eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, przy ul. Kopernika 1



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Wrocław: Usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, przy ul. Kopernika 1
Numer ogłoszenia: 142873 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, przy ul. Kopernika 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania posiłków dla zatrzymanych w Komendzie Powiatowej Policji w Oławie, przy ul. Kopernika 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych PDOZ w okresie od dnia 01.12.015 do dnia 31.03.2017 w ilości 427 norm dobowych w okresie obowiązywania umowy. Wyżywienie całodzienne składać się będzie z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad 8 godz.) oraz napoi do śniadania i kolacji w celu zaspokojenia pragnienia. Wydawanie posiłków odbywać będzie się codziennie (w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta) w godzinach: Śniadanie - 7.00-8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00; Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ramach stawki żywieniowej - do śniadania i kolacji - napojów w ilości 250 ml, w postaci herbaty lub kawy zbożowej, napojów w termosach lub wody mineralnej. Suchy prowiant dla osób dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad 8 godz. - wsad do kotła 8,90 zł (z podziałem na: śniadanie - 2,67 zł, obiad - 3,56 zł, kolacja - 2,67 zł) Stawki wsadu do kotła: - dla osób dorosłych zatrzymanych w PDOZ wg stawki podstawowej - wsad do kotła 8,90 zł (z podziałem na: śniadanie - 2,67 zł, obiad - 3,56 zł, kolacja - 2,67 zł) Dzienna wartość energetyczna posiłków (śniadania, obiadu i kolacji - łącznie) powinna wynosić nie mniej niż 2600 kcal z podziałem: Śniadanie i kolacja - w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków - nie mniej niż 780 kcal obiad - w ilości odpowiadającej 40% wartości energetycznej posiłków - nie mniej niż 1040 kcal - dla zatrzymanych kobiet w ciąży i osób w wieku poniżej 18 lat w PDOZ wg stawki - wsad do kotła 11,12 zł (z podziałem na: śniadanie - 3,34 zł, obiad - 4,44 zł, kolację - 3,34 zł) Dzienna wartość energetyczna posiłków (śniadania, obiadu i kolacji - łącznie) powinna wynosić nie mniej niż 3200 kcal z podziałem: Śniadanie i kolacja - w ilości odpowiadającej 30% wartości energetycznej posiłków - nie mniej niż 960 kcal obiad - w ilości odpowiadającej 40% wartości energetycznej posiłków- nie mniej niż 1280 kcal 1.2 Wykonawca zobowiązuje się do wydawania posiłków w opakowaniach styropianowych oraz plastikowych posiadających aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu z żywnością. Rodzaje pojemników: - śniadanie: opakowanie plastikowe z deklem o poj. ok. 350 ml; kubek jednorazowy 250 ml na napój - obiad: zupa - pojemnik styropianowy z deklem o poj. ok. 570 ml, łyżka jednorazowa drugie danie - pojemnik styropianowy menu box obiadowy trójdzielny - kolacja: opakowanie plastikowe z deklem o poj. ok. 350 ml, kubek jednorazowy 250 ml na napój. 1.3 W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do przechowywania i przygotowania posiłków o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa przy wykorzystaniu jak najtańszych źródeł zaopatrzenia, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów (Dz. U. nr 60, poz. 279 z dnia 30.05.1996 r., § 2 ust. 1) oraz zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 ze zm.) oraz aktów wykonawczych oraz do przygotowywania i dostarczania posiłków co najmniej w dni robocze w okresie obowiązywania umowy. 1.4 Przykładowy jadłospis dzienny dla OSÓB DOROSŁYCH UMIESZCZONYCH w PDOZ (śniadanie - 2,67 zł, obiad - 3,56 zł, kolacja - 2,67 zł). śniadanie - 2,67 zł wsadu do kotła pieczywo mieszane 200 g wędlina krojona 50 g ser topiony 50 g dżem porcyjny 30 g masło 20 g herbata/kawa zbożowa 250 ml obiad - 3,56 zł wsadu do kotła zupa np. jarzynowa 400 ml sztuka mięsa w sosie 80 g mięso, 100 g sos ziemniaki/ryż/makaron 200 g surówka 100 g jabłko 1 szt. kolacja - 2,67 zł wsadu do kotła pieczywo mieszane 200 g pasztet drobiowy 100 g ogórek konserwowy 50 g masło 20 g herbata/kawa zbożowa 250 ml Przykładowy skład suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad 8 godz. Suchy prowiant za śniadanie lub kolację - stawka 2,67 zł: kanapka z pasztetem (bułka, masło, pasztet, pomidor), kanapka z serem żółtym, soczek w kartoniku (1 szt.- 200 ml). Suchy prowiant za obiad - stawka 3,56 zł: kanapka z szynką (bułka, masło, szynka, sałata, pomidor), kanapka z serem żółtym, soczek w kartoniku (1 szt.- 200 ml), ciastko/owoc (1 szt.). Suchy prowiant za cały dzień - stawka 8,90 zł: kanapka z szynką (bułka, masło, szynka, sałata, pomidor), kanapka z serem żółtym, kanapka z polędwicą, soczek w kartoniku 3 szt.- 200 ml, owoc. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii; w takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemu odniesienia należy przyjąć, że określono wymagania minimalne (nie gorsze niż) i jednocześnie dopuszczono przyjęcie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Miejsce wykonania usługi: Komenda Powiatowej Policji w Oławie, przy ul. Kopernika 1.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, w odniesieniu do wykonawców, których działalność jest zarejestrowana w rejestrze zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz jest objęta nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie działalności produkcji posiłków

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują min. 1 środkiem transportu zatwierdzonym przez Państwowego Inspektora Sanitarnego w zakresie transportu gotowych posiłków w ramach cateringu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin płatności faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wskazanym zakresie: a) Zamawiający zastrzega prawo zmiany wartości pieniężnej dziennej normy wyżywienia (wsadu do kotła) w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów, b) zmianę wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę umowy, a Wykonawca w terminie 7 dni od wprowadzenia zmian zwrócił się z wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wysokości zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Punkt Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.