eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Końskowola: Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu
Numer ogłoszenia: 14141 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na opracowaniu zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu oraz usługi polegające na opracowaniu Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, z podziałem na części. Zakres zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie 1 Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/161/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola, Zadanie 2 Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/162/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola, Zadanie 3 Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XVII/84/15 Rady Gminy Końskowola z dnia 25 listopada 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania przedstawiony w formie graficznej (rys. ewidencja, plan miejscowy, studium) stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: - minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu prognozy oddziaływania na środowisko; - minimum 1 usługę polegającą na sporządzeniu lub zmianie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - o powierzchni opracowania co najmniej 50ha, który został uchwalony i opublikowany w dzienniku urzędowym województwa na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje odpowiednim wykwalifikowanym zespołem urbanistycznym składającym się z osób posiadających niezbędne kwalifikacje, posiadających prawo do samodzielnego projektowania przestrzeni w skali regionalnej i lokalnej stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2015r., poz. 199 ze zm.), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zespół musi składać się z: - kierownika zespołu - głównego projektanta - urbanisty, który musi posiadać uprawnienia urbanistyczne oraz posiadać doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w/z sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego minimum 5 lat; - minimum dwóch członków zespołu - projektantów - urbanistów, którzy muszą posiadać uprawnienia planistyczne lub urbanistyczne i doświadczenie w opracowaniu dokumentów planistycznych minimum 2 lat Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy tj.: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie dotyczącym: 1) zmianę osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, zmiana nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zamiany, 2) zmianę zakresu opracowania wynikającą z odrębnych ustaleń (uzgodnienia, opinie, uwagi po wyłożeniach, i inne związane z zakończeniem toku formalno-prawnego) 3) zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia możliwą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy w przypadku: - potrzeby ponowienia uzgodnień w niezbędnym zakresie, wynikającym z wprowadzenia zmian do projektu planu w związku z rozpatrzeniem uwag przez Wójta Gminy; - ponowienia procedury, wynikającej ze stwierdzenia przez Radę Gminy konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag do projektu planu, a także na skutek prawomocnego rozstrzygnięcia nadzorczego Wojewody Lubelskiego stwierdzającego nieważność uchwały w sprawie planu miejscowego. - w przypadku zmian w czasie trwania umowy obowiązujących przepisów prawnych, mających wpływ na treść niniejszej umowy, w tym sposób opracowania przez Wykonawcę projektu planu miejscowego. 4) Wykonawca ma obowiązek udokumentowania tych okoliczności w formie pisemnej; 5) zmianę wynagrodzenia związaną ze zmianą obowiązującej stawki VAT; 6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 7) innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Końskowola, ul. Pożowska 3a, 24- 130 Końskowola piętro 1, pokój 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Końskowola, ul. Pożowska 3a, 24- 130 Końskowola piętro 1, pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/161/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/161/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania przedstawiony w formie graficznej (rys. ewidencja, plan miejscowy, studium) stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/162/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XXXVII/162/13 Rady Gminy Końskowola z dnia 14 sierpnia 2013 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania przedstawiony w formie graficznej (rys. ewidencja, plan miejscowy, studium) stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XVII/84/15 Rady Gminy Końskowola z dnia 25 listopada 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje Opracowanie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Końskowola wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, w zakresie określonym uchwałą Nr XVII/84/15 Rady Gminy Końskowola z dnia 25 listopada 2015 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla terenów w obrębach Końskowola, Sielce, Młynki, Stary Pożóg, Chrząchówek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania przedstawiony w formie graficznej (rys. ewidencja, plan miejscowy, studium) stanowi Załącznik Nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.