eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa stadionu oraz kompleksu sportowego do Kajak- Polo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-09

Leśna: Odbudowa stadionu oraz kompleksu sportowego do Kajak- Polo
Numer ogłoszenia: 139102 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna , Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesna.pl, http://bip.umlesna.nv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa stadionu oraz kompleksu sportowego do Kajak- Polo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa stadionu sportowego zlokalizowanego w Leśnej przy ul. Sienkiewicza na działce nr 701 oraz kompleksu sportowego Kajak- Polo znajdującego się w Leśnej na działkach nr 685, 686, 687. Zadanie podzielono na dwie części. CZĘŚĆ I- obejmuje odbudowę stadionu sportowego. W ramach zadania należy wykonać następujący zakres prac: Wykonanie nowego ogrodzenia zewnętrznego panelowego. Istniejące zniszczone podczas powodzi ogrodzenie betonowe o długości 394,0m należy rozebrać, a w jego miejscu wykonać stopy fundamentowe pod słupki stalowe. Zamontować ogrodzenie panelowe z siatki o wysokości 2,03m na słupkach stalowych o przekroju 60x40mm, grubość ścianki 2 mm w rozstawie 2,5m. Jako wypełnienie pomiędzy słupkami zastosować panel ogrodzeniowy, zgrzewany punktowo z drutów stalowych poziomych i pionowych ocynkowany ogniowo oraz powleczony poliestrem w kolorze RAL 6005. Grubość prętów poziomych 8,0mm ( podwójnie) -: pionowych 6,0mm. Tolerancja (od +0 do -0,1 mm), rozmiar oczek 25x200mm. W ogrodzeniu zewnętrznym należy zamontować 3 szt. bram wjazdowych dwuskrzydłowych o wymiarach 3,5m x 2,03m oraz 3 szt. furtek o wymiarach 1,2m x 2,03m. Furtki jak i bramy wjazdowe należy wykonać w systemie ogrodzenia panelowego. Zarówno furtki jak i bramy należy wyposażyć w komplet zawiasów, klamki i zamki na klucz. Lokalizację furtek i bram wjazdowych przedstawia mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 2.1do SIWZ. Od strony rzeki należy zlecić prace geodezyjne polegające na okazaniu granic przedmiotowej działki w celu prawidłowego wykonania ogrodzenia zewnętrznego boiska sportowego. Wykonanie ogrodzenia z płyt betonowych. W miejscu starego ogrodzenia na odcinku ok. 60m należy wykonać ogrodzenie z betonowych płyt prefabrykowanych o wysokości 2,0m z osadzeniem słupów w rozstawie 2,0m. Od strony stadionu płyty betonowe należy zagruntować a następnie dwukrotnie pomalować farbami emulsyjnymi w kolorze zielonym. Lokalizację płyt betonowych przedstawia mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 2.1.do SIWZ. Wykonanie nowego ogrodzenia płyty boiska-wewnętrznego. Istniejące zniszczone podczas powodzi ogrodzenie wewnętrzne boiska wykonane z siatki metolowej wraz z betonowymi cokolikami (oprócz cokołu przy istniejących ławkach w miejscu gdzie przewidziano utwardzenie terenu) należy rozebrać. Elementy metalowe otrzymane w wyniku rozbiórki istniejącego ogrodzenia wewnętrznego należy złożyć w miejscu wskazanym przez Inwestora (w odległości do 50m). Następnie wykonać wewnętrzne ogrodzenie boiska za pomocą barierek stalowych o wysokości 1,1m na słupkach z rur bez wypełnienia w kolorze RAL 6005. Słupki muszą mieć przekrój fi 60x2mm, 2 poprzeczki z rur fi 42x1,5mm. Przęsła należy wykonać długości 2,6m . Jedno z przęseł musi być łatwo demontowane. Ogrodzenie wewnętrzne ma być zaopatrzone w 3 furtki o wymiarach 1,2x1,1m w systemie ogrodzenia wokół boiska z kształtowników z profili 40x30mm. Wypełnienie furtek stanowić mają panele proste 6+5+6mm. Słupy furtkowe wykonać z profili 80x40mm. Dodatkowo w ogrodzeniu należy wykonać bramę dwuskrzydłową o wymiarach 4,0x1,1m w systemie ogrodzenia barierek wokół boiska. Konstrukcję bramy dwuskrzydłowej wykonać z profili 60x40mm, natomiast słupki z profili 80x80mm. Wypełnienie stanowić mają panele proste 