eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Kraków: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia.
Numer ogłoszenia: 138235 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie , ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 628 09 80, faks 12 628 09 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zlokalizowane na terenie działalności Inspektoratu Rejonowego w Krakowie zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 67 Konserwacja potoku Kobylanka w km 2+200-2+500 (0,3km - nieuregulowany) w m.Więckowice, gm.Zabierzów, pow.krakowski Zakres prac obejmuje: ręczne wykoszenie z wygrabienie porostów ze skarp potoku, mechaniczne ścinanie wraz z pocięciem drzew w warunkach utrudnionych, zagospodarowanie wyciętego drewna i gałęzi we własnym zakresie - zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia, ręczne ścinanie krzaków średniej gęstości z oczyszczeniem terenu jak i z wywozem, udrożnienie koryta potoku, gr.namułu 20cm, wykopy z przerzutem, wykonane koparką na odkład - nawisy ziemne, naprawa opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr.20+20cm, w gr.kat.III, wykonanie brzegosłonu krytego, odtworzenie palisady na gł.1,5m z kołków o śr.12-14cm, przywrócenie prametrów koryta potoku - narzut kamienny luzem z kamienia średniego lub grubego. Część zamówienia nr 68 Konserwacja potoku Tropiszowskiego w km 0+000 ÷ 2+400 (uregulowany) w m. Odwiśle, Zofipole, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce. (Rozmiar 2,4 km) Zakres prac obejmuje: wykoszeniu roślinności wodnej składającej się w przeważającej części z roślinności gęstej na skarpach; wygrabieniu ze skarp i złożeniu w kopy wzdłuż krawędzi potoku. wywiezieniu odpadów i resztek nieulegających szybkiej biodegradacji; podcięciu porostów i roślinności korzeniącej się w dnie potoku oraz wydobycie darni korzeniowej i kożucha roślin pływających z wody poprzez hakowanie; wycince odrostów drzew i krzewów; udrożnieniu koryta poprzez wykopy i przekopy wykonywane z użyciem koparki podsiębiernej wraz z rozplantowaniem wydobytych odkładów rozplantowaniu ziemi po robotach wodno-inżynieryjnych wykonywanych z użyciem sprzętu mechanicznego obsianiu skarp mieszanką skarp w ziemi urodzajnej; wywiezieniu resztek roślinnych folii, drewna na wysypisko. Część zamówienia nr 69 1.Konserwacja nieuregulowanego potoku Od Biórkowa w km 0+000 - 1+100; m. Gnatowice, gmina Koniusza, powiat proszowicki. Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta potoku w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 60 - 250 cm i długości ok.10m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 60-100cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż potoku z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne usunięcie zatorów w dnie potoku (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku przy objętości wykopu do 1,5m3/m cieku, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie potoku, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp potoku, udrożnienie dna potoku z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku, szerokość dna od 1,0 - 2,0m, odcinkowo na całej długości 2. Konserwacja nieuregulowanego potoku Pokojówka w km 0+000 - 3+240; m. Pzesławice, Gnatowice, gmina Koniusza, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Usunięcie powalonych drzew (wiatrołomu) z koryta potoku w warunkach utrudnionych przy użyciu koparki o obwodzie 60 - 250 cm i długości ok.10m z pocięciem, wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, według wskazań w terenie, punktowo na całym odcinku Karczowanie pni koparką podsiębierną , grunt kategorii III-IV, pnie średnicy 60-100cm wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne ścinanie , krzaki i podszycia średniej gęstości wzdłuż potoku wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie Ręczne usunięcie zatorów w dnie potoku (gałęzie, ziemia, śmieci) z wywiezieniem i zagospodarowaniem we własnym zakresie, odcinkowo na całej długości Wykop mechaniczny z ręcznym dokopem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku przy objętości wykopu do 1,5m3/m cieku, kategoria gruntu III - usunięcie zatorów w dnie potoku, ścięcie nawisów ziemnych ze skarp potoku, udrożnienie dna potoku z rozplantowaniem wzdłuż skarp potoku, szerokość dna od 1,0 - 2,0m, odcinkowo na całej długości Naprawa wyrw w skarpach - wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych, kiszki, Fi 20+20 cm, ułożonymi pomiędzy dwoma rzędami pali o średnicy Fi 8-10cm grunt kategorii III, wykonanie z brzegu z ułożeniem darniny nad ubezpieczeniem. 3. Lewy wał rzeki Wisły w km 0+200 - 0+300, 1+300 - 1+360 - naprawa uszkodzonych skarp wału, m.Piotrowice, gmina Koszyce, powiat proszowicki Zakres prac obejmuje: Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy z wygrabieniem Ręczne usuniecie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm, z przerzutem, humus z darnią Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, grunt kategorii III - przywóz ziemi na naprawę zniszczonych skarp wału , należy uwzględnić koszty zakupu ziemi Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami, odspojenie i przewóz na odległość do 30m, kategoria gruntu III Formowanie i zagęszczenie korpusu wału z gruntu złożonego w odkładzie, zagęszczenie ręczne, gruntu warstwami 20 cm, kategoria gruntu III, Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III Naprawa skarp wału, darniowanie na płask, z przybiciem kołkami Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie, grunt kategorii I-IV - likwidacja kolein na przejeździe wałowym Wzmacnianie podłoża gruntowego geowłókninami, na gruntach o umiarkowanej nośności, sposobem ręcznym, geowłóknina wzmacniająca 300g/m2- likwidacja