eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Warszawa: Remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 139013 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont części budynku uszkodzonej podczas wybuchu gazu przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie. Zakres prac obejmuje m.in.: 1)rozbiórkę i odtworzenie części dachu wraz z wymianą fragmentu pokrycia i więźby dachowej, 2)rozbiórkę i odtworzenie stropów nad lokalami 13,14, 25, 26, 3)rozbiórkę i odtworzenie części ściany zewnętrznej budynku wraz z tynkowaniem i malowaniem, przetarcie i uzupełnienie tynków w części nieprzemurowanej, 4)rozbiórkę i odtworzenie części ścian wewnętrznych w budynku - działowych i między lokalowych wraz z połączeniem lokali 13 i 14 oraz 25 i 26, 5)rozbiórkę i wykonanie nowych warstw posadzkowych nad piwnicą w obrysie lokalu 13/14, 6)skucie i wykonanie nowych tynków w lokalach 13/14, 25/26, 7)wykonanie nowych warstw wykończeniowych na podłogach w lokalach 13/14, 25/26, 8)wykonanie kanałów wentylacyjnych w lokalach 13/14, 25/26, 9)montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki, 10)montaż parapetów wewnętrznych w lokalach 13/14, 25/26, 11)montaż parapetów zewnętrznych na wszystkich wymienianych oknach, 12)montaż wyposażenia łazienek w lokalach 13/14, 25/26, 13)montaż wyposażenia kuchni w lokalach 13/14, 25/26, 14)remont pomieszczeń korytarzowych - wymiana tynków na suficie, przetarcie ścian i uzupełnienie tynków, malowanie 15)remont pomieszczeń łazienek ogólnodostępnych - zakres zgodny z projektem, 16)remont pomieszczeń pralni ogólnodostępnych - zakres zgodny z projektem, 17)wzmocnienie ściany pomiędzy lokalami 12 i 13/14, 18)skucie i wykonanie nowych tynków (sufit i ściana oddzielająca lokale 12 i 13/14) w pokoju w lokalu 12 oraz wymiana drzwi do pokoju, 19)prace instalacyjne odtworzeniowe w lokalach 13/14 , 25/26 - piony zw, cw, i cyrkulacji, piony kanalizacyjne, instalacja gazowa, instalacja CO, instalacja elektryczna UWAGA!!!! Zamawiający dysponuje pozwoleniem na budowę. 2. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami robót stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materia-łów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważ-ny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składają-cym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 4. Zlecanie i rozliczanie robót: 1)Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2)Podstawą do wystawienia faktur jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz protokół odbioru, 3)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 4)Roboty które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 5)Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a nie-zbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w opar-ciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. 6)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 7)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. 6. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 2)złożenia wraz z ofertą: -szczegółowego harmonogramu prac rozbiórkowych i odtworzeniowych wraz z harmonogramem ewentualnego opuszczenia przez najemców na czas prowadzenia robot niebezpiecznych lokali nr 15,23,24,27,35,36,48 oraz opróżnienia lokalu nr 12 na czas trwania robot. -harmonogramu niezbędnych wyłączeń mediów w budynku. Harmonogram zostanie zweryfikowany przez Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ostateczną wersję harmonogramu prac w terminie 3 dni od dnia pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Harmonogram prac będzie podlegał weryfikacji przez Zamawiającego i Wykonawcę przez cały okres trwania umowy w miarę potrzeb oraz postępu prac na budowie. 3)zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w administrowaniu ZGN Praga-południe oraz związanych z nimi zobowiązań finansowych. 4)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca po-nosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną. 5)zastosowania materiałów i urządzenia wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 6)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. 7)złożenie dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami, 8)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 9)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych co-dziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 10)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną wraz z uzyskaniem warunków technicznych oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 11)przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). 12)zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane. 13)wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, 14)zapewnienia ciągłej i bezpiecznej komunikacji do lokali będących w użytkowaniu. 15)okazania przed podpisaniem umowy oryginału polisy ubezpieczenia robót kontraktowych na pełen przedmiot umowy obowiązującej na cały czas trwania robót z minimalną sumą gwarancyjną 2.000.000,00 zł. Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy zdeponować u Zamawiającego kopię w/w dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość zamówień uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6.500,00 zł. (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z nich, polegające na remoncie budynków (Zamawiający uzna również nadbudowę, przebudowę lub modernizację) które swym zakresem obejmowały jednocześnie wykonanie elementów konstrukcyjnych w tym wykonanie stropów i instalacji gazowych, potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. -1 kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do wykonywania samo-dzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -1 kierownika robót posiadającego uprawnienia do wykonywania samo-dzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (UWAGA: Uprawnienia wydane na wcześniej-szych przepisach muszą swym zakresem obejmować sieci, instalacje i urządzenia gazowe). Osoby pełniące samodzielne funkcje w budownictwie muszą mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. Osoby proponowane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 mar-ca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm.). -2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającym świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach oraz odpowiednie kwalifikacje. -2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacji gazowych po-siadającymi świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach, co SEP - zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach gazowych oraz odpowiednie kwalifikacje, -1 pracownikiem wykwalifikowanym posiadającym uprawnienia spawacza - 2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności budowlanej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda z nich, polegające na remoncie budynków (Zamawiający uzna również nadbudowę, przebudowę lub modernizację) które swym zakresem obejmowały jednocześnie wykonanie elementów konstrukcyjnych w tym wykonanie stropów i instalacji gazowych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć druk oferty, dowód wniesienia wadium, harmonogram prac o którym mowa w pkt. 3.6. SIWZ, kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robot. Na pierwszej stronie kosztorysu musi być podana stawka Rg (zł) oraz Kp (%) i Z (%). 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 3. Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy na warunkach określonych w §7, §11 i 13 wzoru umowy tj. w przypadku zaistnienia warunku: 1. zmiany osoby nadzorującej/inspektorów nadzoru oraz kierownika robót. W przypadku zmiany kierownika robót, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego. Do zawiadomienia muszą być dołączone kopie uprawnień tego same-go rodzaju i nie mniejszych niż te które były wymagane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Brak wymaganych uprawnień przy powiadomieniu powoduje, że zmiana jest nieskuteczna. 2. zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku: 1)reorganizacji ZGN, 2)wystąpienia opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień z jednostkami zewnętrznymi np. z dostawcą mediów albo organami administracji publicznej, co do których wydania właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie prze-kroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. uzgodnienia powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. 3)niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 4)niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania jej przedmiotu lub wydłużenie czasu jej wykonania w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przed-miotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Siła wyższa to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły za-pobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań umownych, a w szczególności: a)wojna, działania wojenne, terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, rozruchy, akty wandalizmu b)klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, gradobicie; c)bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców. 5. Zmiany postanowień umowy strony mogą dokonać w drodze porozumienia w każdym czasie, w przypadku: a)zmiany nazwy, NIP i Regonu Wykonawcy, jeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, b)zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy, 6. Zamawiający jest uprawniony polecić Wykonawcy dokonanie zmian niezbędnych dla wykonania Umowy, dotyczących wykonania robót wynikających z projektu budowlanego lub zasad wiedzy technicznej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót, 7. W następstwie ww. poleceń Zamawiającego, odpowiedniej zmianie może ulec termin wykonania robót lub etapów robót. 8. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez polecenia Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 9. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 21, 04-022 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4 pok. 1 (Kancelaria), 04-022 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.