eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Integracja systemu obsługi toku studiów ProAkademia z systemem SIMPLE.ERP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Kraków: Integracja systemu obsługi toku studiów ProAkademia z systemem SIMPLE.ERP
Numer ogłoszenia: 143501 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie, ul. Kanonicza 25, 31-002 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 421 68 48 wew. 624, faks 12 421 68 48 wew. 624.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczne uczelnie katolickie finansowane na zasadach uczelni publicznych..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Integracja systemu obsługi toku studiów ProAkademia z systemem SIMPLE.ERP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w zakresie Integracji systemu obsługi toku studiów ProAkademia z systemem SIMPLE.ERP, polegający na: Dostarczeniu i wdrożeniu mechanizmów synchronizacji danych pomiędzy systemem ProAkademia, a systemem Simple. 1.Wymiana danych ma odbywać się w sposób dwukierunkowy tzn. synchronizować dane z systemu Simple do systemu ProAkademia oraz z systemu ProAkademia do systemu Simple. 2.Wszystkie dane mają być przesyłane automatycznie, bez ingerencji użytkownika w ściśle określonej godzinie. 3.Mechanizm ma kontrolować dokonane zmiany w obu systemach i zadbać o ich synchronizację przy następnej integracji. 4.Synchronizowane dane muszą mieć możliwość kontroli poprawności działania mechanizmu 5. Synchronizowane dane muszą posiadać możliwość przeprowadzenia analiz Dane uwzględnione przez mechanizm synchronizacji. 1.Studenci identyfikator studenta, numer albumu, imię, drugie imię, nazwisko, nr PESEL, wydział, kierunek, specjalność, ulica, nr domu, miejscowość, kod pocztowy, poczta, kraj, rachunek bankowy(konto indywidualne), rachunek bankowy(konto stypendialne), typ studiów, rodzaj studiów 2.Synchronizacja ma zapewnić integralność z wszystkimi dokumentami finansowymi studenta 3.Synchronizacja ma zapewnić integralność z wszystkimi dokumentami stypendialnymi studenta 4.Słowniki kierunki studiów, opłaty studenckie, rodzaje stypendiów, wydziały,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Efektywność zarządzania i jakość kształcenia miarą sukcesu w UPJPII Poddziałania 4.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy: UDA-POKL-04.01.01-00-038/11-00.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APR SYSTEM Piotr Such, Zgórsko 3, 26-052 Nowiny k/Kielc, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie jest prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwagi na fakt, że usługa ta może być świadczona przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów - w załączeniu oświadczenie firmy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.