eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicachWładysława IV 12F m 4, Chodkiewicza 20 m 67, Dunikowskiego 1A m 11, Hallera 235 m 10, Dworska 33B m 14, Stryjewskiego 35B m 22 w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Gdańsk: wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Władysława IV 12F m 4, Chodkiewicza 20 m 67, Dunikowskiego 1A m 11, Hallera 235 m 10, Dworska 33B m 14, Stryjewskiego 35B m 22 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 142204 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Władysława IV 12F m 4, Chodkiewicza 20 m 67, Dunikowskiego 1A m 11, Hallera 235 m 10, Dworska 33B m 14, Stryjewskiego 35B m 22 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych lokali mieszkalnych przy ulicach: Władysława IV 12F m 4, Chodkiewicza 20 m 67, Dunikowskiego 1A m 11, Hallera 235 m 10, Dworska 33B m 14, Stryjewskiego 35B m 22 w Gdańsku.
2. Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty ogólnobudowlane tj.
- ­roboty rozbiórkowe,
­ - wykonanie ścianek działowych,
­ - wykonanie okładzin z płyt kartonowo - gipsowych,
­ - wykonanie gładzi gipsowych,
­ - roboty tynkarskie,
­ - roboty malarskie,
­ - wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
­ - wymiana stolarki drzwiowej,
­ - wykonanie posadzek wraz z pracami odgrzybieniowymi,
­ - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
­ - remont pieców kaflowych,
­ - naprawa stropów,
­ - montaż czujników tlenku węgla w lokalach mieszkalnych wyposażonych w piece kaflowe, kotły grzewcze, trzony kuchenne i inne urządzenia grzewcze na paliwo stałe i gazowe z otwartym źródłem ognia,
­ - przebudowa instalacji wentylacyjnej,
b) roboty sanitarne tj.
­ - wykonanie/remont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń,
­ - montaż/przebudowa instalacji gazowej,
c) roboty elektryczne tj.
­ - wymiana/remont instalacji elektrycznej.
Szczegółowy zakres robót dla każdego lokalu mieszkalnego określony jest w przedmiarach dla poszczególnych lokali.
Uwaga
Minimalne parametry techniczne stolarki okiennej z drewna i PCV określone są w punktach 2.4 i 2.4.1. Szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
Stolarka drzwiowa winna spełniać minimalne warunki określone w obowiązujących polskich przepisach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymagania ogólne - załącznik nr 1 do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty rozbiórkowe - załącznik nr 1.1. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Tynki i okładziny wewnętrzne - załącznik nr 1.2. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ścianki działowe z płyt G-K - załącznik nr 1.3. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Izolacje przeciwwilgociowe - załącznik nr 1.4. do siwz
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Podłoża i posadzki, okładziny podłogowe - załącznik nr 1.5. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Powłoki malarskie - załącznik nr 1.6. do siwz.
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Stolarka drzwiowa i okienna - załącznik nr 1.7. do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne. Instalacja wodociągowa. Instalacja kanalizacyjna.- załącznik nr 2 do siwz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty instalacyjne gazowe - załącznik nr 3 do siwz.
- Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych. Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych. Roboty w zakresie montażu opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej - załącznik nr 4 do siwz.
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Władysława IV 12F - załącznik nr 5 do siwz.
