eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane obejmujące remont obiektu nr 47 oraz wykonanie ogrodzenia wraz z instalacjami teletechnicznymi i alarmowymi dla obiektu nr 47 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wiosennej 4a w Kołobrzegu (PKOB 2420).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Szczecin: Roboty budowlane obejmujące remont obiektu nr 47 oraz wykonanie ogrodzenia wraz z instalacjami teletechnicznymi i alarmowymi dla obiektu nr 47 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wiosennej 4a w Kołobrzegu (PKOB 2420).
Numer ogłoszenia: 140950 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 452026, 261 452000, faks 261 452024, 261 452029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane obejmujące remont obiektu nr 47 oraz wykonanie ogrodzenia wraz z instalacjami teletechnicznymi i alarmowymi dla obiektu nr 47 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wiosennej 4a w Kołobrzegu (PKOB 2420)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących remont obiektu nr 47 oraz wykonanie ogrodzenia wraz z instalacjami teletechnicznymi i alarmowymi dla obiektu nr 47 na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wiosennej 4a w Kołobrzegu (PKOB 2420). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie TAJNE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: - projekcie wykonawczym; - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 1) wykonawca w ramach zawartej umowy zawiadomi ZWINB, na podstawie pełnomocnictw zamawiającego, o zakończeniu robót budowlanych lub uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, jeśli w decyzji o pozwoleniu na budowę zostanie nałożony taki obowiązek; 2) wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 21). 3) wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą, oraz przekaże zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w jej art. 60, tj. dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. Dokumentację powykonawczą należy wykonać bez wykorzystania systemów teleinformatycznych Wykonawcy. UWAGA: Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 450.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120 000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie TAJNE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać: a) Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej TAJNE; b) ważną Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); c) kancelarię tajną.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nabyli wiedzę i doświadczenie wykonując minimum 2 roboty budowlane polegające na remoncie, budowie lub przebudowie budynków każda obejmująca swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne wraz z montażem systemów włamania i napadu, kontroli dostępu oraz systemów telewizji dozorowej o wartości minimum 1.500.000,00 zł łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i odpowiedzialnymi za ochronę informacji niejawnych, tj. posiadają: a) pracowników do kierowania robotami budowlanymi: - minimum 1 osobę posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzen cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) pracowników przewidzianych do realizacji prac: - minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, - minimum 2 instalatorów, posiadających uprawnienia w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; - zespół pracowników, którzy będą wykonywali wszystkie prace remontowo-budowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku nr 47- minimum 12 osób, W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje pracownikami wymienionymi w części VII ust. 1 pkt 3) lit. a) i b) SIWZ może zaangażować pracowników spoza firmy ale pod warunkiem, że posiadają wszystkie wymagane uprawnienia, ponadto na czas realizacji zadania musi związać ich z firmą umowami. Pracownicy wymienieni w części VII ust. 1 pkt 3) lit. a), b) SIWZ oraz dodatkowo kierownik firmy muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa do poziomu co najmniej TAJNE, oraz aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. 2) Harmonogram rzeczowo - finansowy z wypełnioną kolumną nr 3 i 4 oraz wrysowanym liniowo czasokresem realizacji poszczególnych elementów robót. 