eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Przebudowa trzech dróg w Nadleśnictwie Dynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-11

Dynów: Przebudowa trzech dróg w Nadleśnictwie Dynów
Numer ogłoszenia: 141053 - 2013; data zamieszczenia: 11.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech dróg w Nadleśnictwie Dynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg leśnych. Zamówienie podzielone jest na 3 części: - Część nr 1 Remont (przebudowa) drogi leśnej Borownica - Brzeżawa długości 1000 m - Część nr 2 Przebudowa drogi Borownica - Brzeżawa długości 1 520 m - Część nr 3 Przebudowa drogi Iskań - Dylągowa długości 2 268 m.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości Część nr 1 - 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Część nr 2 - 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych), Część nr 3 - 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Przy składaniu oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwoty sumuje się. 2.Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Przemyśl 32 2030 0045 1110 0000 0090 8710 z dopiskiem: S 2710-7/2013 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Oryginał wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty, należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie w osobnej kopercie (sposób dowolny). 4.Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.07.2013 r. godziny 12:00. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości i formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zmówienia na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej dla każdej części osobno, polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum: - Część nr 1: 130 000,00 zł - Część nr 2: 500 000,00 zł - Część nr 3: 600 000.00 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysonował co najmniej jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane - w specjalności drogowej - (zgodnie z ustawą prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz. U. 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) Uwaga: Dopuszcza się wykazanie spełnienia warunków określonych w pkt. 7.1.4 poprzez przedstawienie osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalnościach inaczej nazwanych lecz wyłącznie takich, które uprawniają do wykonywania tych samych czynności, do których uprawniają uprawnienia budowlane w specjalnościach wymienionych w odpowiednich warunkach. Przez uprawnienia budowlane do sprawowania funkcji kierownika budowy, rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578), albo odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku, gdy wskazane przez wykonawcę osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą one spełniać wymogi określone w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623, ze zm.). Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż; Część nr 1 - 130 000,00 PLN, Część nr 2 - 500 000,00 PLN, Część nr 3 - 600 000,00 PLN Ocena spełnienia warunku udziału w postępowania dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiają w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)Terminu wykonania zamówienia: a)Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo w innych dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej lub błędów projektowych, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego zmian w projekcie; b)Konieczności uzyskania decyzji, uzgodnień, wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, mogących spowodować wstrzymanie robót, objętych niniejszą umową, c)Konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, d)Na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; e)W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót lub spełnienie wymogów technologicznych; f)Jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; g)Jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego; h) Termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. i) Wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, 2) Zmiany zakresu zamówienia spowodowana zmianą dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego; 3) Sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 4) Zmiany zakresu zamówienia powierzanego do wykonania podwykonawcom; 5) Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy; 6) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; 8) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami; 2. Zmiany umowy przewidziane dopuszczalne są na następujących warunkach: - W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności w IV.3)1. pkt 1) termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności oraz w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. - ad pkt IV.3)1. 2) - zmiana zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, - ad pkt IV.3)1.3) - zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększania ceny; - IV.3)1. 1. 1) lit.a),b) c), d), e), f), g), h), i) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Strony mogą wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca, który wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz, zobowiązany jest do przedłużenia terminu jego ważności. 6. Wszelkie zmiany umowy dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci kolejno ponumerowanych Aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów ul Jaklów 2, 36-065 Dynów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Dynów ul Jaklów 2, 36-065 Dynów pokój nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 1.Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które: 1)Zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 2)Nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny (C) - waga kryterium 100%. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 3. Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = (Cn / Co) x 100 pkt gdzie: Pi (C) - przyznane punkty kryterium cena; Cn - najniższa ofertowa cena (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert; Co - cena oferty ocenianej (brutto). 4.Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. 6.Ocenie podlegać będą ceny brutto. 7.Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, (uzyskają taka samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w określonym przez siebie terminie ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 8.W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) . Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. 9.W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto, tj. ceny ofertowej. III.GRUPA KAPITAŁOWA 1.Zamawiający zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., poz.331 z późn. zm) pod pojęciem: 1)grupy kapitałowej- rozumie przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę; 2) przedsiębiorcy - rozumie przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13, d)związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; 3)przejęciu kontroli - rozumie przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a)dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b)uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c)członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d)dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e)prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f)umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę; 2.Wykonawca, wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Treść informacji zawiera pkt 10 Formularza Oferty-załącznik nr 1 do SIWZ) Złożenie podpisanego Formularza Oferty, w którym Wykonawca złoży oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej w pkt 10, potwierdza złożenie informacji o przynależności do grupy kapitałowej. 3.Zamawiający zwraca się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 4.Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami), istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 5.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. 6.Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 Remont (przebudowa) drogi leśnej Borownica - Brzeżawa długości 1000 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia zakres prac obejmuje m.in.: 1) Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe - 1 km - mechaniczne oskardowanie istniejącej nawierzchni na grubości ok. 7 cm - 3 599 m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 3 471 m2 2) Nawierzchnia - warstwa z tłucznia kamiennego frakcji 31,5/60 mm zaklinowana grysem dolomitowym frakcji 4/31,5 mm - 4192 m2 - warstwa z tłucznia kamiennego o frakcji 31,5/60 mm zaklinowana kruszywem łamanym stab. mechanicznie frakcji 2/31,5 mm - 3 194 m2 3) Odwodnienie - wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami podsiębiernymi - odmulanie rowów z rozplantowaniem urobku poza koronę drogi - 465 m3 - montaż wodospustów drewnianych (6 szt. dł. 7m) - 1,89 m3 - przedłużenie przepustu pod zjazdem - 6 m - montaż przepustu rurowego pod zjazdami ławy fundamentowe żwirowe 1,08 m3 - montaż przepustów pod zjazdami -10 szt. 4) Pobocze - uzupełnienie poboczy rumoszem skalnym warstwa po zagęszczeniu 15 cm - 1 865 m2 - plantowanie skarp i dna wykopów - 3 875 m2 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej - załącznik nr 8 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu: Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircza, numer działki ewidencyjnej - 2/7,2/8; Droga przeznaczona do remontu w całości przebiega przez grunty będące w zarządzie PGLLP Nadleśnictwa Dynów. Droga nie posiada wymaganej nośności i normatywnych parametrów technicznych dla tego typu dróg. Szerokość istniejącej nawierzchni jest nieregularna i wynosi od 3,5 - 4,5 m. Przewidziany do remontu odcinek drogi posiada nawierzchnię z rumoszu skalnego śr. grubości ok. 35 cm, na przeważającej części charakteryzuje się dużymi spadkami podłużnymi drogi ( powyżej 2%). Na przedmiotowym odcinku drogi występują zamulone rowy przydrożne. Rowy posiadają przepusty na istniejących zjazdach na drogi boczne i szlaki zrywkowe oraz na zjazdach na składnice przyzrębowe. W ciągu remontowanego odcinka zlokalizowane są trzy przepusty pod korona drogi PCV fi 600. Przepusty nie posiadają murków oporowych. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi Borownica - Brzeżawa długości 1 520 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia zakres prac obejmuje m.in.: 1)Roboty przygotowawcze - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki z powierzchni mijanek, składnic i zjazdów - grubość warstwy 15 cm - 7 786,53 m2 2) Wzmocnienie konstrukcji nawierzchni -oskardowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa kamiennego wraz z zagęszczeniem- 5 320 m2 -warstwa mrozoodporna (piasek, pospółka) grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm- 1 330 m3 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - zagęszczona mechanicznie grubość warstwy po zagęszczeniu 27 cm 1 436,40 m3 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm, zamknięta miałem kamiennym - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 5 320 m2 3)Konstrukcja nawierzchni na powierzchniach jezdni i mijankach -wykonanie koryta gł. 0,20 m pod projektowane mijanki -166,3 m3 -profilowanie i zagęszczenie podłoża pod mijanki- 831,53 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2, warstwa po zagęszczeniu 10 cm x 2 krotne - 831,53 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowana wapnem 20 kg/m2 warstwa po zagęszczeniu 15 cm - 831,53 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm zagęszczona mechanicznie - warstwa po zagęszczeniu 20 cm - 831,53 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 831,53 m2 4) Konstrukcja nawierzchni na składach zrębowych -roboty ziemne - wykonanie koryta gł. 0,13 m pod konstrukcje składu zrębowego- 585,65 m3 -wykopy oraz przekopy na place składowe - 420 m3 -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod składy - 6.095 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm x 2 = 20 cm - 6 095 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 20 kg/m2 grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 6 095 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 6 095 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 6 095 m2 5) Pobocza -ścinanie pobocza, grubość do 10 cm - 2 280 m2 -profilowanie i zagęszczanie podłoża na szerokości 0,50 m - 2 280 m2 -umocnienie