eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-31

Wronki: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną
Numer ogłoszenia: 138328 - 2016; data zamieszczenia: 31.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162253 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 67 2545300, faks 67 2545328.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych do drukowania i kopiowania wraz z obsługą materiałowo-eksploatacyjną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych w następujących ilościach: a) kopiarka A3 mono - 2 szt. b) kopiarka A3 kolor - 4 szt. c) kopiarka A3 kolor z faksem - 1 szt. d) kopiarka A4 mono - 14 szt. e) system do sporządzania raportów 2. Minimalne wymagania dla urządzeń wielofunkcyjnych zawarte zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest: a) dostarczyć i zainstalować urządzenia we wskazanych przez Użytkownika lokalizacjach, b) wykonywać wszystkie czynności związane z ich konserwacją, naprawą, c) wykonywać czynności zapewniające prawidłową pracę, działanie wydzierżawionych urządzeń, d) dostarczyć wszystkie niezbędne materiały eksploatacyjne i części, za wyjątkiem papieru ksero, które pozwolą na wykonywanie wydruków/kopii. 4. Ponadto Dostawca obejmie umową materiałowo-eksploatacyjną i zapewni funkcjonowanie 1 szt. drukarki igłowej OKI 6300FB oraz 1 szt. drukarki HP LaserJet 1006 będących własnością Użytkownika. Dostawca zobowiązany jest także dostarczyć zainstalować i skonfigurować program do sporządzania raportów. Użytkownik nie będzie płacił dodatkowych kwot za wydruki z urządzeń będących jego własnością. 5. Oddane w dzierżawę urządzenia wielofunkcyjne muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2015 lub 2016) wolne od wad. 6. Oferowane urządzenia wielofunkcyjne muszą być kompletne po zamontowaniu i gotowe do użytkowania bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia posiadały dokumentacje i instrukcje w języku polskim, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w chwili montażu urządzeń. 7. Miejsce dostawy i montażu (instalacji i uruchomienia) urządzeń wielofunkcyjnych: a) Urząd Miasta i Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, b) Straż Miejska Wronek, ul. Dworcowa 1, 64-510 Wronki. 8. Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego przeszkolenia Administratora oraz Użytkowników w zakresie obsługi urządzeń wielofunkcyjnych, z chwilą uruchomienia urządzeń. 9. W okresie trwania umowy Użytkownik szacuje wykonanie ok. 50000 stron A4 monochromatycznych i ok. 5000 stron kolorowych na wszystkich urządzeniach w skali 1 miesiąca. Podana liczba stron jest jedynie wartością orientacyjną służącą przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Rzeczywista liczba wykonanych kopii i wydruków może być inna i nie może to mieć wpływu na zmianę warunków umowy, w zakresie zaproponowanej przez Wykonawcę ceny za kopie/wydruk. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości wykonanych kopii i wydruków w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych w złotych brutto ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę. Użytkownik nie zapewnia również, że rozkład kopii/wydruków na poszczególne urządzenia będzie równomierny, nie deklaruje miesięcznej minimalnej ilości stron drukowanych na dzierżawionych urządzeniach. Cena za wydruk/kopię 1 strony pozostanie niezmienna bez względu na stopień jej zapełnienia. Cena za wydruk 1 strony w formacie A3 stanowi równowartość 2 stron w formacie A4. 10. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę serwisową urządzeń polegającą na wykonywaniu wszystkich czynności zapewniających prawidłowe działanie wydzierżawionych urządzeń, tj. ich konserwację, naprawę oraz dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości pracy kopiarek, poprzez: 1) usuwanie awarii w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego; 2) dostarczanie na własny koszt wszelkich materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych okresowo zużywających się, a niezbędnych do prawidłowego działania urządzeń wielofunkcyjnych: a) dostarczone tonery muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń b) dostarczone materiały eksploatacyjne i części zamienne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 12. W przypadku awarii urządzenia i nie przywrócenia pełnej sprawności urządzenia w ciągu 48 godzin, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć i zainstalować Zamawiającemu urządzenie zastępcze o porównywalnych parametrach technicznych (nie gorszych) bez dodatkowych opłat na czas trwania naprawy. 13. Naprawy oraz konieczności dostawy i wymiany tonera lub innych materiałów eksploatacyjnych, zgłaszane będą poprzez system informatyczny służący do sporządzania raportów monitorujący stan urządzeń oraz za pośrednictwem telefonu , drogą elektroniczną lub faksem., w godz. 8:00 - 17:00 w poniedziałki oraz w godz. 7:30 - 15:30 od wtorku do piątku. 14. Wykonawca Zobowiązany jest do systematycznego odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. 15. Cena zaoferowana przez Wykonawcę musi zawierać m.in. następujące elementy składowe: 1) Gwarantowany czas podjęcia interwencji - stawienie się technika w miejscu instalacji sprzętu w ciągu maksymalnie 16 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. 2) Dojazd specjalisty serwisu do lokalizacji Zamawiającego 3) Usługa wykonania przeglądu technicznego urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego - Usługa wykonania konserwacji urządzeń zgodnie z założeniami producenta w lokalizacjach Zamawiającego 4) Dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego 5) Dostawa oryginalnych tonerów do urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego 6) Dostawa oryginalnych części zamiennych do urządzeń w lokalizacjach Zamawiającego 7) Dostawa i instalacja urządzenia zastępczego do wskazanej lokalizacji - jeśli naprawa nie nastąpi w wymaganym terminie 8) Ubezpieczenie urządzeń od następstw nieszczęśliwych wypadków 9) Odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych oraz opakowań po tonerach wraz z utylizacją 10) Aktualizacje oprogramowania urządzeń 11) Zdalny monitoring sprawności i stanu technicznego urządzenia przez Wykonawcę 12) Opieka techniczna HelpDesk 13) Dedykowany opiekun techniczny do poszczególnej lokalizacji 14) Wykonawca zobowiązuje się skonfigurować urządzenie w celu automatycznego odczytu licznika. 16. Wykonawca będzie wystawiał faktury za każdy miesiąc rozliczeniowy. Zapłata będzie zawierała opłatę za dzierżawę urządzeń oraz opłaty za wykonaną ilość kopii monochromatycznych i kopii kolorowych. Zamawiający zobowiązany jest dołączyć do faktury stan liczników dokumentujący wykonaną przez Użytkownika ilość kopii 17. Wykonawca zapewni: 1) wsparcie techniczne (gwarancja szybkiego i stałego kontaktu z serwisem), 2) centralny system zarządzania urządzeniem np. przez przeglądarkę internetową. 18. Wykonawca ubezpieczy przedmiot dzierżawy na swój koszt i we własnym zakresie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CELLPOL SERWIS KSERO s.c. Grzegorz Ławniczek Monika Ławniczek, ul. Dziadoszańska 10, 61-248 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 152032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 164900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 164900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194786,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.