eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa zestawów urządzeń do badania twardości (wytrzymałości) gruntu oraz systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Kraków: Zakup i dostawa zestawów urządzeń do badania twardości (wytrzymałości) gruntu oraz systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS
Numer ogłoszenia: 140245 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 132 569, faks 261 132 510.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów urządzeń do badania twardości (wytrzymałości) gruntu oraz systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń do badania twardości oraz systemu urządzeń do precyzyjnych pomiarów innych miejsc startów i lądowań z podziałem na części: Część nr 1 - zakup i dostawa zestawów urządzeń do badania twardości (wytrzymałości) gruntu. Część nr 2 - zakup i dostawa systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00-6, 38.11.21.00-4, 38.41.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał szczegółowo warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego powinny uzyskać pozwolenie na wejście na teren JW 4724, które uzyskuje się na wniosek skierowany do Dowódcy JW 4724 na 14 dni przed terminem wejścia na teren JW 4724, celem przeprowadzenia stosowniej procedury

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej: Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadkach: wystąpienia siły wyższej tj. wystąpienia zdarzenia losowego, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, wówczas termin będzie wydłużony o czas w którym dostawą nie mogła być realizowana zgodnie z jej postanowieniami, wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności (w tym w wydaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, koncesji itp.) przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, wówczas termin będzie wydłużony o czas w którym dostawa nie mogła być realizowana zgodnie z jej postanowieniami, zmiany opinii właściwego organu administracji państwowej w drodze, której zaistniała konieczności pozyskania dodatkowych pozwoleń, zezwoleń, koncesji itp, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a został zobligowany przez właściwy organ do ich pozyskania, wówczas termin będzie wydłużony o czas potrzebny do wydania wymaganego dokumentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.wp.mil.pl, bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 4724,ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, lub faksem +48 261 132 510, lub drogą elektroniczną e-mail: jw4724.przetargi@wp.mil.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 14:00, miejsce: JW 4724, ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków w kancelarii jawnej bud. nr 2, pok.19 w godz. od 8:00-15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa zestawów urządzeń do badania twardości (wytrzymałości) gruntu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jeden komplet musi zawierać: urządzenie do badania twardości gruntu wraz z elektroniczną klawiatura oraz wejściem USB; drukarka przenośna kompatybilna z urządzeniem. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. typu oferowanego sprzętu dla poszczególnej części zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00-6, 38.11.21.00-4, 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa systemów urządzeń do geodezyjnych precyzyjnych pomiarów satelitarnych GNSS zawierający: cztery narzędzia pomiarowe GPS GIG wraz z akcesoriami do wyznaczenia IMSL; dwa modułowe zestawy narzędzi GNSS do precyzyjnych pomiarów IMSL; dwa precyzyjne dalmierze do wyznaczenia IMSL Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ oraz w Oświadczeniu Wykonawcy dot. typu oferowanego sprzętu dla poszczególnej części zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.60.00-6, 38.11.21.00-4, 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.