eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Zakrzewskiej 6 w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Polkowska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Warszawa: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Zakrzewskiej 6 w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Polkowska
Numer ogłoszenia: 143373 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107471 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Zakrzewskiej 6 w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Polkowska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Zakrzewskiej 6 w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie DOM Polkowska polegającego na: wymianie pokrycia z papy wraz z wykonaniem izolacji cieplnej połaci dachowej, wymianie obróbek blacharskich, uzupełnieniu ław kominowych i remoncie kominów. Opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. siwz oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz na zastosowane materiały na okres co najmniej 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. specyfikacji. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Polkowska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-727 Warszawa, ul. Polkowska 7. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: kosztorys nakładczy oraz przedmiar robót, określające rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiące Rozdział IV SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział V SIWZ, Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 6.1. kosztorysem nakładczym oraz przedmiarem robót określającymi rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót - stanowiącymi Rozdział IV SIWZ, 6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) i jej przepisów wykonawczych, 6.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą Rozdział V SIWZ, 6.4. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 6.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 6.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III SIWZ. 6.6.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: a. w przypadku zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; b. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, c. zmiany zakresu rzeczowego i finansowego, d. zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom, e. wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie zgodnie z postanowieniem § 1 ust. 5 istotnych postanowień umowy, stanowiących rozdział III siwz. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 7.2. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 7.3. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 7.4. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli obiektu realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 7.5. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiektu po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 7.6. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 7.7. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 7.8. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie ogólnobudowlanym, i kserokopie aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o których mowa w pkt. 8.1.3. specyfikacji. 8. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony jest w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią III Rozdział SIWZ. 10. Wynagrodzenie za wykonany zakres robót zostanie ustalone na podstawie przedłożonych i zatwierdzonych przez Zamawiającego kosztorysów zamiennych, sporządzonych w oparciu o obmiary robót rzeczywiście wykonanych i odebranych, katalogi przyjęte w ofercie, bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót oraz stawki i narzuty przyjęte wg kosztorysów ofertowych. 11. Materiały i produkty, o których mowa w § 3 ust. 5 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów - z wyłączeniem wskazanych w obowiązujących w tym zakresie przepisach dotyczących określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mających istotnego wpływu na spełnianie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według uznanych zasad sztuki budowlanej - posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). 12. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 13. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY -stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2014 r. tj. dla robót ogólnobudowlanych Rbrutto= 30,79 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki robocizny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 14. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Kp = 58,00%. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 15. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Z = 9,80%. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 16. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR dla I kw. 2014 r. i wynoszący dla robót ogólnobudowlanych: Wkz = 9,80 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 17. Kosztorys ofertowy musi być wykonany ściśle w oparciu o załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kosztorys nakładczy stanowiący również przedmiar robót (Rozdział IV SIWZ). Ilość roboczogodzin, materiałów i czas pracy sprzętu oblicza się wg norm KNR. Zastosowanie mają zapisy pkt. 16.6 siwz. 18. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót, które są objęte przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ i § 1 ust. 1 istotnych postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SIWZ, ale nie zostały przewidziane w zestawieniu i wyliczeniu planowanych prac określonych kosztorysem nakładczym oraz przedmiarem robót stanowiącymi Rozdział IV SIWZ, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu konieczności spisanego z udziałem Wykonawcy. 18.1. Wynagrodzenie za wykonanie robót, o których mowa w pkt. 3.18. SIWZ zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i 12 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. Ceny materiałów i pracy sprzętu nie mogą być wyższe niż w kosztorysie ofertowym, jednakże w każdym przypadku, także wówczas gdyby cena materiału lub pracy sprzętu była wskazana w kosztorysie ofertowym nie może być ona wyższa niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 18.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 18.3. Wszelkie roboty, o których mowa w pkt. 3.18. SIWZ mogą być wykonane - poza koniecznością sporządzenia podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru - po sporządzeniu aneksu do umowy. 19. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień, które nie zostały objęte zamówieniem podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 19.1. Wynagrodzenie dodatkowe za wykonanie zamówień, o których mowa w pkt. 3.19. SIWZ zostanie obliczone na postawie cen jednostkowych zbudowanych w oparciu o czynniki cenotwórcze przyjęte według zasad ustalonych w § 6 i § 14 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. Ceny materiałów i pracy sprzętu będą nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym do zamówienia podstawowego o ile tam występują przy czym będą nie wyższe niż średnie ceny dla danego asortymentu, podawane w publikacjach SEKOCENBUD IMB, IMI, IME, obowiązujących dla kwartału w którym wykonywane będzie zamówienie. 19.2. W stosunku do cen materiałów, których nie ma w wydawnictwach informacyjnych o cenach oraz w zestawieniu cen, strony ustalają, iż zastosowane zostaną ceny zaakceptowane przez inspektora nadzoru Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonywania robót dodatkowych. 19.3. Wszelkie zamówienia, o których mowa w pkt. 3.19., mogą być wykonane tylko na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu konieczności potwierdzonego przez inspektora nadzoru i odrębnej umowy. 20. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 21. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania ofert. 22. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. DEMAR Pan Waldemar Szmulik, Wał Miedzeszyński 132A, 04-987 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60335,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56968,48

  • Oferta z najniższą ceną: 56968,48 / Oferta z najwyższą ceną: 56968,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.