eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie remontu elewacji frontowej oraz docieplenia ścian szczytowych i tylnych budynku przy ul. Wajdeloty 14 oraz zagospodarowania terenu podwórza wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Białej 12, 13 i 14 i Wajdeloty 14 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-11

Gdańsk: Wykonanie remontu elewacji frontowej oraz docieplenia ścian szczytowych i tylnych budynku przy ul. Wajdeloty 14 oraz zagospodarowania terenu podwórza wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Białej 12, 13 i 14 i Wajdeloty 14 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 139998 - 2015; data zamieszczenia: 11.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji frontowej oraz docieplenia ścian szczytowych i tylnych budynku przy ul. Wajdeloty 14 oraz zagospodarowania terenu podwórza wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Białej 12, 13 i 14 i Wajdeloty 14 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie renowacji elewacji frontowej oraz docieplenia i kolorystyki pozostałych elewacji budynku wraz z zaizolowaniem i dociepleniem ścian fundamentowych budynku przy ul. Wajdeloty 14 oraz zagospodarowania terenu podwórza łącznie z budową sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Białej 12, 13 i 14 oraz Wajdeloty 14.
2. Zakres robót obejmuje:
a) wykonanie remontu elewacji frontowej oraz docieplenia ścian szczytowych i tylnych budynku przy ul. Wajdeloty 14
- remont i prace konserwatorskie elewacji frontowych budynku,
- renowacja stolarki okiennej,
- wymiana stolarki drzwiowej wejścia narożnego,
- konserwacja głównych drewnianych drzwi do budynku,
- ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką-mokrą z zastosowaniem wełny mineralnej dla tylnych i bocznych elewacji budynku,
- przedłużenie okapu wskutek wysunięcia połaci elewacji i ocieplenia,
- wymiana obróbek blacharskich, opierzenia i parapetów,
- wymiana orynnowania i rur spustowych,
- wykonanie izolacji ścian fundamentowych budynku od strony podwórza,
- wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych,
- wykonanie nowych studzienek okien piwnicznych od strony podwórza,
- wykonanie nowej opaski drenażowej budynku od podwórza,
- wymiana posadzki schodów wejściowych tylnych,
b) zagospodarowanie terenu podwórza wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej przy ul. Białej 12, 13 i 14 i Wajdeloty 14
- wykonanie ciągów pieszych i jezdnych,
- wykonanie zagospodarowania zieleni,
- wykonanie wiat śmietnikowych,
- wykonanie ławek,
- wykonanie naprawy i renowacji zabytkowego ogrodzenia,
- wykonanie naprawy i renowacji muru oporowego,
- wykonanie nowej kanalizacji deszczowej,
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
3.1. Projekt wykonawczy renowacji elewacji frontowej wraz z projektem docieplenia ścian szczytowych i tylnych oraz robotami towarzyszącymi. Budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową w parterze ul. Wajdeloty 14, 80-437 Gdańsk, Działka Nr 482, Obręb 042 - załącznik nr 1 do siwz.
- Rysunek nr PW 01 - Plan sytuacyjny - załącznik nr 1.1 do siwz,
- Rysunek nr PW 02 - Elewacja 1 półn. i 2 półn.-wsch. - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.2 do siwz,
- Rysunek nr PW 03 - Elewacja 3 wschodnia - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.3 do siwz,
- Rysunek nr PW 04 - Elewacja 4 płd. i 6 płd. - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.4 do siwz,
- Rysunek nr PW 05 - Elewacja 5 zach. i 7 zach. - Inwentaryzacja - załącznik nr 1.5 do siwz,
- Rysunek nr PW 06 - Elewacja 1 półn. i 2 półn.-wsch. - Projekt - załącznik nr 1.6 do siwz,
- Rysunek nr PW 07 - Elewacja 3 wschodnia - Projekt - załącznik nr 1.7 do siwz,
