3 umowy: 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy dostawy wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych w § 8 umowy. 2. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2 umowy, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pok. 108 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Białostockiej Komunikacji Miejskiej, ul. Składowa 11, 15-399 Białystok, pok. 108 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż na terenie miasta Białegostoku czterech wiat przystankowych o konstrukcji stalowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wiaty powinny być zgodne z wzorem plastycznym określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ, wykonane na podstawie dokumentacji Zamawiającego zawartej w Załącznikach nr 7a, 7b, 7c, 7d, 7e, 7f do SIWZ, zamontowane na następujących przystankach i o parametrach wymienionych poniżej: - nr przystanku: 387, ul. Sokólska, nazwa przystanku: Szkoła, długość wiaty x szerokość wiaty: 4mx0,6m, ilość gablot rozkładowych: 2, typ stelaża do znaku D-15: C, typ fundamentu: płytowy; - nr przystanku: 421, ul. H. Sienkiewicza, nazwa przystanku: Ogrodowa, długość wiaty x szerokość wiaty: 6mx0,6m, ilość gablot rozkładowych: 3, typ stelaża do znaku D-15: E, typ fundamentu: punktowy; - nr przystanku: 170, ul. Konstytucji 3-go Maja, nazwa przystanku: Al. Jana Pawła II, długość wiaty x szerokość wiaty: 4mx1m, ilość gablot rozkładowych: 1, typ stelaża do znaku D-15: C, typ fundamentu: punktowy; - nr przystanku: 183, ul. Legionowa, nazwa przystanku: Piękna, długość wiaty x szerokość wiaty: 6mx1m, ilość gablot rozkładowych: 2, typ stelaża do znaku D-15: E, typ fundamentu: płytowy; 2. Wymagania dotyczące konstrukcji oraz materiałów użytych do wykonania wiaty: 2.1. Konstrukcja nośna wiaty (profile zamknięte o przekroju prostokątnym), listwy i kształtowniki obróbki wykonane ze stali; 2.2. Zabezpieczenie antykorozyjne: konstrukcja stalowa wiaty i wszystkie elementy stalowe ocynkowane ogniowo a następnie malowane proszkowo systemem DUPLEX lub przy zastosowaniu technologii malowania elementów stalowych cynkowanych ogniowo równoważnych systemowi DUPLEX. Wykonawca przed cynkowaniem konstrukcji wiat uzgadnia z Zamawiającym rozmieszczenie, wymiary i sposób zamknięcia otworów technologicznych. 2.3. Kolor wiaty: czerwony - RAL 3020; 2.4. Konstrukcja ścian osłonowych wiaty wypełniona szybami o grubości 8,3 mm ze szkła bezpiecznego klejonego o oznaczeniu handlowym 44.1. Szyby w gablotach rozkładowych o grubości 6,3 mm ze szkła bezpiecznego klejonego o oznaczeniu handlowym 33.1. 2.5. Zamocowanie szyb w ścianach osłonowych na całej długości krawędzi z zastosowaniem podkładek (uszczelek) gumowych naklejonych na konstrukcję ram i na listwach mocujących; 2.6. W ścianie tylnej, w modułach po lewej stronie wiaty, zamontowane gabloty informacyjne - ilość gablot podana w tabeli w pkt. 2.1. Okna gablot otwierane od strony wewnętrznej wiaty; 2.7. Pokrycie dachu wykonane z poliwęglanu komórkowego dymionego grubości minimum 10mm, mocowane do konstrukcji wiaty wkrętami konstrukcyjnymi o średnicy 6,3 mm z podkładkami EDPM. Na obrzeżach szczytów, na całej szerokości wiaty, poszycie dachu przymocować z zastosowaniem listew stalowych malowanych proszkowo kolor czerwony - RAL 3020, w celu zabezpieczenia przed zrywaniem przez silne wiatry. 2.8. Siedzisko ławki (2 szczeble o przekroju 45mm x 160mm) oraz oparcie (3 szczeble o przekroju 30mm x 80mm) wykonane z drewna iglastego, impregnowane, bejcowane i lakierowane na jasny brąz wg Załącznika nr 7e do SIWZ. Ławki w wiatach zamontowane w modułach powtarzających z lewej, najazdowej strony wiat. 2.9. Wzdłuż wiaty rynna z odprowadzeniem wody deszczowej rurą na chodnik; 2.10. Wiata wyposażona w stelaż ze znakiem D-15 oraz ekranami zawierającymi informacje: nr linii, nazwa ulicy i nazwa przystanku. 2.11. W konstrukcji dachu zamontowane oświetlenie LED wykonane wg. projektu stanowiącego Załącznik nr 7 d do SIWZ. 2.12. Do czoła zadaszenia przymocowana plansza informacyjna wykonana wg rysunków i opisu zawartych w Załączniku nr 7f do SIWZ. 2.13. Pozostałe, nie wymienione wyżej wymagania określa dokumentacja projektowa w Załączniku nr 7 (a, b, c, d, e, f) przygotowanych do SIWZ zamówienia. Uwaga - w Załączniku nr 7a wymiary listew ławki wymienione w pkt II, ppkt 8 oraz zabezpieczenie antykorozyjne opisane w pkt II, ppkt 10, nie dotyczą bieżącego zamówienia. 