eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › REWITALIZACJA SKWERU OSIEDLOWEGO W REJONIE KOŁOBRZESKA - ŚWIDNICKA - ZIELONOGÓRSKA W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-01

Katowice: REWITALIZACJA SKWERU OSIEDLOWEGO W REJONIE KOŁOBRZESKA - ŚWIDNICKA - ZIELONOGÓRSKA W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 143783 - 2015; data zamieszczenia: 01.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220192 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA SKWERU OSIEDLOWEGO W REJONIE KOŁOBRZESKA - ŚWIDNICKA - ZIELONOGÓRSKA W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja skweru osiedlowego w rejonie Kołobrzeska - Świdnicka - Zielonogórska w Katowicach. Zamówienie podzielone jest na dwa etapy: 1 etap - wykonanie robót budowlanych; 2 etap - wykonanie operatu geodezyjnego przebiegu instalacji elektrycznej. 4. Roboty budowlane będą obejmować m.in. następujący zakres: 1) Demontaż starych obrzeży trawnikowych oraz płytek chodnikowych i ich transport oraz utylizacja; 2) Wyznaczenie nowych chodników, ułożenie podziemnej instalacji elektrycznej zasilającej 5 latarni parkowych; 3) Wykorytowanie, utwardzenie i przygotowanie podłoża do ułożenia obrzeży trawnikowych, krawężników drogowych, kostki brukowej chodnikowej i płyt ażurowych; 4) Ułożenie nawierzchni chodników z kostki brukowej i obrzeży trawnikowych. Utwardzenie terenu płytami ażurowymi i zaoporowanie obrzeżami trawnikowymi i krawężnikami drogowymi; 5) Montaż i podłączenie do sieci energetycznej 5 latarni parkowych z oświetleniem typu LED oraz wykonanie operatu geodezyjnego przebiegu instalacji elektrycznej; 6) Montaż 4 szt. ławek parkowych i 4 szt. koszy na śmieci na podstawach betonowych; 7) Rewitalizacja około 800 m2 trawników: spulchnienie gleby, rozścielenie humusu, wysiew trawy. Zakup i nasadzenie: 500 szt. krzewów żywopłotowych (ligustr), 20 szt. krzewów ozdobnych iglastych (cis, jałowiec, kosodrzewina), 8) Uprzątnięcie terenu objętego pracami i wywóz odpadów w miejsce prawem dopuszczone. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ oraz Przedmiary robót, stanowiące Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! W dokumentacji projektowej ulega zmianie przewidziany w projekcie kolor kostki brukowej na muszlowy bcq oraz wysokość latarni na 4-metrowe. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 60 miesięcy w zakresie robót budowlanych oraz 36 miesięcy w zakresie sadzenia zieleni licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych. Jeżeli Dokumentacja Projektowa oraz przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Tam, gdzie w Dokumentacji Projektowej oraz przedmiarach robót, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej i przedmiarów robót lub Zamawiającego, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 126.576,66 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I PREFABRYKATÓW BETONOWYCH GRAŻYNA STAJER, UL. PANEWNICKA 90, 40-761 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118503,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 128413,39

  • Oferta z najniższą ceną: 126549,60 / Oferta z najwyższą ceną: 183274,03

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.