6+5+6mm. Zarówno furtki jak i bramę należy wyposażyć w komplet zawiasów, klamki i zamki na klucz. Montaż trybun 3- rzędowych. Istniejące ławki zlokalizowane przy skarpie należy zdemontować. Następnie przygotować skarpę pod montaż trzyrzędowych trybun stalowych- ilość miejsc siedzących-3x100. Nowe trybuny montować na stopach fundamentowych. Konstrukcja trybuny stalowa, cynkowana z podestami z blachy ryflowanej aluminiowej. Szerokość osiowa jednego siedziska powinna wynosić min. 48 cm, minimalna szerokość przejścia między krzesłami to 45 cm, wymiary minimalne siedziska: szerokość 47 cm, głębokość ok. 40 cm, wysokość min. 30cm. W komplecie barierki ochronne rurowe boczne i tylne. Mocowanie siedziska ma zapewnić bezproblemowe utrzymanie czystości na trybunie, np. zawieszona na konstrukcji nośnej przytwierdzonej do podłoża. Materiał siedzisk: poliamid odporny na niskie i wysokie temperatury, promieniowanie UV, niepalny lub trudno zapalny, odporny na pękanie. Konstrukcja siedziska ma zapewniać skuteczny odpływ nadmiaru wody. Siedzisko ma mieć podwyższoną wytrzymałość mechaniczną na krawędziach dzięki zastosowaniu dodatkowego wzmocnienia. Wysokość podkolanowa 45cm. Kolor siedzisk trwały, barwiony w całej masie: górny rząd kolor zielony, środkowy rząd kolor niebieski, dolny rząd kolor biały. Krzesło musi odpowiadać wymaganiom higienicznym potwierdzonym atestem higienicznym wydanym przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie. Montaż kabin dla trenerów i zawodników rezerwowych. Zniszczone kabiny dla trenerów i zawodników rezerwowych o konstrukcji stalowej należy rozebrać. Następnie zamontować 2 nowe kabiny- 10 osobowe każda o konstrukcji nośnej wykonanej z profili stalowych cynkowanych ogniowo. Każda kabina musi być wykończona aluminium natomiast pokrycie stanowić ma szkło akrylowe o gr. min. 3 mm. Parametry siedzisk identyczne jak dla trybun (opis powyżej) 10 siedzisk w kolorze niebieskim, kolejne 10 w kolorze zielonym. Podest wykończony powinien być tzw. sztuczną trawą. Nowe kabiny dla zawodników rezerwowych i trenera montować na wcześniej wykonanych stopach fundamentowych. Lokalizację kabin przedstawia mapa sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 2.1. do SIWZ. Montaż bramek stacjonarnych. Istniejące bramki znajdujące się na płycie należy zdemontować a w ich miejscu zamontować dwie bramki stacjonarne, aluminiowe do piłki nożnej o wymiarach 7,32x2,44m; z masztami, ramą dolną i tulejami. Rama bramki musi być wykonana z owalnego profilu 120 x 100 mm aluminiowego anodowanego i lakierowanego proszkowo na biało. Poprzeczka i słupki połączone specjalnie skonstruowanym narożnikiem. Rama dolna siatki bramki wykonana z rur aluminiowych anodowanych lub stalowych z powłoką galwaniczną. Zaczepy siatki wykonane z tworzywa sztucznego o dużej wytrzymałości odpornego na warunki atmosferyczne. Wszystkie elementy stalowe złączne bramki muszą posiadać ochronne powłoki galwaniczne. W skład kompletu muszą wchodzić: rama główna bramki, maszty odciągowe do naprężania siatki, rama dolna siatki bramki, tuleje aluminiowe z pokrywami. Sposób montażu: rama bramki i maszty odciągowe wsuwane w tuleje osadzone na stałe w podłożu, rama dolna mocowana obejmami do gruntu. Bramki muszą spełniać wymogi normy EN 748. Bramki zaopatrzyć w siatki białe. Renowacja istniejących ławek. Istniejące zniszczone podczas powodzi i na skutek działania szkodliwych warunków atmosferycznych drewniane ławki należy oczyścić. Starą farbę olejną należy usunąć. Ławki podwójnie malować farbą olejną. Utwardzenie kruszywem naturalnym terenu przy istniejących ławkach. Teren przy istniejących ławkach na odcinku 120m i szerokości 4m należy oczyścić ręcznie a następnie utwardzić go kruszywem naturalnym. Grubość warstwy utwardzanej powinna wynosić 25cm. Rozbiórka budynku kasy biletowej. Istniejący budynek kasy biletowej należy rozebrać. UWAGA: Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wykonawca musi przewidzieć wywóz gruzu samochodem samowyładowczym na odległość 1km. