eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona mienia na terenie parku Dreszera oraz zieleńca przy ul. Broniwoja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Warszawa: Ochrona mienia na terenie parku Dreszera oraz zieleńca przy ul. Broniwoja
Numer ogłoszenia: 140623 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia na terenie parku Dreszera oraz zieleńca przy ul. Broniwoja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona parku i zieleńca oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie, że wykonawca posiada koncesję wydaną przez MSW na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi polegającej na ochronie mienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł. W przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza się wykazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych) , ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez zamawiającego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać co najmniej jedną usługę polegającą na ochronie mienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w formie oryginałów w przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków w szczególności, (wzór druku załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. - Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.mokotow.waw.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: . Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a)wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b)formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d)pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e)poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek, f)dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g)dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej ( załącznik nr 1 do treści ogłoszenia) dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 800,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 92.500,00 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.). O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 15

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 02.10.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście E.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Podstawowy czas licytacji 15 minut. Zamawiający zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta.

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

UMOWA NR MOK.................... zawarta w dniu........................... w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawą - Dzielnicą Mokotów, z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m. st. Warszawy z dnia ................................................oraz pełnomocnictwa Prezydenta m. st. Warszawy z dnia .................................................................przez: ........................................... - Burmistrza Dzielnicy Mokotów ............................................- Zastępcę Burmistrza Dzielnicy Mokotów zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, a: zwanym dalej WYKONAWCĄ który wyłoniony został na podstawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm., w zakresie objętym zamówieniem o następującej treści: § 1 Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na ochronie mienia na terenie parku G. Dreszera oraz zieleńca przy ul. Broniwoja, poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko chronionemu mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, zwanej dalej usługą Monitorowanie budynku toalety w parku Dreszera odbywa się drogą radiową. System alarmowy stanowi własność m. st. Warszawy Dzielnica Mokotów. Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym obiektów i oświadcza, że stan ogrodzenia, bram i furtek umożliwia prawidłowe wykonanie umowy. Zakres i warunki wykonywania usług są określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. § 2 Umowa zostaje zawarta na okres: od 01.11.2015 r. do dnia 31.10.2016 r. § 3 Za prawidłowe wykonanie usługi w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie nie większe niż brutto :......................... zł słownie: ................................................................................................... wynikające z formularza cenowego ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1, w tym w roku 2015 zostanie wypłacone wynagrodzenie nie wyższe niż kwota brutto..........., a w roku 2016 wynagrodzenie nie wyższe niż kwota brutto ........ Strony umowy ustalają, iż będą dokonywały w okresie obowiązywania umowy rozliczeń finansowych obejmujących poszczególne miesiące kalendarzowe wykonywania usług. Strony umowy uzgadniają, że za wykonane usługi w każdym miesiącu kalendarzowym Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT częściowe. § 4 Wykonawca oświadcza że: posiada wiedzę, doświadczenie oraz potencjał niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia, legitymuje się wszelkimi niezbędnymi w świetle obowiązujących przepisów prawa zezwoleniami na prowadzenie działalności będącej przedmiotem umowy. § 5 Do obowiązków Zamawiającego należy: wskazanie osób, którym przekazywane będą informacje na temat sygnałów z lokalnego systemu alarmowego przyjętych przez Wykonawcę; zapewnienie stałego kontaktu z osobami, o których mowa w pkt. 1; utrzymywanie systemu alarmowego w stanie dobrej sprawności technicznej poprzez systematyczne dokonywanie czynności konserwacyjnych przez uprawnionego instalatora; wykonywanie okresowych kontroli prawidłowego działania systemu alarmowego; zapłata wynagrodzenia za usługi Wykonawcy. § 6 1. Do obowiązków Wykonawcy poza innymi wymienionymi w umowie należą w szczególności: zapewnienie co najmniej jednego pracownika ochrony mienia na terenie parku G. Dreszera i zieleńca przy ul. Broniwoja; niezwłoczne zawiadomienie Policji i Straży Miejskiej o stwierdzonym przestępstwie lub wykroczeniu przeciwko chronionemu mieniu lub osobom przebywającym w miejscach wskazanych w pkt 1; monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku toalety; podejmowanie interwencji na każdy sygnał alarmowy; rejestrowanie sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego; rejestrowanie wszelkich informacji przekazanych odbiorcom wymienionym przez Zamawiającego; udostępnienie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów, o których mowa w pkt 5 i 6, na jego pisemne żądanie; zapewnienie Zamawiającemu łączności w celu odbioru poleceń, uwag i dyspozycji Zamawiającego pod nr tel. fax. ........................... 2. Osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy jest ...... § 7 Strony umowy uzgadniają, że za wykonane usługi w każdym miesiącu kalendarzowym obowiązywania umowy Wykonawca będzie wystawiał na koniec każdego miesiąca fakturę VAT częściową za usługi wykonane w poprzednim miesiącu. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę poszczególnych faktur będą protokoły odbioru usług podpisane i zaakceptowane przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie dokonana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ............................... w terminie 21 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego poleceniem zapłaty Strony zgodnie ustalają, że zmiana rachunku wykonawcy nie wymaga zmiany zapisów niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego na piśmie o zmianie numeru swojego rachunku. Faktury muszą być wystawione w okresie do 7 dni od daty podpisania protokołu odbioru prac przez Zamawiającego i dostarczone najpóźniej w ciągu 7 dni od daty ich wystawienia. Wyjątek stanowi faktura za prace wykonane w miesiącu listopadzie, gdzie faktura winna być dostarczona do 10 grudnia 2015 r. Faktura winna być wystawiona na: Nabywca Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 NIP 525-22-48-481 i Odbiorca Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów ul. Rakowiecka 25/27 i dostarczona do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Mokotów Warszawa, ul. Wiktorska 91 A. § 8 Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania Wykonawcy kary umownej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: za każdorazowe stwierdzone przez Zamawiającego niewykonanie lub nienależyte wykonanie czynności określonej w załączniku nr 2 do umowy (obowiązków umownych) w wysokości 0,2 % wynagrodzenia umownego brutto za każde uchybienie z osobna, z tytułu wypowiedzenia umowy przez Wykonawcę albo Zamawiającego z przyczyn dotyczących Wykonawcy w wysokości 20 % wynagrodzenia umownego brutto, określonego w § 3 ust. 1 umowy. Strony umowy zgodnie ustalają, że Zamawiający może potrącać kary z wynagrodzenia umownego bez dodatkowych wezwań do zapłaty. Strony ustalają, że jeżeli w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, wysokość szkody poniesionej przez Zamawiającego, przekroczy wysokość zastrzeżonych kar umownych , o których mowa w ust. 1, Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych przewidzianych w Kodeksie cywilnym. Jeżeli w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, powstanie szkoda w chronionym mieniu, Wykonawca niezależnie od kar umownych jest zobowiązany do naprawienia szkody w pełnej wysokości - obejmującej pełne koszty przywrócenia stanu przed szkodą. Dokonane potrącenia i naliczone kary umowne nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku wykonania usług we właściwy sposób i w całym zakresie. § 9 Strony umowy zgodnie ustalają, że Zamawiający może odstąpić od umowy bez wyznaczania dodatkowego terminu, w szczególności w następujących przypadkach: chociażby jednorazowego stwierdzonego przez Zamawiającego nie wywiązywania się przez Wykonawcę z któregokolwiek obowiązku umownego, zajęcia przez organ egzekucyjny wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy, utraty zezwoleń przywołanych w § 4 pkt.2. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, Zamawiający jest zobowiązany do odbioru robót wykonanych do chwili ich przerwania. Odstąpienie od umowy nie ma wpływu na możliwość żądania i dochodzenia przez Zamawiającego od Wykonawcy kar umownych wynikających z niniejszej umowy. § 10 Wszelkie powiadomienia, czy wezwania dla drugiej strony w wykonaniu postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej i będą przesłane listem poleconym na adres strony, określony w umowie, za potwierdzeniem odbioru. W razie zaniedbania obowiązku zawiadomienia o zmianie adresu, korespondencje wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nie odebraną, uważa się za doręczoną w dacie zwrotu korespondencji. Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesji wierzytelności, wynikającej z niniejszej umowy. Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych, mogących powstać w przyszłości sporów na tle jej wykonania. Zamawiający oświadcza, iż jest płatnikiem podatku VAT i posiada NIP 525-22-48-481. § 11 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m. st. Warszawy. § 12 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy: ustawy - Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie osób i mienia . § 13 W przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy do rozpoznania sporu będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. § 14 Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 15 Umowę niniejszą sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach - 1 egz. dla Wykonawcy, 2 egz. dla Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.