eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Renowacja kanałów sanitarnych i ogólnospławnych w Pabianicach - zamówienie uzupełniające

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Pabianice: Renowacja kanałów sanitarnych i ogólnospławnych w Pabianicach - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 142765 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133011 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Warzywna 3, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2259171, faks 042 2259171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja kanałów sanitarnych i ogólnospławnych w Pabianicach - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Renowacja rękawem kanałów ogólnospławnych w ulicach: - Śniadeckiego - na odcinku pomiędzy ulicami Wileńską i Moniuszki; - Pułaskiego - sięgacz od strony ulicy Zamkowej; - Skłodowskiej - na odcinku pomiędzy ulicami Kościuszki i Konopnickiej; b) Montaż kształtek kapeluszowych w odcinkach kanałów poddawanych renowacji. c) Renowacja studni rewizyjnych na odcinkach sieci kanalizacyjnej poddawanej renowacji. d) Wymiana włazów studni rewizyjnych. 2. Zakres prac: 1) Śniadeckiego wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S5 - renowacja kanału o 500 mm za pomocą rękawa o długości ok. 52 m; - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 54 m; - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 110 m; - renowacja studni w ilości 5 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 5 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 15 szt; 2) Pułaskiego (sięgacz do ulicy Zamkowej) wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S2 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 16 m; - renowacja studni w ilości 2 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 3 szt; 3) Skłodowskiej wg załączonej dokumentacji na odcinku S1 - S18 - renowacja kanału o 350 mm za pomocą rękawa o długości ok. 45 m; - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 440 m; - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 251 m; - renowacja studni w ilości 18 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 10 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 44 szt; 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ulice Śniadeckiego, Skłodowskiej i Pułaskiego. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) dla robót dotyczących renowacji kanałów z odgałęzieniami i kapeluszami - 60 - miesięcznej gwarancji i rękojmi. b) dla robót dotyczących studni - minimum 36 - miesięcznej gwarancji i rękojmi. na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie - maksymalnie 10 tygodni od momentu podpisania umowy. 6. Uwagi realizacyjne: a. Zamawiający informuje, że przedstawione przedmiary są dokumentem pomocniczym. Umowa zostanie zawarta za cenę ryczałtową obejmującą zakres rzeczowy zamówienia określony w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji, a kwota wynagrodzenia ryczałtowego stanowić będzie wartość zobowiązania. b. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a) fakturowanie po zakończeniu realizacji zamówienia, podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót. Obowiązkiem Wykonawcy jest udokumentowanie w sposób określony obowiązującymi przepisami prawa prawidłowe pod względem jakościowym i rzeczowym wykonanie robót. b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Priorytet I. Działanie 1. 1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15.000 RLM.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECO Spółka z o. o., ul. Swojczycka 21-41, 51-501 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 687213,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 798774,30