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. CZĘŚĆ II- obejmuje odbudowę kompleksu sportowego do Kajak- Polo znajdującego się na działkach 685, 686, 687 w Leśnej. Kompleks sportowy w skład którego wchodzi zbiornik wodny (basen), oraz budynki Biuro Zawodów, szatni na skutek niekorzystnego oddziaływania warunków atmosferycznych jak i z powodu powodzi z 2010r. uległy znacznej degradacji. Projektowane prace mają na celu poprawienie funkcjonalności oraz stanu technicznego kompleksu Kajak- Polo wraz z infrastrukturą. W ramach inwestycji projektuje się robot budowlane polegające na odbudowie obiektów kompleksu sportowego takich jak: zbiornik na wodę, budynek szatni oraz budynek biura zawodów. Projektuje się także wymianę ogrodzenia kompleksu sportowego oraz odbudowę powierzchni utwardzonych. Ze względu na zły stan techniczny zbiornika na wodę projektuje się rozbiórkę płyty dennej zbiornika i odbudowę płyty wraz ze ścianami wewnątrz istniejącej niecki. Zakres prac: odtworzenie zbiornika na wodę, udrożnienie istniejącego kanału doprowadzającego wodę, polegające na wyłożeniu kanału elementami prefabrykowanymi- korytami betonowymi, wymiana istniejących zasuw kanału doprowadzającego wodę do basenu, roboty remontowe szatni: Wymiana pokrycia dachu (eternitu) wraz z wymianą zużytych elementów więźby dachowej oraz impregnacją elementów drewnianych. Wykonanie rozbiórki, usunięcie i utylizację pokrycia dachu wykonanego z eternitu należy zlecić koncesjonowanej firmie, Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, Wykonanie nowych posadzek w budynku, Skucie tynków na ścianach i wykonanie nowych wraz z malowaniem ścian, Remont elewacji budynku tj. skucie tynku, ocieplenie budynku oraz wykonanie nowych tynków strukturalnych, Wymiana rynien i rur spustowych oraz montaż nowych obróbek blacharskich, roboty remontowe- Biuro Zawodów Remont elewacji budynku tj. skucie tynku, ocieplenie budynku oraz wykonanie nowych tynków strukturalnych, Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, zagospodarowanie terenu Remont barierek ochronnych przy zbiorniku na wodę (basenie) od strony szatni, należy oczyścić barierki z rdzy oraz pomalować farbą zabezpieczającą, Montaż dwóch bram i trzech furtek- zgodnie z rysunkiem A1- projekt zagospodarowania działki, Wykonanie powierzchni utwardzonej z kostki betonowej wokół zbiornika na wodę (basenu) na szerokość 2,0m - zgodnie z rysunkiem A1- projekt zagospodarowania działki Wymiana ogrodzenia istniejącego na ogrodzenie systemowe- panelowe, stalowe, o wysokości 1,80m. Szerokość przęseł między słupami 2,5m. Dane techniczne: Przed robotami budowlanymi: Powierzchnia zabudowy istniejącym zbiornikiem- 1661,00 m2 Powierzchnia netto zbiornika- 1612,5 m2 Wysokość H min - 0,62m Wysokość H max - 1,8m Po robotach budowlanych: Powierzchnia zabudowy zbiornikiem- 1661,00 m2 Powierzchnia netto zbiornika- 1564,5 m2 Wysokość H min - 1,5m Wysokość H max - 1,8m Budynek - Szatni Powierzchnia zabudowy-35,82 m2 Wysokość budynku-2,45m Szerokość budynku- 2,45m Długość budynku- 15,46m Budynek- Biura Zawodów Powierzchnia zabudowy-31,50 m2 Wysokość budynku-2,88m Szerokość budynku- 3,93m Długość budynku- 7,98m UWAGA: Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. Wykonawca musi przewidzieć wywóz gruzu samochodem samowyładowczym na odległość do 1km. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. Wskazania z nazwy zastosowanych urządzeń, znaków towarowych, patentów, materiałów lub ich pochodzenia należy rozumieć jako spełnienie wymaganych parametrów technicznych, standardów jakościowych lub lepszych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie materiałów i urządzeń. W takim przypadku zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie akceptacji autora projektu, koszty opinii lub koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Szczegółowy zakres robót do wykonania został zawarty specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6, 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.22.30.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych )- dla każdej z części oddzielnie. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: nr 69 8392 0004 4200 1368 3000 0010 w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu Oddział w Leśnej. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy umieścić w osobnej kopercie, opisanej WADIUM i włożyć do koperty zawierającej ofertę. 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3.Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Dla części II: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie prac polegających na uszczelnieniu dna zbiornika wodnego o minimalnej powierzchni lustra wody 1500m2, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - oświadczenie o treści załącznika nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy - kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczona w celach informacyjnych - dowód wniesienia wadium - zestawienie rzeczowo finansowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 9 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy w przypadku: 1.1. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 1.2. konieczności zmiany zakresu prac, wynikająca z wprowadzenia w dokumentacjach projektowych istotnych lub nieistotnych zmian w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, 1.3. konieczności wykonania prac wynikających ze zleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej, np. nadzoru budowlanego, wydanych stosownie do ich właściwości, 1.4. konieczności wykonania robót zamiennych, nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 1.5. istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 1.6. zaistnienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 1.7. zmiany danych podmiotowych dotyczących Wykonawcy, lokalizacji siedziby Wykonawcy, 2. konieczności przedłużenia terminu umowy z powodu: a) działania Siły Wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych, b) z przyczyn zależnych od Zamawiającego, c) wystąpienia takich czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy. d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umlesna.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leśnej, Świerczewskiego 11b, 59-820 Leśna, pok. nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Gmina Leśna, ul. Rynek 19, pokój nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa stadionu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - Wykonanie nowego ogrodzenia zewnętrznego panelowego. - Wykonanie ogrodzenia z płyt betonowych. - Wykonanie nowego ogrodzenia płyty boiska- wewnętrznego. - Montaż trybun 3- rzędowych. - Montaż kabin dla trenerów i zawodników rezerwowych. - Montaż bramek stacjonarnych. - Renowacja istniejących ławek - Utwardzenie kruszywem naturalnym terenu przy istniejących ławkach. - Rozbiórka budynku kasy biletowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa kompleksu sportowego do Kajak- Polo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: - odtworzenie zbiornika na wodę, - udrożnienie istniejącego kanału doprowadzającego wodę, polegające na wyłożeniu kanału elementami prefabrykowanymi- korytami betonowymi, - wymiana istniejących zasuw kanału doprowadzającego wodę do basenu, - roboty remontowe szatni - roboty remontowe- Biuro Zawodów - zagospodarowanie terenu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.44.30.00-4, 45.22.30.00-6, 45.11.12.91-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.