3) Oświadczenie o posiadaniu: a) Świadectwa Bezpieczeństwa Przemysłowego co najmniej II stopnia do klauzuli co najmniej TAJNE; b) ważnej Koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); c) kancelarii tajnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych lub zmiany technologii na korzystniejszą, nowocześniejszą, tańszą niż określona w SIWZ, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów, c) wprowadzenia do dokumentacji projektowej zmian, o których mowa w art. 36a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 ze zm.) wymagających zgody projektanta, d) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, e) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości elementów związanych z robotą budowlaną, f) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy, g) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - konieczności wykonania zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), warunkujących wykonanie przedmiotu zamówienia, - wstrzymania wykonania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy, Uwaga: powyższe będzie możliwe pod warunkiem potwierdzenia przez inspektora nadzoru w dokumentacji budowy wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu, h) uzasadnionej rezygnacji z wykonania części robót budowlanych w wyniku zmian wprowadzonych do dokumentacji projektowej, i) zmiany kierownika budowy lub kierowników robót. Warunkiem zmiany będzie posiadanie przez te osoby uprawnień, takich jak wskazane w ofercie, j) zmiany podwykonawcy robót wskazanych w ofercie, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego na zatrudnienie nowego podwykonawcy, k) zmiany dopuszczającej do realizacji części zamówienia podwykonawcy w sytuacji nieprzewidzianej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, l) zmiany limitu finansowego w danym roku budżetowym, m) zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich, n) zmiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy, o) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. p) zmiany w harmonogramie rzeczowo - finansowym na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz po zaakceptowaniu zmiany przez Zamawiającego, q) zmiany terminu złożenia faktury, r) zmiany wysokości zaliczki, s) zmiana procentowa wartości ostatniej faktury. W przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność wprowadzenia takich zmian, zostaną wprowadzone do umowy aneksem na warunkach uzgodnionych przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w pkt I.1 niniejszego ogłoszenia..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Opis kryteriów, ich znaczenie i sposób oceny ofert. - cena - 90 % - skrócenie terminu wykonania zamówienia - 10 % Cena 90% + skrócenie terminu wykonania zamówienia 10% = łącznie 100% Znaczenie: Kryterium: cena 90% (cena najniższa otrzymuje 90 punktów) Kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia 10% (maksymalne skrócenie terminu o 30 dni otrzymuje 10 punktów) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez wykonawcę 100 punktów (cena 90 punktów + skrócenie terminu wykonania 10 punktów) Liczba punktów za kryterium cena Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Cena zostanie określona wg wzoru: Pc = X/Y x 90 Pc - obliczone punkty za kryterium cena X - cena najniższa badanych ofert (zł) Y - cena oferty badanej (zł) Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 90 pkt Liczba punktów za kryterium skrócenie terminu wykonania zamówienia Liczba punktów przyznana przez Zamawiającego za kryterium Termin zostanie określona wg wzoru: Pt = X/Y x 10 Pt - liczba punktów przyznanych za kryterium skrócenie terminu wykonania zamówienia X - skrócenie terminu wykonania zamówienia zadeklarowane przez wykonawcę (w dniach: od 1 dnia do 30 dni maksymalnie) Y - maksymalne skrócenie terminu wykonania zamówienia Maksymalna ilość punktów możliwych do uzyskania przez oferenta: 10 pkt Wykonawca, który nie zaoferuje skrócenia terminu wykonania zamówienia otrzyma 0 pkt. Warunki brzegowe dla kryterium skrócenie terminu wykonania zamówienia - termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż 450 dni; - maksymalny czas skrócenia terminu wykonania zamówienia wynosi 30 dni; - jeżeli wykonawca nie zaoferuje skrócenia terminu wykonania zamówienia otrzyma 0 punktów Dokonując oceny Zamawiający zsumuje punkty w odniesieniu do kryterium ceny i terminu wg następującego wzoru: Po (Punkty oferty) = Pc (Punkty cena) + Pt (Punkty termin) Kryterium ceny przyznano wagę 90% ze względu na fakt, iż ma ona podstawowe znaczenie dla Zamawiającego i wynika z obowiązku racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych (obligatoryjne kryterium oceny ofert stosownie do zapisu art. 91 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). Kryterium skrócenie terminu wykonania zamówienia przyznano wagę 10% gdyż przyspieszenie realizacji zadania wiąże się z wcześniejszym dostosowaniem obiektu do aktualnych przepisów techniczno-budowlanych oraz niezbędnych potrzeb i wymagań użytkownika, a przede wszystkim zapewni planowane na 2016 r. przekazanie go do eksploatacji. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród wszystkich niepodlegających odrzuceniu ofert wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według powyższych wzorów zostanie uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.