- Rysunek nr PW 08 - Elewacja 4 płd. i 6 płd. - Projekt - załącznik nr 1.8 do siwz,
- Rysunek nr PW 09 - Elewacja 5 zach. i 7 zach. - Projekt - załącznik nr 1.9 do siwz,
- Rysunek nr PW 10 - Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - załącznik nr 1.10 do siwz,
- Rysunek nr PW 11 - Detal 1 - Przekrój przez system izolacji - załącznik nr 1.11 do siwz,
- Rysunek nr PW 12 - Detal 2 - Ułożenie płyt z wełny mineralnej - załącznik nr 1.12 do siwz,
- Rysunek nr PW 13 - Detal 3 - Sposób klejenia płyt z wełny mineralnej - załącznik nr 1.13 do siwz,
- Rysunek nr PW 14 - Detal 4 - Mocowanie mechaniczne wełny mineralnej - załącznik nr 1.14 do siwz,
- Rysunek nr PW 15 - Detal 5 - Zbrojenie narożników otworów - załącznik nr 1.15 do siwz,
- Rysunek nr PW 16 - Detal 6 - Docieplenie krawędzi wklęsłej - załącznik nr 1.16 do siwz,
- Rysunek nr PW 17 - Detal 7 - Docieplenie muru podokiennego - załącznik nr 1.17 do siwz,
- Rysunek nr PW 18 - Detal 8 - Docieplenie nadproży - załącznik nr 1.18 do siwz,
- Rysunek nr PW 19 - Detal 9 - Docieplenie ościeży okiennych - załącznik nr 1.19 do siwz,
- Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcza rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku - załącznik nr 1.20 do siwz,
- Wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy - załącznik nr 1.21 do siwz,
- Zdjęcia krat ozdobnych drzwi wejściowych (załącznik nr 6) - załącznik nr 1.22 do siwz,
- Zdjęcia stylizowanych daszków nad drzwi wejściowe (załącznik nr 7) - załącznik nr 1.23 do siwz,
- Zdjęcia oświetlenie (załącznik nr 8) - załącznik nr 1.24 do siwz,
- Główne wytyczne dla oświetlenia - załącznik nr 1.25 do siwz,
3.2. Projekt budowlany renowacji elewacji frontowej wraz z projektem docieplenia ścian szczytowych i tylnych oraz robotami towarzyszącymi. Budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową w parterze ul. Wajdeloty 14, 80-437 Gdańsk, Działka Nr 482, Obręb 042 - załącznik nr 2 do siwz.
- Rysunek nr PB 01 - Plan sytuacyjny - załącznik nr 2.1 do siwz,
- Rysunek nr PB 02 - Elewacja 1 półn. i 2 półn.-wsch. - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.2 do siwz,
- Rysunek nr PB 03 - Elewacja 3 wschodnia - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.3 do siwz,
- Rysunek nr PB 04 - Elewacja 4 płd. i 6 płd. - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.4 do siwz,
- Rysunek nr PB 05 - Elewacja 5 zach. i 7 zach. - Inwentaryzacja - załącznik nr 2.5 do siwz,
- Rysunek nr PB 06 - Elewacja 1 półn. i 2 półn.-wsch. - Projekt - załącznik nr 2.6 do siwz,
- Rysunek nr PB 07 - Elewacja 3 wschodnia - Projekt - załącznik nr 2.7 do siwz,
- Rysunek nr PB 08 - Elewacja 4 płd. i 6 płd. - Projekt - załącznik nr 2.8 do siwz,
- Rysunek nr PB 09 - Elewacja 5 zach. i 7 zach. - Projekt - załącznik nr 2.9 do siwz,
- Karta terenu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Wrzeszcza rejon tzw. Drogi Czerwonej i ulicy Wajdeloty w mieście Gdańsku - załącznik nr 2.10 do siwz,
- Wypis z rejestru gruntów + wyrys z mapy - załącznik nr 2.11 do siwz,
- Oświetlenie zdjęcie - załącznik nr 2.12 do siwz,
- Główne wytyczne dla oświetlenia - załącznik nr 2.13 do siwz,
3.3. Dokumentacja konserwatorskich badań stratygraficznych i program prac konserwatorskich. Elewacji budynku przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - załącznik nr 3 do siwz.
- Fotografie elewacji budynku przy ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - załącznik nr 3.1 do siwz.
3.4. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu podwórza oraz wjazdu na działkę Gdańsk, ul. Wajdeloty 14, dz. Nr 482, Obr. 042, ul. Biała 12, 13, 14, dz. Nr 483, 481, 480, Obr. 042 - załącznik nr 4 do siwz.
