To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-15
Warszawa: Wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych oraz dostawa wraz
z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 139207 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105577 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, ul. gen. Józefa Bema 70, 01-225 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323215, faks 022 6327242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych oraz dostawa wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zakres dostaw obejmuje:wykonanie planu aranżacji pomieszczeń biurowych - projektu graficznego, wizualizacji i szczegółów technicznych oraz dostawę wraz z montażem mebli biurowych do pomieszczeń Zamawiającego znajdujących się przy ul. Bema 70 w Warszawie. Szczegółowy opis określa załącznik nr 7 do s.i.w.z. W celu prawidłowego opracowania planu aranżacji Zamawiający załącza plany parteru i I piętra (PLAN A i B). Przedmiot zamówienia należy zrealizować w II etapach: Etap I - opracowanie planu aranżacji pomieszczeń oznaczonych numerami 1 - sekretariat, 2, 3, 7, 8, - gabinet, 9 - korytarz, 6 - salka konferencyjna oraz dostawa wraz z montażem mebli do tych pomieszczeń. Etap II - opracowanie planu aranżacji pomieszczeń na parterze tzw. kancelaria, recepcja, stanowiska obsługi mieszkańców oraz dostawa wraz z montażem mebli do tych pomieszczeń. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wraz z ofertą planu aranżacji pomieszczeń biurowych - projektu graficznego, wizualizacji i szczegółów technicznych. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń, w których zostaną wykonane meble i zabudowy. Termin wizji ustala się na dzień 29.06.2016 r. o godz. 12.00. Szczegóły patrz pkt 11.3) s.i.w.z..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONTRACT SP. Z O.O., ul. Nowogrodzka 51, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166016,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 203522,00
Oferta z najniższą ceną: 203522,00 / Oferta z najwyższą ceną: 203522,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy mebli na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 78 na potrzeby pracowników Sądu Apelacyjnego w Lublinie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.