kolein na przejeździe wałowym Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa dolna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 15cm - likwidacja kolein na przejeździe wałowym Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 10cm -likwidacja kolein na przejeździe wałowym Część zamówienia nr 70 1,Konserwacja bieżąca na potoku Podłężanka w km 2+830-2+870 uregul. w miejscowości Węgrzce Wielkie, gm. Wieliczka. Rozmiar: 0,040 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem zabezpieczenie stopy skarp ( po obu stronach) narzutem kamiennym (wyrwy po obu stronach potoku) w obrębie przejazdu ( przepustu ramowego) wycięcie powalonego drzewa o 45 cm i jego usunięcie z koryta potoku roboty ziemne: ukop ziemi w gr. kat. III wraz z wbudowaniem urobku w skarpę 2. Konserwacja bieżąca na rzece Wilga w km 14+550 - 14+630 nieureg. w miejscowości Golkowice,gm. Wieliczka Rozmiar: 0,080 km Zakres prac obejmuje: wykoszenie porostów gęstych ręcznie wraz z wygrabieniem wycięcie zakrzaczeń wycięcie piłą mechaniczną drzew wykop ziemi koparką podsiębierną o poj. łyżki 0,25 m3 plantowanie skarp ręczne wykonanie narzutu nadwodnego z kamienia łamanego (oskałowanie) 3. Wykonanie robót konserwacyjnych na potoku Zabawka w km 0+000 - 1+200 uregul. w m. Brzegi, Kokotów i w km 1+200-1+695 nieureg. (L=0,495 km) w m. Kokotów gm. Wieliczka. Rozmiar razem: 1,695 km . Zakres prac obejmuje: km 0+000 - 1+200 uregulowany w m. Brzegi, Kokotów wykoszenie ręcznie ( z uwagi na strome skarpy) porostów twardych ze skarp wraz z ich wygrabieniem ręczne wycięcie zakrzaczeń średniej gęstości ze skarp (obu), pozyskany materiał zagospodarować we własnym zakresie udrożnienie koryta potoku z nanosu o grub. 20 cm wraz z ich wbudowaniem urobku w skarpy ( tam, gdzie one występują) oraz na górną krawędź skarpy i rozplantowanie w pasie do 1,0m wzdłuż krawędzi potoku km 1+200 - 1+695 nieuregulowany wyciąć zakrzaczenia ze skarp potoku, a pozyskany materiał zagospodarować we własnym zakresie wykosić porost traw ze skarp wraz z wygrabieniem, a pozyskany porost pozostawić na górnej krawędzi skarpy w pasie do 1,0 m - rozścielić usunięcie przetamowań 4.Wykonanie robót konserwacyjnych na prawym wale rzeki Serafa w km 0+200 - 0+430 w m. Brzegi, gm. Wieliczka. Rozmiar: 0,230 km Zakres prac obejmuje: odcinek przy stopie wału na jego odpowietrznej stronie na odcinku 0,230 km, przebiegający wzdłuż drogi asfaltowej (powiatowej) w m. Brzegi na którym planuje się wykonanie: mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp kosiarką bijakową ( z rozdrobnieniem) ręczne usunięcie wierzchniej warstwy ziemi z darniną (ścięcie wybrzuszeń) z przewozem taczkami na odl. do 10,0 m plantowanie skarp na czysto w gr. kat.III darniowanie skarp na płask z humusem o wys. 1,0m ( pozyskanie i dowóz do miejsca wbudowania należy do Wykonawcy) rozplantowanie ziemi obsiew skarpy mieszanką traw.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1. Wadium: 1.1. Wadium dla każdej części zamówienia ;Nr 67,Nr 69,Nr 70 w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 zł) 1.2. Wadium dla części zamówienia Nr 68 w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset 00/100 zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt.2. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Krakowie ul. Kraszewskiego 36 pok.29A Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie, 31-153 Kraków ul. Szlak 73, -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub ust 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 1.3. Wykonawca który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 1.4. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli a) 1.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 55 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 67,Nr 70/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 2.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 35 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 68/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a) 3.wykażą ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji, regulacji, usuwaniu szkód powodziowych w korycie rzek i potoków o wartości co najmniej 80 000 zł. każda ,odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 69/,z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów ,czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparka ,1 ciągnik lub 1 samochód samowyładowczy. Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli wykażą ,że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz.932) do kierowania pracami na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.) Ocena spełnienia w.w.warunku na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz Oferty 2. Zaakceptowany projekt umowy 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. 5.Oświadczenie zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 6.Oświadczenie , że nie podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek zawartych w art 24 ust 1-2 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w sytuacji polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów 7.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik do SIWZ; 7.2.dla weryfikacji osoby (reprezentacji) podpisującej zobowiązanie aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 9.kosztorys ofertowy.10.dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b). zmiany kont bankowych, c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu f).zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 3.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2014 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Inspektorat Rejonowy w Krakowie ul.Kraszewskiego 36 pok.32A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.