eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Utrzymanie oznakowania dróg powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2015 r z podziałem na 2 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Kraków: Utrzymanie oznakowania dróg powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2015 r z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 140002 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania dróg powiatowych na terenie powiatu krakowskiego w 2015 r z podziałem na 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa oznakowania pionowego w 2015 r. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowania pionowego w zakresie przedstawionym w Kosztorysie ofertowym - załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji. 1.1. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w kosztorysie ofertowym i w Specyfikacjach Technicznych (ST). 1.2. Ilości objęte przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi) i mogą ulec zmniejszeniu-zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 1.3. Termin wykonania: 30.10.2015 1.4. Wymagania dotyczące dostawy przedstawia Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót (ST) związanych z wykonaniem zamówienia. 1.5. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: 1) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (ST); 2) dostawę oznakowania sukcesywnie w miarę wskazań przez Zamawiającego. 3) Awaryjna dostawa znaków drogowych w przypadku zdarzeń losowych w pierwszym dniu roboczym od przekazania zgłoszenia w formie tel./fax. lub za pomocą poczty elektronicznej, 4) wykonanie zleconych przez ZDPK dostaw należy wykonać w terminie: a) maksymalnie do 7 dni od wysłania zlecenia przez Zamawiającego (ZDPK) - w przypadku zleceń pilnych, b) maksymalnie do 21 dni od wysłania zlecenia przez Zamawiającego (ZDPK) - w przypadku zleceń planowanych. 5) na dostawę Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: Znaki pionowe - 3 lata (36 miesięcy) od dnia dostawy i odbioru wykonania zadania przez Zamawiającego, okres trwałości folii odblaskowej - 5 lat (60 miesięcy) od dnia odbioru; Zadanie nr 2 - Utrzymanie oznakowania poziomego w 2015r. Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie oznakowania poziomego w roku 2015- malowanie przejść dla pieszych, linii, strzałek i innych elementów oznakowania poziomego w zakresie przedstawionym w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1.2 do niniejszej specyfikacji. 2.1. Zakres robót obejmuje: Utrzymanie oznakowania poziomego w roku 2015- tj. malowanie przejść dla pieszych, linii, strzałek i innych elementów oznakowania poziomego w zakresie przedstawionym w kosztorysie ofertowym - zał. nr 1.2 do niniejszej specyfikacji, (po informacji telefonicznej od inspektora, uzupełnionej schematem oznakowania przesłanego elektronicznie) 2.2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w kosztorysie ofertowym i w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST). 2.3. Dokładna lokalizacja i zakres robót przekazanych do wykonania na poszczególnych drogach, będą określone w zleceniach przesyłanych przez upoważnionych pracowników ZDPK. Termin wykonania: 30.10.2015 r. 2.4. Ilości robót objętych przetargiem są ilościami orientacyjnymi (przewidywanymi) i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2.5. Wymagania dotyczące robót przewidzianych do wykonania przedstawia Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót (SST) związanych z wykonaniem zamówienia. 2.6. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz potrzeb Zamawiającego, wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zapewnia: 1) wykonanie wszystkich robót zgodnie ze Szczegółowa Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót (SST) dotyczącą danej roboty oraz Instrukcjami, które dotyczą oznakowania dróg; 2) wykonanie prac na wszystkich drogach objętych przedmiotem zamówienia; 3) dostawę wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (SST); 4) wykonanie zleceń sukcesywnie w miarę wskazań przez Zamawiającego; 5) awaryjne dostarczenie oznakowania w przypadku zdarzeń losowych (drogowych i katastrof budowlanych) w 1 dniu roboczym od przekazania zgłoszenia w formie tel./fax. lub za pomocą poczty elektronicznej, 6) wykonanie zleconych przez ZDPK robót Wykonawcy należy wykonać oraz zgłosić do odbioru (pismo wysłane za pomocą fax-u na nr tel. 12 637 10 63 lub przez email, wraz z obmiarem robót sporządzonego w arkuszu kalkulacyjnym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ST) przez Zamawiającego w terminie: a) maksymalnie do 7 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego (ZDPK) - w przypadku zleceń pilnych, b) maksymalnie. do 21 dni od przekazania zlecenia przez Zamawiającego (ZDPK) - w przypadku zleceń planowanych. 7) całodobową łączność telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną z Zamawiającym, celem przyjęcia zleceń robót, 8) na wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: - linie segregacyjne, przejścia dla pieszych i inne elementy wykonane metodą cienkowarstwową - 12 miesięcy - niezależnie od jakości nawierzchni asfaltowej; - linie segregacyjne, przejścia dla pieszych i inne elementy wykonane metodą grubowarstwową - 60 miesięcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.22.00 - Znaki drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie Nr 1 - 2 000,00 PLN Zadanie Nr 2 - 2 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1 - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę oznakowania pionowego. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz dostaw- załącznik nr 5.1 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla zadania nr 2 - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące utrzymanie oznakowania poziomego w zakresie malowania przejść dla pieszych i innych elementów oznakowania poziomego. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - załącznik nr 5.2 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku składania oferty na Zadania nr 2 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli dysponuje kierownikiem budowy/ kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami drogowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu uprawnień załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - Termin realizacji zleceń planowanych - 5

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.