eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Poprawa połączeń centrum Myślenic i Gminy Siepraw z Zakopianką (droga krajow nr 7) poprzez dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967, K1973

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Myślenice: Poprawa połączeń centrum Myślenic i Gminy Siepraw z Zakopianką (droga krajow nr 7) poprzez dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967, K1973
Numer ogłoszenia: 138198 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa połączeń centrum Myślenic i Gminy Siepraw z Zakopianką (droga krajow nr 7) poprzez dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967, K1973.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przbudowy dróg powiatowych nr K1943, K1945, K1946, K1967 i K1973, polegających na budowie i przebudowie chodnika oraz przebudowie nawierzchni..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: - dla zadania nr 1 - 43 000,00 zł - dla zadania nr 2 - 6 700,00 zł - dla zadania nr 3 - 9 000,00 zł - dla zadania nr 4 - 15 000,00 zł - dla zadania nr 5 - 10 000,00 zł Wadium należy wpłacić na konto: BNP PARIBAS FORTIS Nr 12 1600 1462 0008 4781 8071 7038. Termin wpłacania wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany wyżej. Oferty, które nie będą zabezpieczone wadium zostaną przez Zamawiającego odrzucone. Ksero dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wpłaty wadium w innej formie np gwarancji, kserokopię należy załączyć do oferty, natomiast oryginał należy złożyć w ZDP (Księgowość) lub załączyć luzem do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających mu wykonanie przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia - zał. nr 1 do Oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - dla zadania nr 1 - dwóch zamówień, obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi (polegający na wykonaniu nakładki bitumicznej) o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto każde; - dla zadania nr 2 - jednego zamówienia obejmującego budowę lub przebudowę chodnika, o wartości co najmniej 100 000,00 zł, i jednego zamówienia obejmującego budowę, przebudowę lub remont drogi (polegający na wykonaniu nakładki bitum.), o wartości co najmniej 100 000,00 zł; - dla zadania nr 3 - dwóch zamówień obejmujących budowę lub przebudowę chodnika o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde; - dla zadania nr 4 - dwóch zamówień obejmujących budowę lub przebudowę chodnika o wartości co najmniej 300 000,00 zł każde; - dla zadania nr 5 - dwóch zamówień obejmujących budowę lub przebudowę chodnika o wartości co najmniej 200 000,00 zł każde; oraz posiadał dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego wykazu robót wraz z dowodami, określającymi czy wykazane roboty zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia - zał. nr 4 do Oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi - Kierownik budowy. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał kwalifikacje uprawniające go do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę Wykazu osób - zał. nr 5 fo oferty wraz z oświadczeniami w nim zawartymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę zwartej i opłaconej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, potwierdzającej że Wykonawca jest ubezpieczony od odpwiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w ramach której wykonywał będzie zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunku nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę polisy lub innego dokumentu potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku, gdy ważność ubezpieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą należy przedstawić dokument jej opłacenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy z ofertą cenową i kosztorysem ofertowym. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania działalności lub czynności umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego niezbędnego w celu realizacji zamówienia. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca powołuje się w ofercie na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do realizacji zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów. 6. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie; 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej strony oraz na których powstanie lub, co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu; 3) zmiany osób nadzorujących; 4) zmiany zakresu robót, niepowodujące zmiany przedmiotu zamówienia; 5) zmian co do których wprowadzenia strony są upoważnione na podstawie ustawy np zabezpieczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, pok. 3 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych nr K1943, nr K1945, nr K1946 oraz nr K1967 - ulica Sobieskiego, Niepodległości i Daszyńskiego w Myślenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni dróg powiatowych: - nr K1943 Kraków - Świątniki Górne - Myślenice na dł. 200 mb, - nr K1945 Zawada - Siepraw dł. 3350 mb, - nr K1946 Siepraw - Olszowice dł. 2200 mb, - nr K1967 ul. Sobieskiego, ul. Niepodległości i ul. Daszyńskiego - dł. Około 1600 mb. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Nawierzchnie. 6. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Przebudowa ulicy J. Kasprowicza (K1973) w Myślenicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr K1973 - ulica Kasprowicza w Myślenicach, polegającej na przebudowie nawierzchni ulicy na dł.540 mb, przebudowa chodnika dł. 420 mb oraz wykonanie chodnika dł. 150 mb. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Elementy ulic. 6. Nawierzchnie. 7. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Przebudowa dróg powiatowych nr K1967 - ulica Sobieskiego w Myślenicach oraz nr K1943 Myślenice - Siepraw - Świątniki Górne - wykonanie chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodnika w ciągu ulicy Sobieskiego w Myślenicach na dł. około 500 mb oraz wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr K1943 Myślenice - Siepraw - Świątniki Górne na długości 947 mb. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Elementy ulic. 6. Oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Przebudowa drogi K1945 Zawada - Siepraw w miejscowości Zawada i Siepraw - wykonanie chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr K1945 Zawada - Siepraw w miejscowości Zawada i Siepraw dł. 1950 mb. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Elementy ulic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Przebudowa drogi powiatowej nr K1946 Olszowice - Siepraw w miejscowości Siepraw - wykonanie chodnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr K1946 Olszowice - Siepraw w miejscowości Siepraw dł. 1306 mb. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Roboty ziemne. 3. Odwodnienie korpusu drogowego. 4. Podbudowy. 5. Elementy ulic..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.