eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawy nici chirurgicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-15

Lubartów: Dostawy nici chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 138737 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy nici chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostwy nici chirurgicznych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na zadania 1-13. 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 33141121-4- szwy chirurgiczne. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający wymaga, aby w ramach jednego danego pakietu wszystkie nici pochodziły od jednego producenta. 4. Wszystkie oferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz muszą charakteryzować się następujacymi właściwościami: 1. muszą to być wyroby jałowe, 2. muszą gwarantować łatwe dowiązanie węzła i utrzymywanie go, 3. muszą zapewniać odpowiednio dużą siłę podtrzymywania tkankowego, 4. powinny dawać tylko znikomy odczyn tkankowy, 5. nie powinny sie strzępić, 6. igły nie mogą ulegać odkształceniom i nie mogą odrywać się od nici (stabilność igły w imadle). 5. Oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Zamawiający wymaga, aby termin ważności przedmiotu zamówienia nie był krótszy niż 24 miesiące, od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu innych próbek oferowanego asortymentu niż opisane w tabeli, w razie pojawienia się wątpliwości czy oferowany produkt jest zgdny z wymogami SIWZ. 8. W celu oceny jakości i zgodności z SIWZ dostarczanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia próbek, w ilościach wskazanych poniżej (dostarczone próbki nie podlegaja zwrotowi) : Zadanie nr 1 Lp. Pozycja w zadaniu nr 1 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 17 3 saszetki 2 Pozycja nr 22 3 saszetki Zadanie nr 2 Lp. Pozycja w zadaniu nr 2 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 5 3 saszetki Zadanie nr 3 Lp. Pozycja w zadaniu nr 3 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 6 3 saszetki 2 Pozycja nr 14 3 saszetki Zadanie nr 4 Lp. Pozycja w zadaniu nr 4 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 3 3 saszetki Zadanie nr 5 Lp. Pozycja w zadaniu nr 5 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 3 3 saszetki Zadanie nr 6 Lp. Pozycja w zadaniu nr 6 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 3 3 saszetki Zadanie nr 7 Lp. Pozycja w zadaniu nr 7 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 2 3 saszetki Pozycja nr 7 3 saszetki Zadanie nr 10 Lp. Pozycja w zadaniu nr 10 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 2 3 saszetki Zadanie nr 12 Lp. Pozycja w zadaniu nr 10 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 5 3 saszetki Zadanie nr 13 Lp. Pozycja w zadaniu nr 10 Wymagana ilość próbek 1 Pozycja nr 1 3 saszetki Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Paczka z próbkami winna być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego Dostawy nici chirurgicznych. Nr sprawy: SZP 17 2016 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy oraz informację, których zadań próbki dotyczą. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 26.07.2016 r. godz. 11.00..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o posiadaniu wszelkich wymaganych dla danego towaru dokumentów dopuszczających do stosowania na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikactem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny). Na każde pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się udostępnić dokument do wglądu. 2. Do oferty należy dołączyć instrukcje użytkowania w języku polskim oraz kopie stron z katalogu oferowanego asortymentu w języku polskim wraz z zaznaczeniem zadania oraz pozycji zamówienia, której dotyczy. 3. Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: 1. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy cena jednostkowa netto ulega obniżeniu w stopniu gwarantującym utrzymanie cen jednostkowych brutto na dotychczasowym poziomie. 2. W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy i przedłużenia okresu jej realizacji o maksymalny okres 3 miesięcy w przepadku zaistnienia sytuacji nie wyczerpania ilości przedmiotu umowy. W takim wypadku ogólna wartość umowy nie może ulec zmianie, podobnie jak ceny jednostkowe brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE 21-100 LUBARTÓW UL. CICHA 14, Zamówienia Publiczne pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016 godzina 11:00, miejsce: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W LUBARTOWIE 21-100 LUBARTÓW UL. CICHA 14, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.