poboczy mieszanką kruszywa na szerokości 0,50 m grubość po zagęszczeniu 15 cm - 1520 m2 -wykonanie nasypów - 331,96 m3 -formowanie nasypów- 124,04 m3 6)Odwodnienie -oczyszczenie z namułu przepustów O 0,60 m -11 m, O 0,80 m - 9 m, O 1,00 m - 10 m 7) Montaż wodospustów-96 mb 8) Czyszczenie rowów z namułu - 2710 m 9) Przepusty rurowe pod zjazdami -montaż przepustów z rur O 50 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - 14 m -montaż przepustów z rur O 80 wraz z umocnieniem wlotu i wylotu - 9 m 10)Konstrukcja nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe na granicy pasa drogowego -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 350 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 350 m2 -warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość po zagęszczeniu 20 cm- 350 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm- 350 m2 -podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 350 m2 11) Konstrukcja nawierzchni zjazdów na drogi oddziałowe poza granicą pasa drogowego -profilowanie i zagęszczanie podłoża pod zjazdy - 510 m2 -podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - 510 m2 -warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość warstwy po zagęszczeniu 20cm- 510 m2 -nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm zamknięta miałem kamiennym grubość warstwy po uwałowaniu 20 cm - 510 m2 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej - załącznik nr 10 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11. Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu: Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircz, numer działek ewidencyjnych - 322, 324, 331, 2/2, 2/4, 2/5, 2/7 Planowana do przebudowy droga jest istniejącą od wielu lat drogą utwardzoną. Istniejąca trasa drogi prowadzona jest po terenie górzystym zalesionym. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 Przebudowa drogi Iskań - Dylągowa długości 2 268 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu na powierzchni jezdni, składach zrębowych, mijanek, składnic i zjazdów - grubość warstwy do 15 cm - 8311,76 m2 2) Konstrukcja nawierzchni - wzmocnienie - oskardowanie istniejącej nawierzchni kruszywa kamiennego wraz z zagęszczeniem - 7938 m2 - stabilizowanie nawierzchni piaskiem z zagęszczeniem - grubość warstwy po zagęszczeniu 25cm - 1984,50 m3 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - grubość warstwy po zagęszczeniu 27 cm - 2143,26 m3 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm, zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym 0,075/4 mm - grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm - 7 938 m2 3) Konstrukcja nawierzchni na powierzchniach jezdni i mijankach - roboty ziemne wykonane koparkami pod konstrukcję mijanki 532,95 m3 z transportem na odległość do 1 km - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod mijanki - 2 664,76 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2, warstwa dolna po zagęszczeniu 10cm x 2 krotne - 2 664,76 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 20 kg/m2 warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm - 2 664,76 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 2 664,76 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym warstwa górna 10 cm - 2 664,76 m2 4) Konstrukcja nawierzchni na składach zrębowych - roboty ziemne wykonane koparkami gąsienicowymi z transportem urobku na odległość do 1 km - 562,51 m3 - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne składu - 4 327 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego spoiwem (wapnem) 15 kg/m2 warstwa dolna po zagęszczeniu 10 cm x 2 krotne - 4 327 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego spoiwem (wapnem) 20 kg/m2 warstwa górna po zagęszczeniu 15 cm - 4 327 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm zagęszczona mechanicznie warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm - 4 327 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem kamiennym warstwa górna po uwałowaniu 10 cm - 4 327 m2 5) Pobocza - ścinanie poboczy grubości do 10 cm- 3 402 m2 - profilowanie i zagęszczanie podłoża na szerokości 0,50 m - 3 402 m2 - umocnienie poboczy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm zastabilizowanie - grubość po zagęszczeniu 15 cm - 2 268 m2 - wykonanie nasypów koparkami - 453,6 m3 6) Odwodnienie - oczyszczenie z namułu przepustów rurowych O 40 - 24 m, O 50 - 16 m, O 60 - 9 m, O 120 - 25 m - montaż wodospustów -144 mb - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp- 5300 m - umocnienie skarp i dna rowów płytami betonowymi 35x35x5 cm na podsypce cementowo- piaskowej 517 m2 - montaż przepustów pod zjazdami O 40-7m ,O 50 - 24 m,O 60 - 8 m,O 80 - 8 m 7) Zjazdy na drogi oddziałowe do granicy pasa drogowego - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu - 600 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 600 m2 - warstwa odcinająca (piasek, pospółka) - grubość po zagęszczeniu 20 cm - 600 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm - warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm -600 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5/63 mm - warstwa górna po zagęszczeniu 10 cm - 600 m2 8) Zjazdy na drogi oddziałowe poza granice pasa drogowego - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne zjazdu 720 m2 - podbudowa z gruntu stabilizowanego wapnem 15 kg/m2 - warstwa po zagęszczeniu 10 cm - 720 m2 - warstwa odcinająca (piasek, pospółka) grubość po zagęszczeniu 20 cm -720 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego 31,5/63 mm zaklinowana klincem 4/31,5 mm i zamknięta miałem, warstwa po uwałowaniu 20 cm - 720 m2. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Miejsce realizacji zamówienia oraz charakterystyka istniejącego obiektu: Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Dubiecko, numer działek ewidencyjnych - 193/3,193/4,193/5,193/6,193/7,193/8,193/9 Planowana do przebudowy droga jest istniejącą od wielu lat drogą utwardzoną. Istniejąca trasa drogi prowadzona jest po terenie górzystym zalesionym. Wymagany okres gwarancji 36 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.