Tomaszów Mazowiecki: Zakup z dostawa i rozładunkiem oleju opałowego do jednostek oświatowych, dla których Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki jest organem prowadzącym.
Numer ogłoszenia: 142979 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawa i rozładunkiem oleju opałowego do jednostek oświatowych, dla których Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki jest organem prowadzącym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wraz z rozładunkiem oleju opałowego w okresie grzewczym 2015/ 2016, w ilościach podanych w poniższej tabeli. Zamówienie obejmuje dostawę oleju opałowego w ilości łącznej min. 53.700 l. Dostawy będą wykonywane do następujących placówek i w następujących ilościach: - Zespół Szkół nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Gminna 5/9 min. 26.000 l - maks. 44.200 l - Szkoła Podstawowa nr 7 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Ludwikowska 113/115, w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Ludwikowska 113/115 min. 23.500 l - maks. 40.000 l - Przedszkole nr 9 im. Jana Pawła II w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Robotnicza 30 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Ludwikowska 113/115 min. 4.200 l - maks. 7.200 l Łącznie: min. 53.700 l - maks. 91.400 l 2. Przewiduje się zastosowanie prawa opcji na etapie realizacji zamówienia, dającego możliwość uzupełniania sukcesywnej dostawy oleju opałowego w stosunku do minimalnego zakresu podstawowego (min. 53 700 l), w ilości nie większej niż kolejne 37.700 l. W wyniku wykorzystania prawa opcji w całości, łączna ilość zamówionego oleju może wynieść nie więcej niż 91.400 litrów oleju opałowego. Faktyczna ilość zamawianego i dostarczonego oleju będzie wynikała z bieżących potrzeb jednostek. Zamawiający skorzystają z prawa opcji w sytuacji wykorzystania ilości minimalnych określonych w tabeli, a w szczególności na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych. 3. Wymagane parametry jakościowe oleju opałowego: a) wartość opałowa nie mniejsza niż - 42,6 MJ/kg, b) zawartość siarki - nie więcej niż 0,10% (m/m), c) zawartość wody - nie więcej niż 200 mg/kg, d) gęstość w temp. 15°C - nie wyższa niż 0,840 g/ml, e) temperatura zapłonu - nie niższa niż 56°C, f) temperatura płonięcia - min. - 20°C, g) lepkość kinematyczna w 20°C - max. 5,0 mm2/s..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie ustanawia się wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - część II SIWZ, 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązanie lub inny dokument, w przypadku korzystania z zasobów udostępnionych przez inny podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy, w zakresie terminu realizacji zamówienia i ceny jednostkowej oleju. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności: przedłużający się okres grzewczy ze względu na niesprzyjające warunki pogodowe. 3. Zmiana, o której mowa w ust. 1 wymaga obustronnej zgody wyrażonej na piśmie. 4. Cena oleju wskazana w § 2 umowy podlega waloryzacji w przypadku, gdy wykonawca dołączy do faktury pismo od producenta oleju z informacją o wzroście lub obniżce ceny jednostkowej, w której zamieszczone będą informacje o dacie wzrostu lub obniżce cen oleju. Waloryzacja dokonana będzie o wskaźnik zmiany ceny hurtowej oleju. Zmiana ta nie wymaga pisemnej zmiany umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej oleju w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana ta nie wymaga pisemnej zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Mościckiego 6, II p, pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2015 godzina 11:00, miejsce: urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, kancelaria ogólna, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Maz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki w imieniu, której występuje Prezydent Miasta, prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie upoważnień wydanych przez zamawiających: 1) Zespół Szkół Nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Gminna 5-9, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-21-27-583; 2) Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3, ul. Ludwikowska 113-115, 97-200 Tomaszów Maz., NIP 773-24-76-674. Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 1.1 Dane Pełnomocnika: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki - zwana dalej zamawiającym, ul. POW 10/16 97-200 Tomaszów Mazowiecki NIP 773-16-56-546 REGON 590648310 telefon: (0-44) 724-23-11, fax (044) 724-43-59, www.tomaszow-maz.pl, poczta elektroniczna: zam.pub@tomaszow-maz.pl. 1.2 Z wybranym wykonawcą każdy z zamawiających wskazanych w pkt 1 i 2, zawrze odrębną umowę w swoim imieniu i na swoją rzecz..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
- Remont DP 4332E ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
- Osprzęt do urządzeń medycznych stosowanych na bloku operacyjnym i zabiegów endourologicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku A - ZSP nr 1" w Tomaszowie Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego na teren Cmentarza Komunalnego Oddział Psie Pole przeznaczonego na ogrzewanie pomieszczeń biurowych i domu przedpogrzebowego oraz do wykonywania kremacji.
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do trzech kotłowni Instytutu Biologii Ssaków PAN w Białowieży
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.