eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont boisk szkolnychI.Przebudowa boisk szkolnych przy SP nr 18 ul. Przyjaciół Żołnierza II.Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V) zadanie inwestycyjne realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego III.Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSS nr 2, (ul. Sucha).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Sosnowiec: Remont boisk szkolnych: I.Przebudowa boisk szkolnych przy SP nr 18 ul. Przyjaciół Żołnierza II.Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V) zadanie inwestycyjne realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego III.Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSS nr 2, (ul. Sucha).
Numer ogłoszenia: 142225 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boisk szkolnych: I.Przebudowa boisk szkolnych przy SP nr 18 ul. Przyjaciół Żołnierza II.Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V) zadanie inwestycyjne realizowane w ramach Budżetu Obywatelskiego III.Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSS nr 2, (ul. Sucha)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie, które będzie realizowane w trzech częściach:
CZĘŚĆ I - Przebudowa boisk szkolnych przy SP nr 18 ul. Przyjaciół Żołnierza CZĘŚĆ II - Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V) CZĘŚĆ III -Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSS nr 2, (ul. Sucha)
1.Opis w zakresie części nr I zamówienia:
Przedmiotem tej części zamówienia jest remont infrastruktury sportowej na terenie Szkoły zlokalizowanej przy ul. Przyjaciół Żołnierza w Sosnowcu w wyniku, której powstanie: a)boisko wielofunkcyjne (siatkówka, koszykówka) wraz z wyposażeniem o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej z odwodnieniem liniowym, oświetleniem i piłkochwytami; b)boisko do siatkówki wraz z wyposażeniem o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej z odwodnieniem liniowym, oświetleniem i piłkochwytami; c)bieżnia o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej wraz z zeskocznią do skoku w dal; d)oświetlenie boisk; e)odwodnienie boisk; f)chodniki łączące poszczególne elementy infrastruktury sportowej wykonane z kostki betonowej; g)elementy małej architektury; h)remont istniejącego ogrodzenia szkoły.
2.Opis w zakresie części nr II zamówienia:
Przedmiotem tej części zamówienia jest Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V), w wyniku, której powstanie:
Przedmiotem tej części zamówienia jest Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V), w wyniku, której powstanie:
a)boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna, mini piłka nożna, dwa pola gry do koszykówki) wraz z wyposażeniem o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej z oświetleniem i piłkochwytem po obwodzie boiska, b)remont bieżni z mączki ceglanej oraz zeskoczni do skoku w dal, c)rzutnia do pchnięcia kulą, d)chodniki łączące poszczególne elementy infrastruktury sportowej wykonane z kostki betonowej, e)rekultywacja terenów zielonych, f)elementy małej architektury. 3.Opis w zakresie części nr III zamówienia.
Przedmiotem tej części zamówienia jest remont infrastruktury sportowej na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 oraz Centrum Opiekuńczo - Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Suchej w Sosnowcu w wyniku, której powstanie:
a)boisko wielofunkcyjne A (piłka ręczna/mini piłka nożna, siatkówka, dwa pola gry do koszykówki) wraz z wyposażeniem o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej z oświetleniem i piłkochwytem po obwodzie boiska, b)boisko wielofunkcyjne B (piłka ręczna/mini piłka nożna, dwa pola gry do siatkówki) wraz z wyposażeniem o nawierzchni syntetycznej - poliuretanowej dwuwarstwowej i piłkochwytami, c)plac do gier terenowych wraz elementami małej architektury, d)ogród sensoryczny - nasadzenia roślin, elementy małej architektury, e)skarpa z nasadzeniami roślin zabezpieczona palisadą betonową, f)chodniki z kostki betonowej, g)budowa parkingu na 8 miejsc postojowych h)remont istniejącego wjazdu, i)wymiana istniejącego ogrodzenia na nowe grodzenie panelowe wraz z podmurówką, j)roboty rozbiórkowe.
Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.20-4, 45.23.61.10-4, 45.34.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium: a)w przypadku składania oferty na część nr I zamówienia w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); b)w przypadku składania oferty na część nr II zamówienia w wysokości 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy ); c)w przypadku składania oferty na część nr III zamówienia w wysokości 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy ); 2)W przypadku składania oferty na więcej niż jedną części zamówienia Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wysokości wadium dla części na które składa ofertę. Wykonawca może także wnieść wadium odrębnie na część zamówienia na które składa ofertę. 3)Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Sosnowiec, ING Bank Śląski, Nr 97 1050 1142 1000 0008 0000 1208. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6)W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, piętro -1, pokój 011A (wejście przez pokój 010-011. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 7)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 11). 8)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a)w przypadku składania oferty na część nr I zamówienia- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o nawierzchni sztucznej poliuretanowej o powierzchni min. 1.200,00 m2; b)w przypadku składania oferty na część nr II zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o nawierzchni sztucznej poliuretanowej o powierzchni min. 1.000,00 m2; c)w przypadku składania oferty na część nr III zamówienia - jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o nawierzchni sztucznej poliuretanowej o powierzchni min. 2.100,00 m2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać się jedną robotą budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów o nawierzchni sztucznej poliuretanowej o powierzchni odpowiadającej największej minimalnej wymaganej wartości spośród części na które Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje: a)niezależnie od części na które Wykonawca składa ofertę - co najmniej 1 osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy/kierownik robót) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba ta powinna posiadać uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b)niezależnie od części na które Wykonawca składa ofertę - co najmniej 1 osobę posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych; c)w przypadku składania oferty na część nr I zamówienia- co najmniej 1 osobę posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w pkt a), b), c), w przypadku gdy osoba posiada jednocześnie kwalifikacje do wykonywania każdej z funkcji, do pełnienia której jest zgłaszana.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, o ile Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: a)w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr I zamówienia 250 000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy); b)w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr II zamówienia 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy); c)w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na część nr III zamówienia 250 000,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt tysięcy); d)w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż suma wartości odpowiadających częścią na które Wykonawca składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia poliuretanowa spełnia parametry techniczne opisane w dokumentacji projektowej, Zamawiający żąda: 1.badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014 lub ważną aprobatę techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznych laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. LABOSPORT, 2.atest higieniczny PZH, 3.kartę techniczną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość okresu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w § 26 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Sosnowca, Wydział Zamówień Publicznych, ul. I. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Sosnowca, Wydział Zamówień Publicznych, ul. I. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, II piętro, pokój 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa boisk szkolnych przy SP nr 18 ul. Przyjaciół Żołnierza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest remont infrastruktury sportowej na terenie Szkoły zlokalizowanej przy ul. Przyjaciół Żołnierza w Sosnowcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.20-4, 45.23.61.10-0, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest Rewitalizacja obiektów sportowych przy SP nr 6 i Gimnazjum nr 16 ul. Legionów (BO16/XVII/3/V).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.20-4, 45.23.61.10-4, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ZSS nr 2, (ul. Sucha).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis w zakresie części nr III zamówienia. Przedmiotem tej części zamówienia jest remont infrastruktury sportowej na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 2 oraz Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie z siedzibą w Sosnowcu przy ul. Suchej w Sosnowcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.25.00-0, 45.21.22.20-4, 45.23.61.10-4, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.