a) Ekspertyza techniczna - załącznik nr 4.1 do siwz,
b) Projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 4.2 do siwz,
- Rysunek nr 1 - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 4.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 1z - Zagospodarowanie terenu - zieleń - załącznik nr 4.2.2 do siwz,
- Rysunek nr 2 - Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie - załącznik nr 4.2.3 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja ogrodzenia do odtworzenia - załącznik nr 2.2.4 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Projekt barierki - załącznik nr 4.2.5 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Projekt barierki - załącznik nr 4.2.6 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Projekt barierki - załącznik nr 4.2.7 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Projekt barierki - załącznik nr 4.2.8 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Wiata śmietnikowa - rzut przyziemia - załącznik nr 4.2.9 do siwz,
- Rysunek nr 9 - Wiata śmietnikowa - wyposażenie - załącznik nr 4.2.10 do siwz,
- Rysunek nr 10 - Wiata śmietnikowa - rzut konstrukcji stalowej - załącznik nr 4.2.11 do siwz,
- Rysunek nr 11 - Wiata śmietnikowa - rzut fundamentów - załącznik nr 4.2.12 do siwz,
- Rysunek nr 12 - Wiata śmietnikowa - rzut dachu - załącznik nr 4.2.13 do siwz,
- Rysunek nr 13 - Wiata śmietnikowa - przekrój A-A - załącznik nr 4.2.14 do siwz,
- Rysunek nr 14 - Wiata śmietnikowa - elewacje - załącznik nr 4.2.15 do siwz,
- Rysunek nr 14a - Wiata śmietnikowa - elewacje - załącznik nr 4.2.16 do siwz,
c) Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu podwórza oraz wjazdu na działkę - konstrukcja - załącznik nr 4.3 do siwz,
- Rysunek nr k1 - Zakotwienie słupa części ażurowej wiaty - załącznik nr 4.3.1 do siwz,
- Rysunek nr k2 - Fragment kratownicy wiaty - załącznik nr 4.3.2 do siwz,
d) kanalizacja deszczowa- załącznik nr 4.4 do siwz,
- Rysunek nr 1 - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 4.4.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.2 do siwz,
- Rysunek nr 2a - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.3 do siwz,
- Rysunek nr 2b - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.4 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Profil kanalizacji deszczowej cz.2 - załącznik nr 4.4.5 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Profil kanalizacji deszczowej cz.2 - załącznik nr 4.4.6 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.7 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.8 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 4.4.9 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Profil kanalizacji deszczowej cz.5 - załącznik nr 4.4.10 do siwz,
3.5. Projekt budowlany zagospodarowania terenu podwórza wraz z projektem kanalizacji deszczowej na działkach nr 480, 481, 482, 483, (obręb 042) przy ul. Białej 12, 13, 14 oraz ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - załącznik nr 5 do siwz.
a) Ekspertyza techniczna - załącznik nr 5.1 do siwz,
b) Projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 5.2 do siwz,
- Rysunek nr 1 - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 5.2.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 - Zagospodarowanie terenu - ogrodzenie - załącznik nr 5.2.2 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Inwentaryzacja ogrodzenia do odtworzenia - załącznik nr 5.2.3 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Projekt barierki - załącznik nr 5.2.4 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Projekt barierki - załącznik nr 5.2.5 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Projekt barierki - załącznik nr 5.2.6 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Projekt barierki - załącznik nr 5.2.7 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Wiata śmietnikowa - rzut przyziemia - załącznik nr 5.2.8 do siwz,
- Rysunek nr 9 - Wiata śmietnikowa - wyposażenie - załącznik nr 5.2.9 do siwz,
- Rysunek nr 10 - Wiata śmietnikowa - rzut konstrukcji stalowej - załącznik nr 5.2.10 do siwz,
- Rysunek nr 11 - Wiata śmietnikowa - rzut fundamentów - załącznik nr 5.2.11 do siwz,
- Rysunek nr 12 - Wiata śmietnikowa - rzut dachu - załącznik nr 5.2.12 do siwz,
- Rysunek nr 13 - Wiata śmietnikowa - przekrój A-A - załącznik nr 5.2.13 do siwz,
- Rysunek nr 14 - Wiata śmietnikowa - elewacje - załącznik nr 5.2.14 do siwz,
- Rysunek nr 14a - Wiata śmietnikowa - elewacje - załącznik nr 5.2.15 do siwz,
c) Projekt budowlany zagospodarowania terenu podwórza wraz z projektem kanalizacji deszczowej na działkach nr 480, 481, 482, 483, (obręb 042) przy ul. Białej 12, 13, 14 oraz ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - konstrukcja - załącznik nr 5.3 do siwz,
- Rysunek nr k1 - Zakotwienie słupa części ażurowej wiaty - załącznik nr 5.3.1 do siwz,
- Rysunek nr k2 - Fragment kratownicy wiaty - załącznik nr 5.3.2 do siwz,
d) Projekt budowlany zagospodarowania terenu podwórza wraz z projektem kanalizacji deszczowej na działkach nr 480, 481, 482, 483, (obręb 042) przy ul. Białej 12, 13, 14 oraz ul. Wajdeloty 14 w Gdańsku - kanalizacja deszczowa - załącznik nr 5.4 do siwz,
- Rysunek nr 1 - Zagospodarowanie terenu - załącznik nr 5.4.1 do siwz,
- Rysunek nr 2 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.2 do siwz,
- Rysunek nr 2a - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.3 do siwz,
- Rysunek nr 2b - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.4 do siwz,
- Rysunek nr 3 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.5 do siwz,
- Rysunek nr 4 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.6 do siwz,
- Rysunek nr 5 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.7 do siwz,
- Rysunek nr 6 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.8 do siwz,
- Rysunek nr 7 - Profil kanalizacji deszczowej - załącznik nr 5.4.9 do siwz,
- Rysunek nr 8 - Profil kanalizacji deszczowej cz.5 - załącznik nr 5.4.10 do siwz,
3.6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu: renowacji elewacji frontowej wraz z projektem docieplenia ścian szczytowych i tylnych oraz robotami towarzyszącymi. Budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową w parterze ul. Wajdeloty 14, 80-437 Gdańsk, Działka Nr 482, Obręb 042 - załącznik nr 6 do siwz.
