eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Wykonanie rekontroli prawidłowości prac rozpoznania i oczyszczenia saperskiego przeprowadzonych w latach 2014-2015 w projekcieRekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP w Nadleśnictwie Bolesławiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Bolesławiec: Wykonanie rekontroli prawidłowości prac rozpoznania i oczyszczenia saperskiego przeprowadzonych w latach 2014-2015 w projekcie: Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP w Nadleśnictwie Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 141557 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bolesławiec , ul. M. Brody 2a, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7323616, faks 75 7322421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.boleslawiec.wroclaw.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rekontroli prawidłowości prac rozpoznania i oczyszczenia saperskiego przeprowadzonych w latach 2014-2015 w projekcie: Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP w Nadleśnictwie Bolesławiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania na powierzchni ok 50 ha rekontroli tj. rozpoznania saperskiego terenów, na których wykonywane były prace rozpoznania i oczyszczania saperskiego terenu w Nadleśnictwie Bolesławiec przez cywilne firmy saperskie oraz kontrolę prawidłowości odbioru tych prac wykonanego przez jednostkę nadzorującą prawidłowość wykonywanych prac, w ramach projektu:Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP wpisanego na listę projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zwanego w dalej: Projektem. Projekt realizowany był w Nadleśnictwie Bolesławiec w latach 2014-2015 na powierzchni ok. 2337 ha. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z wyłączeniem cywilnych firm saperskich biorących udział w Projekcie na terenie Nadleśnictwa Bolesławiec w charakterze zarówno firmy wykonującej prace bezpośrednio związane z oczyszczeniem saperskim jak i firmy wykonującej zadania Jednostki Nadzorującej Prawidłowość Wykonywanych Prac. W postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047 i 1473) (dalej zwanej: Pzp), za wyjątkiem przepisów przywołanych w SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usuwania i niszczenia z kontrolowanych obszarów podjętych przedmiotów niebezpiecznych pochodzenia wojskowego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie rekonesansu w celu skalkulowania ceny oferty zgodnie z wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, tj. rozszerzenia zakresu umowy, do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.51.00.00 - Usługi badania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca zobowiązany jest wykazać się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej trzech usług polegających na rozpoznaniu lub oczyszczeniu saperskim o łącznej powierzchni minimum 200 ha, z czego co najmniej jedna usługa została wykonana na powierzchni minimum 20 ha. - wykaz usług, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać się minimum ośmioma sprawnymi wykrywaczami metalu, które powinny posiadać parametry określone w punkcie 4 załącznika nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca złoży wykaz narzędzi i urządzeń technicznych jakimi będzie dysponował Wykonawca usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Kontroli Prac Saperskich będących przedmiotem zamówienia, która będzie odpowiedzialna za nadzór prac pracowników ds. rozpoznania i oczyszczenia saperskiego. Osoba na tym stanowisku musi posiadać: --co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie nadzoru nad prowadzeniem prac z zakresu oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego oraz --co najmniej trzema usługami o powierzchni minimum 10 ha każda, z zakresu rozpoznania lub oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, oraz --odpowiednie kwalifikacje potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na samodzielnych stanowiskach, w tym stanowiskach nadzoru w zakresie: --prowadzenia prac z zakresu oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 135, poz. 1140) ze zmianą wynikającą z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 maja 2009r. (Dz. U. z 2009r. nr 72, poz. 623) lub --prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego poza górnictwem w przypadku, gdy kwalifikacje, potwierdzone przygotowaniem zawodowym, uzyskane zostały na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 135 poz. 1140 z późn.zm), tj. przed zmianą rozporządzenia i są nadal aktualne, co wynika z art. 20 ust. 6a ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2002 Nr 117 poz. 1007 z późn. zm.), - co najmniej ośmioma osobami pełniącymi funkcję Pracownik fizyczny (saper), które będą prowadzić prace z zakresu rozpoznania saperskiego terenów. Osoby na tym stanowisku muszą posiadać: -- odpowiednie kwalifikacje potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania prac związanych z dostępem do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego na stanowiskach związanych z dostępem do materiałów wybuchowych innych niż samodzielne stanowiska, w zakresie: -- prowadzenia prac z zakresu rozpoznania lub oczyszczania terenów z materiałów wybuchowych, w tym ich niszczenia przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego, wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 135, poz. 1140 z późn. zm.) ze zmianą wynikającą z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 5 maja 2009r. (Dz. U. z 2009r. nr 72, poz. 623), lub --prowadzenia prac przy użyciu materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego poza górnictwem - w przypadku, gdy kwalifikacje, potwierdzone przygotowaniem zawodowym, uzyskane zostały na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 4 lipca 2005 r. w sprawie szkolenia i egzaminowania osób mających dostęp do materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 135 poz. 1140) tj. przed zmianą rozporządzenia i są nadal aktualne, co wynika z art. 20 ust. 6a ustawy z dnia 21 czerwca 2002 r. o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego (Dz. U. z 2002 Nr 117 poz. 1007 z późn. zm.). - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z podaniem zakresu ilościowego a w przypadku osób wraz z podaniem listy imiennej. - W przypadku, o którym mowa powyżej pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: -- jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy, zasobów innego podmiotu; -- w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; -- jaki jest charakter stosunków, które będą łączyć Wykonawcę ubiegającego się o zamówienie z innym podmiotem; -- jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. - W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami finansowymi tych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu: -- dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten musi wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia wymaganego zasobu, wskazywać jasno jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów finansowych innego podmiotu; -- informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -W przypadku, gdy do realizacji zamówienia zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy, wykonawcy zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę między nimi. - Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca: -- w sytuacji gdy prowadzi działalność gospodarczą jako osoba fizyczna i podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, przedstawi Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do tejże ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu podpisania umowy lub wydruk ze strony internetowej CEIDG www.firma.gov.pl potwierdzony za zgodność z oryginałem. -- pisemne oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy), że Wykonawca nie był podmiotem wykonującym zadania rozpoznania i oczyszczania saperskiego lub zadań Jednostki Nadzorującej Prawidłowość Wykonania Prac w ramach Projektu Rekultywacja na cele przyrodnicze terenów zdegradowanych, popoligonowych i powojskowych zarządzanych przez PGL LP na terenie Nadleśnictwa Bolesławiec.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_boleslawiec/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Bolesławiec ul. M.Brody 2A, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Bolesławiec ul. M.Brody 2A, 59-700 Bolesławiec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.