eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont elewacji w dziedzińcu wewnętrznym gmachu MF obejmujący elewacjenr V1 bloku B3, V2 blok C1, V3 bloku C2 i nr V4 blok D3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Warszawa: Remont elewacji w dziedzińcu wewnętrznym gmachu MF obejmujący elewacje: nr V1 bloku B3, V2 blok C1, V3 bloku C2 i nr V4 blok D3
Numer ogłoszenia: 142784 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji w dziedzińcu wewnętrznym gmachu MF obejmujący elewacje: nr V1 bloku B3, V2 blok C1, V3 bloku C2 i nr V4 blok D3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający zleca a Wykonawca będzie zobowiązany wykonać remont elewacji w dziedzińcu wewnętrznym gmachu Ministerstwa Finansów przy ul. Świętokrzyskiej 12 w Warszawie obejmujących elewacje V1 - bloku B3, V2 - bloku C1, V3 - bloku C2, V4 - bloku D3. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej (opisowej, graficznej i fotograficznej) istniejącego na dziedzińcu wewnętrznym drzewostanu przed rozpoczęciem robót budowlanych. 2) Zabezpieczenie istniejącego drzewostanu na dziedzińcu wewnętrznym gmachu Ministerstwa Finansów przed rozpoczęciem prac budowalnych oraz ciągłe utrzymanie tego zabezpieczenia w trakcie prowadzenia robót. 3) Oczyszczenie, naprawę i zabezpieczenie przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych elewacji oraz gzymsów i cokołów przyściennych elewacji V1, V2, V3 i V4 budynku Ministerstwa Finansów. 4) Wymianę sposobu mocowania obróbek blacharskich gzymsów i ścian attykowych na kołki z podkładką EPDM lub wykonanie kapturów stalowych. 5) Odtworzenie istniejącego drzewostanu zgodnie z opracowaną przed rozpoczęciem prac inwentaryzacją dendrologiczną. 6) Kompleksowe mycie stolarki okiennej i drzwiowej obejmującej mycie szyb zespolonych oraz ościeży na zewnątrz i wewnątrz po zakończonych pracach budowalnych. 3. Prace o których mowa w ust. 2 pkt 3 winny być zrealizowane zgodnie z zakresem przedmiotowym szczegółowo określonym w przedmiarze, oznaczonym jako elewacja V1, V2, V3 i V4, zawartym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz zgodnie z: 1) Programem prac remontowo - konserwatorskich części elewacji budynku MF, stanowiącym załącznik Nr 2 do wzoru umowy, zwanym dalej Dokumentacją Projektową, 2) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do wzoru umowy, zwaną dalej Specyfikacją techniczną ST, 3) Decyzją nr 296-ŚRD-2012 o pozwoleniu na budowę z dnia 11.10.2012 roku, stanowiącą załącznik Nr 4 do wzoru umowy. 4) Postanowieniem nr 7 U-15 z 19.02.2015 r. Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawa - Stołecznego Konserwatora Zabytków, stanowiącą załącznik Nr 5 do wzoru umowy. 4. Zakres prac towarzyszących i tymczasowych obejmuje m.in.: 1) roboty przygotowawcze, pomocnicze i porządkowe, 2) inwentaryzację powykonawczą wraz z wykonaniem rysunków części remontowanej elewacji; z naniesionymi elementami kamiennej okładziny i detalami architektonicznymi z wskazanymi miejscami przeprowadzonych napraw i zastosowaną technologią zgodnie z wymogami konserwatorskimi - w formie papierowej i elektronicznej, stanowiącą załącznik do Protokołu Odbioru Końcowego i jego integralną część, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egzemplarzy w formie papierowej i w formie elektronicznej na płycie CD w formacie przeszukiwanego PDF oraz edytowalnych plików tekstowych i rysunkowych, stanowiącej załącznik do Protokołu Odbioru Końcowego i jego integralną część, 4) sukcesywne wraz z postępem robót wykonywanie fotograficznej dokumentacji powykonawczej, stanowiącej załącznik do Protokołu Odbioru Końcowego i jego integralną część, 5) roboty niezbędne do wykonania zamówienia, nie wymienione w ust. 2 i ust. 3, 6) sprzątniecie terenu i elementów po wykonanych i zakończonych robotach wraz z ich wywiezieniem i utylizacją, w tym umycie stolarki okiennej i drzwiowej obejmujących mycie ościeżnic oraz szyb zespolonych. Szczegółowy zakres prac towarzyszących i tymczasowych określony jest w Specyfikacji technicznej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik D do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 2. Zamawiający informuje, iż w razie podjęcia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia na renowację elewacji budynku Ministerstwa Finansów przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.45.21.00 - Piaskowanie fasady budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: 78 1130 1017 0200 0000 0013 7228 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia, o których mowa w ROZDZIAŁ IX ust. 8 pkt 1), na wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu renowacji elewacji, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych, każda o wartości, co najmniej 750 000 zł, w tym co najmniej jedna na czynnym budynku. Przez roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji elewacji Zamawiający rozumie roboty budowlane w ramach, których zostały wykonane renowacje elewacji budynków z elementami kamiennymi oraz tynkami strukturalnymi, wpisanych do rejestru zabytków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem: 1) co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która zgodnie z ustawą Prawo budowlane, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego lub mogącym uzyskać uprawnienia na podstawie art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.), pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) co najmniej jedną osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, (...) z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz. U. Nr 165, poz. 987) uprawnienia konserwatorskie lub co najmniej 2-letnią udokumentowaną praktykę przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych warunków przez jedną osobę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 750 000 zł .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy w zakresie podwykonawstwa:1) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - o ile dotyczy, 2) podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - o ile dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający określił okoliczności i warunki istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w § 14 Wzoru Umowy - Załącznik D do SIWZ. 2. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracji ul. Świętokrzyska 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracji ul. Świętokrzyska 12, pok. 1206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.