eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Piła: Zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 138283 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zainstalowanie windy w budynku Starostwa Powiatowego w Pile przy Al. Niepodległości 33 wraz z adaptacją budynku dla osób niepełnosprawnych. 2. Zamówienie przewiduje wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie szybu windowego wraz z montażem windy, - dostosowanie poziomu holu wejściowego do istniejącego poziomu korytarzy, - wykonanie w holu wejściowym podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie nowych posadzek w korytarzach, - wymiana drzwi wejściowych, - montaż kurtyny powietrznej w wiatrołapie za drzwiami wejściowymi, - przebudowa stopni wejściowych do budynku, - rozebranie istniejącego podjazdu dla osób niepełnosprawnych i oraz budowa nowego podjazdu, - dostosowanie istniejącej toalety do potrzeb osób niepełnosprawnych, - oczyszczenie przestrzeni między ścianą oporową a ścianą fundamentową budynku i wymiana opaski. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 5. Ze względu na to, że roboty będą się odbywały w funkcjonującym budynku biurowym, Zamawiający ma następujące wymagania: - gruz i odpadki muszą być wywożone na bieżąco, - roboty związane z dużym hałasem i zapyleniem (przekuwanie stropów, wyburzenia itp.) wykonywać po godzinach pracy Starostwa, - Zamawiający wymaga stałego nadzoru prowadzonych robót, tzn. że kierownik budowy lub kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie, - kierownik robót zobowiązany jest na bieżąco współpracować z Wydziałem Administracyjno - Inwestycyjnym. 6. Warunki zapłaty: - Termin zapłaty faktur - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. - Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 20% ceny oferty. - Zapłata za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót oraz rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (solidarna odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego). 7. Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji na wykonane roboty krótszego niż 36 miesięcy, a na wbudowana stolarkę 60 miesięcy. 8. Harmonogram robót i płatności. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty harmonogram robót i płatności. W harmonogramie płatności należy uwzględnić zapisy pkt. 4.5. SIWZ. Uwaga! Harmonogram należy sporządzić w taki sposób, aby faktury obejmowały całe etapy robót, które mogą być objęte odbiorami częściowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 2. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany wykonali minimum dwie roboty budowlane odpowiadających przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 600 000 złotych każda, w tym co najmniej jednej związanej z wykonaniem szybu windowego i montażem windy. 3. Zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjnymi oraz kierowników robót branżowych. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że: a) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 zł. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Harmonogram robót i płatności - wykonany zgodnie z zaleceniami pkt. 4.5. SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Dowód wniesienia wadium. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 upzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 9. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 10. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie przy realizacji zamówienia- załącznik Nr 4 do SIWZ. 11. Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzający jednoznacznie wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Kserokopia polisy ubezpieczeniowej, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła sekretariat - pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.