eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › ZADANIE AWykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76 ZADANIE BZielony skwerek na Leśnej. ZADANIE CPlac zabaw Marzenie dziecka. ZADANIE DPlace zabaw i mała wspólna przestrzeń. ZADANIE EWykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika (...) - (pełna nazwa zamówienia -sekcja II.1.4 ogłoszenia)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A: Wykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76 ZADANIE B: Zielony skwerek na Leśnej. ZADANIE C: Plac zabaw Marzenie dziecka. ZADANIE D: Place zabaw i mała wspólna przestrzeń. ZADANIE E: Wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika (...) - (pełna nazwa zamówienia -sekcja II.1.4 ogłoszenia)
Numer ogłoszenia: 141411 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE A: Wykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76 ZADANIE B: Zielony skwerek na Leśnej. ZADANIE C: Plac zabaw Marzenie dziecka. ZADANIE D: Place zabaw i mała wspólna przestrzeń. ZADANIE E: Wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika (...) - (pełna nazwa zamówienia -sekcja II.1.4 ogłoszenia).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) zw. dalej Ustawą o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR na zadania: ZADANIE A: Wykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76, ZADANIE B: Zielony skwerek na Leśnej, ZADANIE C: Plac zabaw Marzenie dziecka, ZADANIE D: Place zabaw i mała wspólna przestrzeń, ZADANIE E: Wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika, ZADANIE F: Doposażenie placu zabaw, ZADANIE G: Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Strzemieszycach Wielkich, ZADANIE H: Przedszkole i Szkoła dla Wszystkich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadanie A i (- lub) zadanie B i (- lub) zadanie C i (- lub) zadanie D (- lub) zadanie E i (- lub) zadanie F i (- lub) zadanie G i (- lub) zadanie H. 2. Zakres zamówienia. Zadanie A. Wykonanie placów zabaw dla dzieci, w tym z rodzin zagrożonych patologią na terenie szkół podstawowych - SP nr 10 przy ul. Górników Redenu 4, SP nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25, SP nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76. Przedmiot zamówienia polega na: 1. Szkoła Podstawowa nr 10 przy ul. Górników Redenu 4 a) zabudowie dostarczonych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi, b) zabudowie dostarczonego piłkochwytu nawiązującego do istniejącego piłkochwytu 2. Szkoła Podstawowa nr 12 przy ul. Tysiąclecia 25 a). zabudowie dostarczonych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi, b). demontażu i utylizacji istniejącej nawierzchni z mas bitumicznych na terenie lokalizacji przedsięwzięcia. 3. Szkoła Podstawowa nr 17 przy ul. Ofiar Katynia 76 a) zabudowie dostarczonych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi. Zadanie B. Zielony skwerek na Leśnej. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi, b) odnowieniu istniejących urządzeń zabawowych na placu zabaw na terenie istniejącego placu zabaw przy ul. Leśnej. Zadanie C. Plac zabaw Marzenie dziecka. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (piaskowej) pod urządzeniami zabawowymi, b) wykonaniu ciągów pieszych z kostki betonowej w obrębie placu zabaw, c) zabudowie dostarczonego ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw, d) demontażu i utylizacji istniejącej nawierzchni z mas bitumicznych na terenie lokalizacji przedsięwzięcia na terenie przy ul. Kościuszki. Zadanie D. Place zabaw i mała wspólna przestrzeń. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (syntetycznej) pod urządzeniami zabawowymi, b) zabudowie dostarczonego ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw, c) demontażu i utylizacji istniejącej nawierzchni z mas bitumicznych na terenie lokalizacji przedsięwzięcia, d) wykonaniu ciągów pieszych z kostki betonowej w obrębie placu zabaw e) zabudowie dostarczonej metalowej systemowej wiaty śmietnikowej na terenie przy ul. III Powstania Śląskiego. Zadanie E. Wykonanie placu zabaw w rejonie ul. Reymonta i Kopernika. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (syntetycznej) pod urządzeniami zabawowymi, b) zabudowie dostarczonego ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw, a) wykonaniu ciągów pieszych z kostki betonowej w obrębie placu zabaw na terenie przy ul. Reymonta. Zadanie F Doposażenie placu zabaw. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (syntetycznej) pod urządzeniami zabawowymi, b) zabudowie dostarczonego ogrodzenia metalowego panelowego placu zabaw, c) ułożenie trawy z rolki na pozostałej powierzchni placu zabaw na terenie przy ul. Dąbrowskiego. Zadanie G Doposażenie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 2 w Strzemieszycach Wielkich. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonych metalowych urządzeń zabawowych, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej (żwirowej) pod urządzeniami zabawowymi, na terenie Szkoły Podstawowej 2 przy ul. Sportowej. Zadanie H Przedszkole i Szkoła dla Wszystkich. Przedmiot zamówienia polega na: a) zabudowie dostarczonego metalowego urządzenia zabawowego, regulaminu placu zabaw oraz elementów małej architektury (kosze, ławki) wraz z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej pod urządzeniem zabawowym, b) wykonaniu ciągów pieszych z kostki betonowej w obrębie placu zabaw na terenie Zespołu Szkół nr 1 przy ul. Konopnickiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna. 3. Wymagania ogólne dotyczące zadań od A do H. 3.1. Wszystkie dostarczone i zamontowane elementy metalowych urządzeń zabawowych winny posiadać zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom tj. stosowne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumenty równoważne uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia, kosze itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji. 3.2. Nawierzchnia bezpieczna pod urządzeniami zabawowymi winna zostać wykonana zgodnie z normą PN-EN 1177. 3.3. Regulamin placu zabaw powinien określać zasady użytkowania placu zabaw wraz z informacją o zarządcy placu, natomiast na każdym urządzeniu zabawowym winna znajdować się tabliczka znamionowa zawierająca informację o producencie, dacie produkcji, numerze seryjnym i numerze normy, zgodnie z którą wyprodukowano urządzenie oraz określeniem przedziału wiekowego użytkownika. 3.4. Poszczególne elementy urządzeń zabawowych powinny być wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, malowanej proszkowo, natomiast elementy pełne i wypełniające powinny być wykonane z płyty polietylenowej HDPE. 3.5. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 3.6. Zamawiający wymaga zamontowania Regulaminu korzystania z placu zabaw. 