eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Przeprowadzenie szkolenia |pracownik budowlany z wykańczaniem wnętrz|

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-10

Giżycko: Przeprowadzenie szkolenia |pracownik budowlany z wykańczaniem wnętrz|
Numer ogłoszenia: 138831 - 2013; data zamieszczenia: 10.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku , ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 64 40, faks 087 429 64 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia |pracownik budowlany z wykańczaniem wnętrz|.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: wg. wspólnego słownika zamówień CPV - 80500000-9 Usługi szkoleniowe. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkoleniaPracownik budowlany z wykańczaniem wnętrz: Dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku skierowanych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu kwalifikacji na kurs. Szkolenie finansowane jest ze środków Funduszu Pracy.Szkolenie prowadzone będzie w jednej grupie. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w kolejno następujących po sobie dniach, max. po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach między 8:00 a 18:00. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w niedzielę oraz dni ustawowo wolne od pracy. Wymaga się, aby szkolenie trwało w tygodniu przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, zgodnie z art. 40 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2013, poz. 674 z późn. zm.). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.Całkowity zakres szkolenia obejmuje minimum 270 godzin (dopuszcza się rozszerzenie programu szkolenia max do 10 godz.) w formie zajęć teoretycznych, w tym 8 godzin w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozszerzenia lub skrócenia czasu trwania modułu dotyczącego metod aktywnego poszukiwania pracy, musi on wynosić 8 godzin. Zamawiający wymaga aby wymiar godzin zajęć praktycznych wynosił 220 godz. Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2013r. - listopad 2013r. Przed terminem rozpoczęcia szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz osób skierowanych do odbycia kursu. Lokal, w którym będą przeprowadzane zajęcia teoretyczne powinien być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący naukę w warunkach określonych przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, a jego wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzonego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Giżycko - województwo warmińsko-mazurskie. Na zajęcia praktyczne uczestnicy szkolenia powinni zostać podzieleni na 3 grupy 4-osobowe. Zajęcia praktyczne odbywać się winny w Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, gdzie będzie zapewniona możliwość zdobywania praktycznych umiejętności przez 4 uczestników szkolenia, poprzez wykonywanie prac związanych z remontem łazienki. Pozostałe 2 grupy 4-osobowe należy skierować na praktykę do pracodawców, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze, warunki i materiały do przeprowadzenia zajęć praktycznych. Dopuszcza się możliwość rotacji osób w grupach. W ramach zajęć praktycznych odbywających się w Powiatowym Urzędzie Pracy wykonywane będą prace związane z remontem łazienki, o powierzchni ok. 10 m2, zgodnie z niżej opisanym szczegółowym zakresem prac: Roboty rozbiórkowe: - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 55 m2 - wykucie z muru ościeżnic stalowych/krat okiennych - 3 szt. - rozebranie ścianki z cegieł o grubości ? cegły na zaprawie cementowo -wapiennej - ok. 6,5 m2 - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - 9 m2 - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach - ok. 25 m2 - zerwanie posadzki cementowej - 9 m2 - wywiezienie gruzu 2.13.2. Roboty budowlane i wykończeniowe: - położenie izolacji przeciwwilgociowych z papy zgrzewalnej - 9 m2 - położenie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropianowych poziome - 9 m2 - wykonanie warstw wyrównawczych pod posadzki z zaprawy cementowej - 9 m2 - wykonanie ścianek działowych pełnych z cegieł pełnych o grubości ? cegły - ok. 8,5 m2 - montaż ościeżnic drzwiowych stalowych - szt. 2 - montaż skrzydeł drzwiowych - 3 m2 - wykonywanie tynków wewnętrznych - ok. 81 m2 - zeskrobanie i zmycie starej farby - 9 