Łódź: Druk wydawnictw turystycznych
Numer ogłoszenia: 141901 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk wydawnictw turystycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest druk wydawnictw turystycznych z podziałem na dwa zadania (dwie części): Zadanie 1: Druk folderu o tytule roboczym Pociągiem do przyrody w Łódzkiem. Zadanie 2: Druk map: a) Pamiątki architektury drewnianej w Regionie Łódzkim b) Pamiątki kultury Żydowskiej w Regionie Łódzkim, c) Szlakiem obiektów militarnych Regionu Łódzkiego, d) Szlakiem zamków Regionu Łódzkiego, e) Szlakiem atrakcji przyrodniczych Regionu Łódzkiego, f) Szlakiem obiektów geoturystycznych Regionu Łódzkiego, g) Szlaki rowerowe Regionu Łódzkiego, h) Obiekty techniki Regionu Łódzkiego i) Kulinarne Szlaki Regionu Łódzkiego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) i Załączniku Nr 8 do SIWZ (Projekt umowy)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 22.90.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 38.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeśli wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) co najmniej 2 usługi druku, każda o wartości co najmniej 25.000, 00 zł brutto. Przez usługę druku należy rozumieć usługę druku świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy (Zamawiający nie dopuszcza - w celu wykazania spełniania powyższego warunku - łączenia kilku usług o wartości mniejszej niż wymagana). Na potrzeby niniejszego postępowania Zamawiający przyjmuje, iż pojęcie usługa druku będzie rozumiane w możliwie najszerszym znaczeniu, adekwatnym do opisu przedmiotu niniejszego zamówienia. Powyższe oznacza, że jako usługa druku będzie traktowana przez Zamawiającego zarówno usługa druku w wąskim rozumieniu tego słowa, jak również usługa druku łącznie z wszelkimi czynnościami, które mogą być związane z realizacją usługi tego rodzaju, włącznie z dostawą wydrukowanego przedmiotu usługi do jej odbiorcy. Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.lodzkie.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, pok. 1518.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dla każdej z części termin wykonania zamówienia wynosi maksymalnie 38 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. UWAGA: Termin, o którym mowa powyżej może ulec skróceniu, w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę w kryterium Termin, terminu realizacji zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk folderu o tytule roboczym Pociągiem do przyrody w Łódzkiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: j.w..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk map.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk map: a) Pamiątki architektury drewnianej w Regionie Łódzkim b) Pamiątki kultury Żydowskiej w Regionie Łódzkim, c) Szlakiem obiektów militarnych Regionu Łódzkiego, d) Szlakiem zamków Regionu Łódzkiego, e) Szlakiem atrakcji przyrodniczych Regionu Łódzkiego, f) Szlakiem obiektów geoturystycznych Regionu Łódzkiego, g) Szlaki rowerowe Regionu Łódzkiego, h) Obiekty techniki Regionu Łódzkiego i) Kulinarne Szlaki Regionu Łódzkiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 22.90.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 38.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 3 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych pn:(...)
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Dostawa medali pamiątkowych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi sp. z o. o. "
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Przyłącze wodociągowe do budynku ul. Włókiennicza 1
- DZP.26.77.2024 na zawarcie umowy ramowej na konserwacje w branży elektrycznej w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fizycznych lub współwłasność Miasta Łodzi lub Skarbu Państwa i osób fiz.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług druku plakatów dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego"
- Usługi w zakresie drukowania książki
- Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
- Dostawa materiałów (w tym gadżetów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
- Usługa druku II
- Sukcesywne dostawy karnetów biletowych oraz druków do ZKM w Gdyni
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.