  • Oferta z najniższą ceną: 798774,30 / Oferta z najwyższą ceną: 798774,30

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Podstawą wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki jest art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), dalej ustawa, zgodnie z którym: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało wszczęte w trybie przetargu nieograniczonego pn. RENOWACJA KANAŁÓW SANITARNYCH I OGÓLNOSPŁAWNYCH W PABIANICACH. Jego przedmiotem było: 1. Renowacja rękawem kanałów sanitarnych w ulicach: - Mokrej; - Gawrońskiej; - Sikorskiego z odgałęzieniami w ulicach Żwirki i Wigury oraz Partyzanckiej; 2. Renowacja rękawem kanałów ogólnospławnych w ulicach: - Kilińskiego; - Orlej z odgałęzieniami w ulicach: Południowej, Cichej i Matejki; - św. Jana; - Zamkowej, z odgałęzieniami w ulicach: Lutomierskiej, Reymonta; - Żeromskiego; - Konopnickiej z odgałęzieniem w ulicy Dąbrowskiego; 3. Montaż kształtek kapeluszowych w odcinkach kanałów poddawanych renowacji. 4. Renowacja studni rewizyjnych na odcinkach sieci kanalizacyjnej poddawanej renowacji. 5. Wymiana włazów studni rewizyjnych. 6. Montaż tablicy informacyjnej - polityka informacyjna kontraktu związana z wymaganiami UE. 2. Prace będą prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz dokumentami zgłoszeniowymi. 3. Charakterystyka robót renowacyjnych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 3.1. Renowacja rękawem kanałów sanitarnych: 1) Ulica Mokra - wg załączonej dokumentacji na odcinku Mo1 - Mo2 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 250 m; - renowacja studni w ilości 10 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 9 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 5 szt; 2) Ulica Gawrońska - wg załączonej dokumentacji na odcinku Ga1 - Ga2 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 84 m; - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 302 m; - renowacja studni w ilości 9 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 9 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 8 szt; 3) Ulica Sikorskiego - wg załączonej dokumentacji na odcinku Si1 - Si2 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 572 m; - renowacja studni w ilości 15 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 2 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 3 szt; 4) Ulica Partyzancka - wg załączonej dokumentacji na odcinku Si2 - Pa1 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 49 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; 5) Ulica Żwirki i Wigury - wg załączonej dokumentacji na odcinku Si2 - ŻW1 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 168 m; - renowacja studni w ilości 3 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; 3.2. Renowacja rękawem kanałów ogólnospławnych: 1) ulica Kilińskiego - wg załączonej dokumentacji na odcinkach Ki1 - Ki2 oraz Ki3 - Ki4 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 180 m; - renowacja kanału o 200 mm za pomocą rękawa o długości ok. 23 m; - renowacja studni w ilości 6 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 16 szt; 2) Ulica Orla - wg załączonej dokumentacji na odcinku Or1 - Or2 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 122 m; - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 270 m; - renowacja studni w ilości 8 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 17 szt; 3) Ulica Południowa - wg załączonej dokumentacji na odcinku Po1 - Po2 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 57 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 2 szt; 4) Ulica Cicha - wg załączonej dokumentacji na odcinku Ci1 - Ci2 - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 57 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 4 szt; 5) Ulica Matejki - wg załączonej dokumentacji na odcinku Ma1 - Ma2 - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 10 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; - wymiana włazów astudziennych w ilości 1 szt; 6) Ulica św. Jana - wg załączonej dokumentacji na odcinku J1 - J2 i J3 - J4 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 86 m; - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 447 m; - renowacja studni w ilości 12 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 54 szt; 7) Ulica Zamkowa - wg załączonej dokumentacji na odcinkach Za1 - Za2, Za3 - Za4 i Za5 - Za6 - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 59 m; - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 174 m; - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 430 m; - renowacja studni w ilości 15 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 4 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 23 szt; 8) Ulica Lutomierska - wg załączonej dokumentacji na odcinku Lu1 - Za2 - renowacja kanału o 200 mm za pomocą rękawa o długości ok. 95 m; - renowacja studni w ilości 2 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 8 szt; 9) Ulica Reymonta - wg załączonej dokumentacji na odcinku Re1 - Re2 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 50 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 1 szt; 10) Ulica Żeromskiego - wg załączonej dokumentacji na odcinku Że1 - Że2 i Że3 - Że4 - renowacja kanału o 600 mm za pomocą rękawa o długości ok. 161 m; - renowacja kanału o 500 mm za pomocą rękawa o długości ok. 53 m; - renowacja kanału o 400 mm za pomocą rękawa o długości ok. 67 m; - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 135 m; - renowacja kanału o 200 mm za pomocą rękawa o długości ok. 64 m; - renowacja studni w ilości 13 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 9 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 17 szt; 11) Ulica Konopnicka - wg załączonej dokumentacji na odcinku Ko1 - Ko2 i Ko3-Ko4 - renowacja kanału o 300 mm za pomocą rękawa o długości ok. 547 m; - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 327 m; - renowacja kanału o 200 mm za pomocą rękawa o długości ok. 41 m; - renowacja studni w ilości 22 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 17 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji w ilości 45 szt; 12) Ulica Dąbrowskiego - wg załączonej dokumentacji na odcinku Da1 - Da2 - renowacja kanału o 250 mm za pomocą rękawa o długości ok. 41 m; - renowacja studni w ilości 1 szt; - wymiana włazów nastudziennych w ilości 1 szt; - wykonanie kapeluszy na włączeniach do kanalizacji 2 szt; 4. Realizacja prac winna przebiegać zgodnie z: - Dokumentacją przekazaną przez Zamawiającego, - Zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, w tym z przepisami Prawa Budowlanego, BHP, przeciwpożarowymi i o ochronie środowiska. 5. Przedmiot zamówienia będzie wykonany wyłącznie z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonania wszystkich elementów i rodzajów robót wchodzących w skład zamówienia. 7. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca po wykonaniu robót objętych zamówieniem doprowadzi teren prowadzenia prac do stanu sprzed ich realizacji. W dniu 07.11.2014 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 234745 - 2014r zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu. W ogłoszeniu o zamówieniu (pkt VI.3), przewidziano udzielenie zamówienia uzupełniającego: Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone po spełnieniu warunków określonych we wcześniej przywołanych postanowieniach ustawy. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 30 % wartości zamówienia podstawowego. Podobny zapis zawarty został również w SIWZ. Zamówienia podstawowego udzielono w dniu 23.12.2014.r. Wykonawcy: TECO Spółka z o. o., ul. Swojczycka 21-41, 51-501 Wrocław. Niniejsze zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia objętego zamówieniem podstawowym. Tym samym należy stwierdzić, że wszystkie wymogi ustawowe zostały dochowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.