- Rysunek -rzut lokalu ul. Władysława IV 12F m 4 - załącznik nr 5.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Władysława IV 12F m 4 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 5.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Władysława IV 12F m 4 - branża sanitarna -załącznik nr 5.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 4 Gdańsk, ul. Władysława IV 12F - branża elektryczna -załącznik nr 5.4 do siwz,
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 67 przy ul. Chodkiewicza 20 - załącznik nr 6 do siwz,
- Rysunek -rzut IV piętra oraz zestawienie powierzchni ul. Chodkiewicza 20 - załącznik nr 6.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Chodkiewicza 20 m 67 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 6.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Chodkiewicza 20 m 67 - branża sanitarna -załącznik nr 6.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 67 Gdańsk, ul. Chodkiewicza 20 - branża elektryczna -załącznik nr 6.4 do siwz,
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 11 przy ul. Dunikowskiego 1A - załącznik nr 7 do siwz,
- Rysunek -rzut lokalu oraz zestawienie powierzchni ul. Dunikowskiego 1A m 11 - załącznik nr 7.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Dunikowskiego 1A m 11 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 7.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Dunikowskiego 1A m 11 - branża sanitarna -załącznik nr 7.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 11 Gdańsk, ul. Dunikowskiego 1A - branża elektryczna -załącznik nr 7.4 do siwz,
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 10 przy ul. Hallera 235 - załącznik nr 8 do siwz,
- Rysunek -rzut lokalu oraz zestawienie powierzchni ul. Hallera 235 m 10- załącznik nr 8.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Hallera 235 m 10 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 8.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Hallera 235 m 10 - branża sanitarna -załącznik nr 8.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 10 Gdańsk, ul. Hallera 235 - branża elektryczna -załącznik nr 8.4 do siwz,
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 14 przy ul. Dworskiej 33B - załącznik nr 9 do siwz,
- Rysunek -rzut lokalu oraz zestawienie powierzchni ul. Dworskiej 33B m 14- załącznik nr 9.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Dworska 33B m 14 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 9.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Dworska 33B m 14 - branża sanitarna -załącznik nr 9.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 14 Gdańsk, ul. Dworska 33B - branża elektryczna -załącznik nr 9.4 do siwz,
- Arkusz inwentaryzacyjny - lokal mieszkalny nr 22 przy ul. Stryjewskiego 35B - załącznik nr 10 do siwz,
- Rysunek -- szkic lokalu nr 22 przy ul. Stryjewskiego 35B - załącznik nr 10.1 do siwz.
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stryjewskiego 35B m 22 - branża ogólnobudowlana -załącznik nr 10.2 do siwz,
- Przedmiar - remont lokalu mieszkalnego, Gdańsk, ul. Stryjewskiego 35B m 22 - branża sanitarna -załącznik nr 10.3 do siwz,
- Przedmiar --wymiana instalacji elektrycznej w lokalu nr 22 Gdańsk, ul. Stryjewskiego 35B - branża elektryczna -załącznik nr 10.4 do siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 5 osobami, w tym:
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.)
      - 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.).
      Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 180 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót adaptacyjnych (remontowych) lokali lub budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, obejmujące roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    c) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady,
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 3 lata,
    Określenie termin gwarancji poniżej 3 lat spowoduje odrzucenie oferty,
    d) złożyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego,
    e) złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    f) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    g) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.90
    • 2 - Okres udzielonej gwarancji za wady - 0.10

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    2. Konieczności wykonania robót dodatkowych lub innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
    3. Konieczności uzyskania decyzji pozwolenia na budowę na wymianę stolarki okiennej.
    4. Konieczności złożenia zgłoszenia na wymianę stolarki okiennej i związanego z tym czasu oczekiwania jego przyjęcia.
    5. Konieczności uzyskania nowych warunków technicznych na dostawę mediów do lokali.
    6. Konieczności podjęcia uchwały przez wspólnotę mieszkaniową z uwagi na ingerencję w części nieruchomości wspólnej np. klatka schodowa, piwnice, instalacje sanitarne, wlz, przewody kominowe, itp.
    7. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1, 2 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    8. W przypadku nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub informacji, że zgłoszenie zostało przyjęte, warunków technicznych, uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe, tj. dokumentów wymienionych w pkt 3, 4, 5, 6 w ciągu 8 tygodni od dnia podpisania umowy, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres opóźnienia w przekazaniu w/w dokumentów.
    9. Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    10. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    11. Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto -24,60 zł.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2015 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.07.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
    29.06.2015 r. godzina 10:45,
    miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 6 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Marek Skuhra stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 302 32 82
    Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.