3. Szczegółowa lokalizacja wiat została oznaczona na mapach terenu przystanków, które stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w zakresie realizacji zamówienia obejmuje: 4.1. Sporządzenie projektu przyłącza elektrycznego zasilania oświetlenia LED dla wiat do zamontowania na przystankach nr: 387, 170, 183 w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, zgodnie z wymogami: a) projekty powinny być wykonane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz zawierać wszystkie uzgodnienia, opinie i decyzje, b) w projekcie należy uwzględnić instalację uziemiającą, c) Wykonawca zaprojektuje dla poszczególnych wiat zasilanie oświetlenia LED od najbliższego lub najbardziej korzystnie usytuowanego słupa sieci oświetleniowej miasta. Powyższy zakres nie obejmuje przystanku nr 421, który jest wyposażony w przyłącze do podłączenia wiaty. 4.2. Odnośnie przystanków nr 170, 183, 387, 421 - uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłączy energetycznych. 4.3. Zamontowanie wiat w zaprojektowanych miejscach oraz podłączenie oświetlenia gablot i oświetlenia dachowego wiat do sieci oświetleniowej miasta na przedmiotowych przystankach komunikacji miejskiej. 4.4. Wykonanie niezbędnych badań oraz pomiarów odbiorczych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: a) badanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b) badanie stanu izolacji przewodów elektrycznych, c) badanie skuteczności pętli zwarcia obwodu elektrycznego, d) rezystancja uziemienia. 4.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiat przystankowych oraz przyłączy elektrycznych. 5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą a także uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres minimum 3 lat, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego oraz wydania Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż na terenie miasta Białegostoku jednej wiaty przystankowej o konstrukcji aluminiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wiata powinna odpowiadać poniższym parametrom oraz wzorowi plastycznemu przedstawionemu w załączniku nr 8 do SIWZ: - nr przystanku: 158, ul. Kolejowa, nazwa przystanku: Dworzec PKP, długość wiaty x szerokość wiaty: 8,4mx1m (6 modułów x 1,4m), ilość gablot rozkładowych: 3, długość ławki: 7m, typ fundamentu: punktowy. 2. Konstrukcja wiaty wykonana z kształtowników aluminiowych. 3. Kolor wiaty: czarny - RAL 9005; 4. Pokrycie dachu wykonane z poliwęglanu litego dymionego grubości minimum 4 mm. 5. Na powierzchniach informacyjnych wzdłuż dachu zamieszczone: nazwa przystanku, logo, numery linii, wykonane techniką i o wymiarach stosownie do konstrukcji wiaty oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym, 6. Wiata wyposażona w gabloty podświetlane - jednostronną rozkładową i dwustronną informacyjną, oraz w stelaż ze znakiem drogowym D-15. 7. Szczegółowa lokalizacja wiaty została oznaczona na mapach terenu przystanków, które stanowią Załącznik nr 9 do SIWZ. 8. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę w zakresie realizacji zamówienia obejmuje: 8.1. Sporządzenie projektu przyłącza elektrycznego zasilania oświetlenia LED dla wiaty do zamontowania na przystanku nr: 158 w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, zgodnie z wymogami: a) projekt powinien być wykonany zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz zawierać wszystkie uzgodnienia, opinie i decyzje, b) w projekcie należy uwzględnić instalację uziemiającą, c) Wykonawca zaprojektuje dla wiaty zasilanie oświetlenia LED od najbliższego lub najbardziej korzystnie usytuowanego słupa sieci oświetleniowej miasta. 8.2. Odnośnie montażu wiaty na przystanku nr 158 - uzgodnienie z Zarządem Dróg Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku oraz Oddziałem Gospodarowania Nieruchomościami Polskich Kolei Państwowych S.A. w Warszawie warunków oraz terminarza zajęcia pasa drogowego na czas montażu wiat i budowy przyłącza energetycznego. 8.3. Zamontowanie wiaty w zaprojektowanym miejscu oraz podłączenie oświetlenia gablot i oświetlenia dachowego wiaty do sieci oświetleniowej miasta na przedmiotowym przystanku komunikacji miejskiej. 8.4. Wykonanie niezbędnych badań oraz pomiarów odbiorczych instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: a) badanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej, b) badanie stanu izolacji przewodów elektrycznych, c) badanie skuteczności pętli zwarcia obwodu elektrycznego, d) rezystancja uziemienia. 8.5. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zamontowania wiaty przystankowej oraz przyłączy elektrycznych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia określonego w umowie i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą a także uzgodnionymi z Zamawiającym zmianami podjętymi w trakcie realizacji prac. 10. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres minimum 3 lat, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego oraz wydania Zamawiającemu dokumentu gwarancyjnego. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 12. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.