eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › NA DOSTAWĘ 3 szt. ambulansów typu C- Pakiet I i 1 szt. ambulansu A1- Pakiet II dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-10

Rzeszów: NA DOSTAWĘ 3 szt. ambulansów typu C- Pakiet I i 1 szt. ambulansu A1- Pakiet II dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 13891 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie , ul. Poniatowskiego 4, 35-026 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8526253, faks 017 8525190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA DOSTAWĘ 3 szt. ambulansów typu C- Pakiet I i 1 szt. ambulansu A1- Pakiet II dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET I: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodów specjalnych tj. 3 szt. Ambulansów ratunkowych typu C z zabudową części medycznej wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie; szczegółowo opisane w zał. nr 3 - stanowiąca specyfikacje techniczną do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z PN-EN 1789, PN-EN 1865 oraz wymaganymi warunkami samochodu bazowego, zabudowy medycznej i wyposażenia w sprzęt. PAKIET II: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa - sprzedaż Zamawiającemu - fabrycznie nowego pojazdu specjalnego sanitarnego - ambulansu drogowego (1 szt.) - typu A1 wg PN-EN 1789 (lub normy równoważnej), wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2015 oraz spełniającego graniczne (bezwzględnie wymagane) parametry techniczno-użytkowe określone w SIWZ- zał. 3a. PAKIET I: 2.Dostawa ambulansów zostanie zrealizowana w dwóch etapach: Etap I- dostawa pojazdu bazowego przystosowanego do adaptacji ( zabudowy specjalistycznej) na ambulans sanitarny typu [C]- Kod CPV 34136000-9 Samochód półciężarowy- zakończona protokołem odbioru i oddzielną fakturą na pojazd bazowy. ( 3 szt.) Etap II- adaptacja ( zabudowa specjalistyczna) na ambulans sanitarny typ [C], zgodnie z normą PN-EN 1789-A1:2011 lub ją zastępującą- Kod CPV 50117100-9- zakończona protokołem odbioru i oddzielną fakturą za adaptację pojazdu ( zabudowę specjalistyczną z wyposażeniem) na ambulans sanitarny. Kompletnie wyposażony ambulans musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego. (3 szt.) PAKIET II: 2. Przedmiot zamówienia winien mieć zapewnioną: a) Gwarancję na pojazd bazowy min. 24 miesiące, bez limitu km, b) Gwarancję na zabudowę przedziału medycznego min. 24 miesiące, c) Gwarancję na wyposażenie ambulansu min. 24 miesiące, d) Gwarancję na lakier min. 24 miesiące, e) Gwarancję na perforację blach nadwozia min. 60 miesięcy, f) Niezbędne określone prawem dopuszczenia i certyfikaty, g) Wszystkie dokumenty umożliwiające rejestracje ambulansu, h) Instrukcje obsługi w języku polskim wraz z danymi technicznymi oferowanego ambulansu oraz sprzętu. i) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagania techniczne samochodu bazowego, przedziału medycznego i sprzętu określonego w SIWZ. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: (CPV):34114100-0 - Pojazdy pogotowia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9, 50.11.71.00-9, 34.11.41.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium: 15.000,00 zł; słownie: piętnaście tysięcy złotych - PAKIET I 2. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium: 4000,00 zł; słownie: cztery tysiące złotych- PAKIET II

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy zał nr. 6

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy zał nr. 6

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy zał nr. 6

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy zał nr. 6

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie wykonawcy zał nr. 6

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

instrukcje obsługi, dokumentacje serwisowe, karty gwarancyjne i serwisowe, aktualne świadectwa homologacji, kserokopie deklaracji wymaganych zgodnie z obowiązującymi normami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Parametry techniczne - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35.026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego 4 pok. 47.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat pok. 43.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa ambulansu typu A1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa - sprzedaż Zamawiającemu - fabrycznie nowego pojazdu specjalnego sanitarnego - ambulansu drogowego (1 szt.) - typu A1 wg PN-EN 1789 (lub normy równoważnej), wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2015 oraz spełniającego graniczne (bezwzględnie wymagane) parametry techniczno-użytkowe określone w SIWZ- zał. 3a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.41.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.