eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i naprawy samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Olsztyn: Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i naprawy samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 141159 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5248800, faks 89 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis gwarancyjny, pogwarancyjny i naprawy samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie serwisu gwarancyjnego, pogwarancyjnego i naprawy samochodów służbowych użytkowanych w Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, opisanych w załączniku A do SIWZ - tabela A i B. Zamówienie obejmuje: - przeglądy okresowe, gwarancyjne, pogwarancyjne i rejestracyjne, - naprawy powstałe w wyniku awarii, - naprawy wynikające z przeglądów, - naprawy powypadkowe w tym blacharskie i lakiernicze, - serwis i dostawa ogumienia, - serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów wraz z wymianą zużytych akumulatorów. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części w następujący sposób: - Część 1 - zadanie 1 - obejmuje świadczenie usług serwisowych o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału samochodów opisanych w załączniku A do SIWZ - Tabela A. - Część 2 - zadanie 2 obejmuje świadczenie usług serwisowych o których mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału samochodów opisanych w załączniku A do SIWZ - Tabela B. 3. Zakres usług dla wszystkich zadań obejmuje: a) wykonywanie przeglądów okresowych, gwarancyjnych, pogwarancyjnych i rejestracyjnych, b) naprawy powstałe w wyniku awarii, c) naprawy wynikające z przeglądów, d) naprawy powypadkowe w tym blacharskie i lakiernicze, e) serwis i dostawa ogumienia, f) serwis instalacji, urządzeń elektrycznych i elektronicznych pojazdów wraz z wymianą zużytych akumulatorów. 4. Zamawiający wymaga aby wszystkie usługi serwisowe i naprawcze były wykonywane w stacji serwisowej: a) zapewniającej wykonanie usług zgodnie z normami technologicznymi wymaganymi przez producenta samochodów Zamawiającego, b) posiadającej wyposażenie i oprogramowanie diagnostyczne pozwalające na prawidłową i pełną diagnostykę pojazdów posiadanych przez Zamawiającego opisanych w załączniku A do SIWZ tabela A i B, znajdującej się: 1) dla zadania 1 - w obrębie granic administracyjnych miasta Olsztyn lub nie dalej niż 20 km od siedziby biura Zamawiającego w Olsztynie, ul. Głowackiego 6; 2) dla zadania 2 - w obrębie granic administracyjnych miasta Elbląg lub nie dalej niż 20 km od siedziby biura Zamawiającego w Elblągu, ul Nowodworska 10B. 5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia przy użyciu odpowiednich technologii, części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów, w sposób gwarantujący, że Zamawiający nie utraci posiadanej gwarancji na samochody. 6. Wykonawca zapewni przyjęcie samochodu do naprawy w ciągu 3 dni roboczych i naprawi pojazd w ciągu do 3-ch dni roboczych od przekazania do naprawy, a w przypadku napraw blacharsko-lakierniczych do 14 dni roboczych, 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wykonanie przeglądu w ciągu 1-go dnia roboczego. 8. Naprawy i konserwacje będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo akceptowanym przez pracownika Zamawiającego. Podzespoły, części zamienne, akumulatory, opony zapewni Wykonawca. Wykonawca zastosuje przy realizacji zamówienia oryginalne, fabrycznie nowe i nie noszące śladów uszkodzeń, części zamienne, akcesoria i materiały eksploatacyjne. Zastosowanie innych części zamiennych dopuszcza się o ile, spełniają one normy zalecane przez producenta pojazdu oraz posiadają wymagane prawem polskim i europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, a ponadto wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 9. Okres gwarancji: a) na wykonane naprawy - co najmniej 12 miesięcy; b) na użyte do wykonania naprawy części i dostarczone w ramach zlecenia dostawy części- zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części. 10. Zamawiający wymaga podania danych na fakturze: a) nr katalogowych wymienionych w trakcie naprawy części zamiennych, b) podania roboczogodzin zgodnych z programem Audatex, Eurotax lub innych uwzględnionych na dokumencie sprzedaży. 11. Wady w realizacji zamówienia winny być nieodpłatnie usunięte w terminie 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia wystąpienia wady. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w wykazie samochodów, w tym zmiany ilości samochodów objętych przeglądami i naprawami (w przypadku zbycia / nabycia nowego lub przesunięć wewnętrznych samochodów służbowych). Zmiany powyższe nie naruszą postanowień umowy oraz nie stanowią zmian umowy wymagających sporządzenia aneksu. W przypadku dokonania zmiany w wykazie samochodów Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie wykaz zmodyfikowany. 13. Zamawiający wymaga aby warsztat świadczący usługi i naprawy położony był nie dalej niż 20 km od siedzib biur Zamawiającego w Olsztynie i Elblągu. 14. Wymaga się aby warsztat świadczący usługi rozliczał się bezgotówkowo z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie szkód komunikacyjnych na samochodach Zamawiającego oraz posiadał autoryzację do wykonywania przeglądów gwarancyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert, wykonuje lub ukończył realizację co najmniej 2-ch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez - zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie, co najmniej 2-ch trwających, co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu, usług serwisu samochodów floty większej niż 10 aut. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie wykazu wykonanych usług złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje warsztatem: - wyposażonym w stanowisko diagnostyczne do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, oświetlenia oraz zawieszenia, - wyposażonym w stanowisko do wykonania diagnostyki komputerowej silnika oraz układu elektronicznego, - wyposażonym w stanowisko do diagnostyki ogumienia. - Wykonawca powinien móc przyjąć minimum 3 samochody w tym samym czasie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi co najmniej 2-letni staż pracy jako mechanik samochodowy. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w ww. zakresie. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 08:30, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, pok. nr 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi serwisowe dla samochodów w obrębie siedziby biura ANR w Olsztynie, ul. Głowackiego 6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 - obejmuje świadczenie usług serwisowych o których mowa w pkt 1 rozdziału 3 SIWZ samochodów opisanych w załączniku A do SIWZ - Tabela A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi serwisowe dla samochodów w obrębie siedziby biura ANR w Elblągu ul. Nowodworska 10B..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 2 obejmuje świadczenie usług serwisowych o których mowa w pkt 1 rozdziału 3 SIWZ samochodów opisanych w załączniku A do SIWZ - Tabela B..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.