eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Zawiercie: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części.
Numer ogłoszenia: 143055 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 49 41 267, faks 32 67 22 684.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 2 części: Część 1: Opracowanie mapy do zasiedzenia wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną wymaganą przepisami prawa na potrzeby postępowania sądowego o zasiedzenie na rzecz Gminy Zawiercie udziału wynoszącego ? w prawie do nieruchomości oznaczonej jako działka nr 195 karta mapy 14 obręb Zawiercie o powierzchni 0,0733 ha.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mapy do zasiedzenia w skali 1:250 oraz przekazania jej Zamawiającemu wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną w 2 egzemplarzach. Część 2: Wyznaczenie położenia 8 punktów granicznych działek nr 3580/4 i nr 3717/2 obręb Kromołów (zgodnie z załącznikiem mapowym) stanowiących część pasa drogowego ul. Winnej, w trybie § 37 rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm.). W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest:a)okazać punkty graniczne oraz przebieg granic nieruchomości Zamawiającemu, b)zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c)przygotować i przekazać Zamawiającemu kopię protokołu z ustalenia granic wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych i szkicem polowym (1 egz.). Wykonawca ponosi koszty uwierzytelnienia klauzulami urzędowymi dokumentów dla Zamawiającego. Dotyczy części 1 i 2 Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.), rozporządzeniem z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. nr 263 poz. 1572). Przedstawiona do odbioru dokumentacja musi być wcześniej przyjęta do zasobu Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1, 71.35.50.00-1, 71.33.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 520 z późn. zm.) z zakresu 2 t.j. rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394), bądź na podstawie innych właściwych przepisów. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie: 1) Oświadczenia upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał; 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał; 3) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób) posiadają wymagane uprawnienia (zawarte w wykazie osób, o którym mowa powyżej). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca wykazał, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunku, o którym mowa powyżej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Umowa zostanie podpisana po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy Pzp dotyczących zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 tejże ustawy (w zakresie przetargu nieograniczonego). 3.Wykonawca, który przetarg wygrał jest zobowiązany, w terminie określonym w informacji o wynikach postępowania lub w osobnym piśmie, do podpisania umowy, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji oraz, w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, dostarczenia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4.Niedotrzymanie przez wybranego wykonawcę terminu podanego w powyższym zawiadomieniu (lub osobnym piśmie) będzie traktowane jako odmowa podpisania umowy i pociągnie za sobą konsekwencje przewidziane w ustawie - Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 202...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie Punkt Obsługi Interesanta (Informacja) parter UM....

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia:Część 1 maksymalnie 90 dni od daty podpisania umowy, Część 2 maksymalnie 80 dni od daty podpisania umowy. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.07.2016..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie mapy do zasiedzenia wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną wymaganą przepisami prawa na potrzeby postępowania sądowego o zasiedzenie na rzecz Gminy Zawiercie udziału wynoszącego ? w prawie do nieruchomości oznaczonej jako działka nr 195 karta mapy 14 obręb Zawiercie o powierzchni 0,0733 ha..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do wykonania mapy do zasiedzenia w skali 1:250 oraz przekazania jej Zamawiającemu wraz z niezbędną dokumentacją geodezyjną w 2 egzemplarzach.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.), rozporządzeniem z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. nr 263 poz. 1572). Przedstawiona do odbioru dokumentacja musi być wcześniej przyjęta do zasobu Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1, 71.35.50.00-1, 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyznaczenie położenia 8 punktów granicznych działek nr 3580/4 i nr 3717/2 obręb Kromołów (zgodnie z załącznikiem mapowym) stanowiących część pasa drogowego ul. Winnej, w trybie § 37 rozporządzenia z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest: a)okazać punkty graniczne oraz przebieg granic nieruchomości Zamawiającemu, b)zastabilizować wszystkie wyznaczone punkty granicznikami betonowymi, w uzasadnionych przypadkach prętami lub rurkami metalowymi po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c)przygotować i przekazać Zamawiającemu kopię protokołu z ustalenia granic wraz z opisem sytuacyjnym punktów granicznych i szkicem polowym (1 egz.). Wykonawca ponosi koszty uwierzytelnienia klauzulami urzędowymi dokumentów dla Zamawiającego.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach, w szczególności z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.), rozporządzeniem z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 542 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. nr 263 poz. 1572). Przedstawiona do odbioru dokumentacja musi być wcześniej przyjęta do zasobu Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zawierciu.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1, 71.35.50.00-1, 71.33.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.