eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-03

Jordanów: Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania
Numer ogłoszenia: 140398 - 2016; data zamieszczenia: 03.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131355 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 2693510, faks 18 2693526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót wykończeniowych na krytej pływalni w Naprawie oraz oddanie obiektu do użytkowania. Zakres prac obejmuje min: 1) Wykonanie niecek basenów ze stali nierdzewnej - basen pływacki o wymiarach 16,67x 8,5 m - basen wielofunkcyjny o wymiarach 12,93x 8,36 m - wanna SPA 2) Wykonanie technologii uzdatniania wody opartej na elektrolizie soli. 3) Montaż kolektorów słonecznych próżniowych - 40 szt. 4) Wykonanie instalacji niskoprądowych. 5) Roboty wykończeniowe: - malowanie pomieszczeń ogólnodostępnych, - malowanie i ułożenie ceramiki na hali basenowej, - zakup i montaż podstawowego wyposażenia, - zakup i montaż dźwigu osobowego. 6) Dokończenie budowy dróg i chodników. 7) Roboty ziemne wokół krytej pływalni. 8) Rozruch techniczny i technologiczny pływalni oraz oddanie do użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ, projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne -załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Obowiązki Wykonawcy 1) Organizacja zaplecza budowy oraz ponoszenie kosztów zużycia prądu, wody i oleju opałowego w czasie budowy, 2) Wykonanie wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganych jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, wykonanie prób i rozruchu jak również dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 3) Odpowiednie zabezpieczenie terenu, zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i śmieci, 4) poniesienie kosztów ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 5) Wykonawca wykona roboty przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu, 6) Dostawę wszelkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca, 7) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 8 a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. b)Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w/w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy pzp. 9) Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) przedmiarem robót b) projektem budowlanym c) specyfikacją techniczną c) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami i standardami. 10) Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca do odbioru końcowego zobowiązany jest dostarczyć: - pozytywny protokół odbioru z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (ul. Marii Konopnickiej 7, 34-200 Sucha Beskidzka), - pozytywny protokół odbioru z Państwowej Straży Pożarnej (ul. Makowska 26, 34-200 Sucha Beskidzka), - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 3 egzemplarzach, - oświadczenie kierownika budowy, - atesty, aprobaty techniczne, świadectwa zgodności na wbudowane materiały, - dokumentację powykonawczą, dziennik budowy, - protokoły badań i sprawdzeń. 11) Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z rozdziałem XXIII. Uwaga jest to jedno z kryterium oceny ofert. W ofercie należy zadeklarować liczbę miesięcy udzielanej gwarancji i rękojmi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTRAVI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Komorowskich 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3641159,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4772400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4772400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5438427,24

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.