3.7. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne. i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót i za ich zgodność z dokumentacją. 3.8. Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady. 4. Roboty należy zrealizować na podstawie (dot. zad. od A do H): 4.1. projektów technicznych oraz przedmiarów robót, 4.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 4.3. wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, 4.4. zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. - dokumentacja techniczna stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z (dot. zad. od A do H): 5.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290). 5.2. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) 6. Rozwiązania równoważne (dot. zad. od A do H): Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 Ustawą W związku z tym: 6.1. Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 6.2. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacja techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. 7. Gwarancja jakości i rękojmia za wady (dot. zad. od A do H): 71. Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 7.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art. 851 § 1KC, a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7.3. Na wykonane roboty, zabudowane urządzenia oraz elementy małej architektury Wykonawca udziela rękojmi na okres 36 miesięczny licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 8. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.1. 5.500, 00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100) dla zadania A 1.2. 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) dla zadania D). na zasadach określonych w pkt. 11 SIWZ. 2. Dla pozostałych zadań wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: a) minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 150.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem zabudowę lub montaż dostarczonych urządzeń zabawowych lub sportowych - dot. zadania A i D Jeżeli Wykonawca składa ofertę zarówno na zadanie A i D za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja jednego zadania jw. b) minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem zabudowę lub montaż dostarczonych urządzeń zabawowych lub sportowych - dot. zadania C i E Jeżeli Wykonawca składa ofertę zarówno na zadanie C i E za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja jednego zadania jw. c) minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 50.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem zabudowę lub montaż dostarczonych urządzeń zabawowych lub sportowych - dot. zadania F d) minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 30.000,00 zł brutto obejmującą swym zakresem zabudowę lub montaż dostarczonych urządzeń zabawowych lub sportowych - dot. zadania B, G, H. Jeżeli Wykonawca składa ofertę zarówno na zadanie B, G i (-lub) H za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja jednego zadania jw.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznane zostanie dysponowanie jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ. W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metoda uproszczoną , polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5.Potwierdzenie wniesienia wadium - (dot. zad. A i D).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej mowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1.1.zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1.1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim, 1.1.2. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia. 1.2.w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności: 1.2.1.wydłużenia terminu gwarancji w związku z zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez producenta, 1.2.2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiana technologii, 1.2.3. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, 1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 1.2.5. zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska z zastrzeżeniem równoważności uprawnień, 1.2.6. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca, 1.2.7. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT: Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia ryczałtowego brutto nie ulegnie zmianie w okresie obowiązywania umowy 1.2.8.W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT: Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. 3. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro, pokój nr 315..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto podanej w ofercie na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ - (dot. zad. od A do H). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dot. zad. od A do H). 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w pkt. 9.3. SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3.3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.1.2, 9.1.3. oraz 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. SIWZ, kosztorys ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.2. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik. 3.4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Uszczegółowienie sekcji II.2) ogłoszenia- CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 4.1 Termin rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy: od daty podpisania umowy. 4.2. Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy: wg. oferty (nie krócej niż 45 dni i nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych) od daty podpisania umowy. 4.3. Termin realizacji należy określić w pełnych dniach kalendarzowych. 4.4 Termin realizacji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt. 24.2.b. SIWZ. 4.5. Brak deklaracji terminu w pkt 3 Formularza ofertowego lub oznaczenie terminu niezgodnie z wymogami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy. 5.Doprecyzowanie sekcji III.5) ogłoszenia - INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM. 5.1.Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom lub specyfikacjom technicznym, tj.: - aktualne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 lub dokumenty równoważne, na pojedyncze urządzenia zabawowe (z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin placów zabaw, ogrodzenia, kosze itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji, zgodnie z wyszczególnieniem w dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ. 5.2. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5.1. złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5.3. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt 5.1. złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.