m2 - licowanie ścian płytkami - 67 m2 - tynkowanie (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu szpachlowego - ok. 14 m2 - wykonanie sufitu podwieszonego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi - ok. 11 m2 - układanie posadzki z płytek kamionkowych (gres) - ok. 10 m2 - przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości 2 ? cegły - położenie rur wentylacyjnych z blachy ocynkowanej - osadzanie drzwiczek i kratek - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi - ok. 15 m2 - przygotowanie podłoża jednokrotne gruntowanie - ok. 81 m2 - zamurowywanie bruzd poziomych w ścianach z cegieł na pełno - 15 m - montaż baterii umywalkowych ściennych - 2 szt. - montaż umywalki porcelanowej (szt. 1) i zlewozmywaka (szt. 1) z blachy lub tworzywa sztucznego na szafce - montaż ustępu z płuczką ustępową typu kompakt - szt. 2 Zamawiający dopuszcza możliwość oględzin miejsca odbywania zajęć praktycznych w Powiatowym Urzędzie Pracy. Do kontaktów z Wykonawcami w celu przeglądu miejsca odbywania zajęć praktycznych wyznaczono Panią Ewę Błocką, tel. 87 429 64 67. Wykonawca w preliminarzu kosztów (załącznik nr 8 do SIWZ) ujmie wszystkie koszty związane z zakupem materiałów budowlanych przewidzianych do realizacji zajęć praktycznych związanych z remontem łazienki w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku. Zakup materiałów budowlanych musi się odbywać w uzgodnieniu z Zamawiającym. Koszt zużycia materiałów budowlanych do odbywania zajęć praktycznych musi wynosić 30% całkowitej wartości kursu, nie mniej niż 10 000,00 zł. Zamawiający udostępnia pomieszczenia do prowadzenia zajęć praktycznych w siedzibie urzędu. Wykonawca musi dołączyć do oferty pisemną zgodę na przyjęcie uczestników szkolenia na praktykę realizowaną przez inny podmiot, wraz z imiennym wskazaniem opiekuna praktyki, którego kwalifikacje muszą odpowiadać kryteriom określonym w rozdziale V, pkt. 1, ppkt. 1.3. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. Uczestnikom szkolenia, każdego dnia zajęć teoretycznych, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata z dodatkami cukru, mleka|śmietanki oraz ciastka deserowe. Podczas zajęć praktycznych Wykonawca zapewni uczestnikom każdego dnia zimne napoje - woda mineralna. Grupę szkoleniową 12 osób uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia.Minimum programowe szkolenia winno obejmować:Ogólne przepisy BHP, ppoż i ochrona środowiska w zawodach budowlanych Sposoby murowania Rozpoznanie i przygotowanie podłoża Materiały do wykonywania zapraw i betonów Zasady wykonywania przedmiaru i obmiaru robót murarskich i tynkarskich Dobieranie narzędzi i sprzętu do robót murarskich i tynkarskich Wykonanie posadzek cementowych Tynkowanie Elementy składowe dokumentacji technicznej Materiałoznawstwo technologia z maszynoznawstwem Rysunek zawodowy z podstawami kosztorysowania i wymiarowania Odzież ochronna i środki ochrony osobistej Gipsowanie, malowanie, szpachlowanie, kładzenie gładzi Układanie glazury i terakoty stawianie ścian kartonowo-gipsowych Podwieszanie sufitów Zajęcia praktyczne Metody aktywnego poszukiwania pracy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez wskazanie, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z atr. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podsatwie wykazu bazy techniczno-dydaktycznej niezbędnej do wykonania szkolenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania jej zasobami- załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami do realizacji zamówienia, którzy muszą legitymować się wykształceniem min. średnim i co najmniej 2 letnim doświadczeniem zawodowym tożsamym lub podobnym pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca moduł aktywnego poszukiwania pracy musi być doradcą zawodowym oraz posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe tożsame lub podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 6), Wypełniony PROGRAM SZKOLENIA (załącznik nr 7), PRELIMINARZ KOSZTÓW (załącznik nr 8) Zaparafowany WZÓR UMOWY (załącznik nr 9). Potwierdzenie posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Program szkolenia - 20
  • 3 - Posiadanie akredytacji kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko pokój nr 15-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.