3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu podwórza oraz wjazdu na działkę Gdańsk, ul. Wajdeloty 14, dz. nr 482, Obr. 042, ul. Biała 12, 13, 14 dz. Nr 483, 481, 480, obr. 042 - załącznik nr 7 do siwz
3.8. Przedmiar robót do projektu: renowacji elewacji frontowej wraz z projektem docieplenia ścian szczytowych i tylnych oraz robotami towarzyszącymi. Budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową w parterze ul. Wajdeloty 14, 80-437 Gdańsk, działka nr 482, obręb 042 - załącznik nr 8 do siwz.
3.9. Przedmiar robót zagospodarowania terenu podwórza oraz wjazdu na działkę - prace budowlane - załącznik nr 9 do siwz.
3.10. Przedmiar robót zagospodarowania terenu podwórza oraz wjazdu na działkę - instalacje zewnętrzne sanitarne - załącznik nr 10 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 135.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 12 000,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      - 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto,
      - 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 100.000,00 zł brutto,
      - 1 robotę polegającą na zagospodarowaniu terenu o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto,
      - 1 robotę budowlaną polegającą na budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) 1 osobą (kierownika budowy) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawnioną do prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, tj. która odbyła co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z § 24 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.),
      b) 1 osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych tj:
      - posiadającą tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków w zakresie specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych określonej w dyplomie ukończenia studiów i która odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków,
      lub
      - w dziedzinach nie objętych programem studiów wyższych o kierunkach konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków posiadającą świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie i która odbyła co najmniej 5 letnią praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków, zgodnie z § 22 ust 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. Nr 165 poz. 987 z póź. zm.)
      c) 1 osobą (kierownika robót) posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      d) 5 osobami do wykonywania robót budowlanych.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 800 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegające na:
    - remoncie obiektów objętych ochroną Konserwatora Zabytków, tj. znajdujących się w Gminnej Ewidencji Zabytków lub Wojewódzkim Rejestrze Zabytków Nieruchomych o wartości minimum 200 000,00 zł brutto,
    - wykonaniu robót dociepleniowych ścian budynku o wartości minimum 100.000,00 zł brutto,
    - zagospodarowaniu terenu o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto,
    - budowie zewnętrznych instalacji sanitarnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego,
    b) podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście,
    c) Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o ilości osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (w przeliczeniu na pełny wymiar etatu).
    d) podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 36 miesięcy.
    Określenie terminu gwarancji poniżej 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
    e) załączyć Kosztorysy ofertowe (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.
    f) załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ,
    g) wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.75
    • 2 - Kryterium okres udzielonej gwarancji za wady - 0.10
    • 3 - Kryterium zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę - 0.15

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.
    2. Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy, Kierownika robót lub Konserwatora zabytków, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego uzyskania zgody Zamawiającego na takie działanie.
    3. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    4. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    a) klęski żywiołowe,
    b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych przez okres co najmniej 5 dni, tj. ciągłych opadów atmosferycznych (deszczu), silnych wiatrów uniemożliwiających z przyczyn technologicznych wykonywanie robót budowlanych
    2. Konieczności wykonania innych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne, a wykonanie zamówienia podstawowego będzie uzależnione od wykonania tych robót.
    3. Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.
    4. Inne zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
    5. W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    6. Zmiana osoby Kierownika budowy, Kierownika robót lub Konserwatora zabytków może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy, Kierownikiem robót lub Konserwatorem zabytków, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy, Kierownika robót lub Konserwatora zabytków, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    7. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    8. Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 73,80 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 25.07.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 26.06.2015 r. godzina 10:30
    miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych,
    80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
    Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.